Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@16:53:39 GMT

۱۳۵۸ پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی دزفول ارسال شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۵۲۰۳

۱۳۵۸ پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی دزفول ارسال شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام بهمئی صبح امروز دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان دزفول، اظهار کرد: از یکم فروردین تا ۲۵ اسفند سال جاری هزار و ۳۵۸ فقره پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی دزفول ارجاع شده که از این تعداد به هزار و ۳۳۴ پرونده رسیدگی و برای آنها رأی صادر شده است.

وی تخلفات این پرونده‌ها را شامل تخلفات صنفی، قاچاق و تخلفات بهداشتی برشمرد و افزود: ۲۰۶ پرونده مربوط به قاچاق، ۲۴ پرونده مربوط به تخلفات بهداشتی و مابقی مربوط به تخلفات صنفی نظیر گران‌فروشی، کم‌فروشی و رعایت نکردن موارد قانونی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس تعزیرات حکومتی دزفول مجموع جریمه هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف را بالغ‌بر ۶۱ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا پرونده‌های غیرضروری به منظور صدور رأی ارسال نشده‌اند؛ لذا در حال حاضر ۱۶۴ پرونده تخلف صنفی ثبت نشده دیگر نیز دزفول وجود دارد.

*میدان تره‌بار دزفول تعطیل نمی‌شود

رئیس میدان تره‌بار دزفول نیز در این نشست اظهار کرد: در این ایام که بر اساس تصمیمات صورت گرفته بسیاری از اصناف تعطیل شده‌اند میدان تره‌بار دزفول تعطیل نخواهد بود.

سید عزیز موسوی افزود: جای تأسف دارد که برخی مغازه‌های فروش میوه و تره‌بار در دزفول به بهانه شایعه تعطیل شدن میدان تره‌بار اقدام به گران کردن قیمت میوه‌ها تا دو برابر کرده‌اند که این امر تخلف محسوب شده و باید با متخلفان برخورد شود.

رئیس میدان تره‌بار دزفول با بیان اینکه کمبودی از نظر تره‌بار در دزفول وجود ندارد، گفت: قیمت پیاز و سیب‌زمینی افزایش داشته که قطعاً با شروع برداشت محصولات پیاز و سیب‌زمینی طی روزهای آینده در دزفول، شاهد کاهش قیمت این دو محصول خواهیم بود.

موسوی بسته شدن مرزها را دلیل افزایش قیمت موز برشمرد و تصریح کرد: موز هر کیلو ۱۹ هزار تومان در دزفول به فروش می‌رسد.

وی همچنین یادآور شد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان از این پس تا اطلاع ثانوی پرتقال تامسون که از محصولات تولیدی شمال کشور است، وارد میدان تره‌بار دزفول نخواهد شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا تعزیرات تنظیم بازار سیب زمینی موز میوه و تره بار بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی پرونده تخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۵۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا ابوترابی گفت: واحد‌های صنفی نانوایی، کابینت سازی، فروش و تعمیر مبلمان و مشاور املاک با تشکیل پرونده به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات صنفی در شعبه‌های تعزیرات حکومتی یزد رسیدگی و اعمال قانون شدند.
 رئیس اداره اجرای احکام تعزیرات حکومتی افزود: حکم صادره این پرونده‌ها علاوه بر پلمب و نصب پارچه تخلف بر سر در واحد‌های صنفی، به پرداخت جزای نقدی هم محکوم، که در هر پرونده جزای نقدی و مدت پلمب و نصب پارچه متفاوت بوده، که حکم‌های صادره اجرا و مختومه شده است.
ابوترابی گفت: این پرونده‌ها در گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان دستگاه‌های نظارتی تشکیل شده که تخلفات گرانفروشی، عدم درج قیمت، کم فروشی بوده که برای رسیدگی و اعمال قانون به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

دیگر خبرها

  • پلمب یک مشاور املاک به دلیل نداشتن پروانه کسب
  • یک مشاور املاک در کرمانشاه پلمب شد
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج
  • صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد
  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند