Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش اتریش خواهان تعویق برگزاری مسابقات فوتبال جام ملت های اروپا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، «ورنر کوگلر» در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی ORF در مورد مشکلات فوتبال کنونی اروپا به خاطر شیوع کرونا صحبت کرد.

این مقام که همچنین معاون صدراعظم اتریش است، اظهار داشت: با توجه به چالش پیش آمده کرونا، باید در نظر داشت که امسال بحث برگزاری مسابقات المپیک مطرح است و با توجه به فشردگی و گستردگی کرونا، نحوه برگزاری مسابقات یورو 2020 در 12 شهر اروپایی هم بحث می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ارتباط من شخصا نظرم مشخص است. این که باید یوفا در مورد تعویق برگزاری مسابقات تصمیم گیری کند.

او ادامه داد: در ارتباط با چالش کرونا، هنوز مشخص نیست چه زمانی این ویروس در کشورهای اروپایی مهار خواهد شد. از طرفی زمانی تا ماه ژوئن که بازی ها مطابق برنامه باید شروع شوند، نمانده است.

کوگلر افزود:با توجه به همه این موضوعات فکر نمی کنم امکان برگزاری یورو 2020 مطابق تقویم وجود داشته باشد.

طبق اعلام رسانه ها هم اکنون بیش از 30 نفر در اتریش به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

تیم ملی اتریش در گروه C یورو 2020 با اوکراین، هلند و برنده دو مصاف «گرجستان – بلاروس» با «مقدونیه – کوزوو» همگروه است.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر ورزش اتریش جام ملت های اروپا یورو برگزاری مسابقات یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: لیست تیم‌های یورو 26 نفره شد

به گزارش "ورزش سه"، یوفا تایید کرد تمامی تیم‌های شرکت کننده در مسابقات یورو 2024 با 26 بازیکن لیست خود را معرفی خواهند کرد. این مسابقات در تابستان پیش رو به میزبانی آلمان برگزار می‌شود.

این پیشنهاد ابتدا در جلسه ماه گذشته مربیان تیم‌های ملی به میزبانی دوسلدورف مطرح شد. این پیشنهاد در جلسه کمیته مسابقات ملی یوفا بررسی شد و آن‌ها در نهایت پذیرفتند که محدودیت لیست‌های 23 نفره به 26 نفر افزایش پیدا کند.

یوفا همچنین تایید کرد که لیست نهایی تیم‌ها باید تا پایان 7 ژوئن اعلام شود و پس از آن امکان تغییرات نهایی وجود نخواهد داشت.

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس، مطمئنا یکی از افرادی است که از شنیدن این خبر به شدت خوشحال شده است.

ساوت‌گیت درمورد لیست‌های 23 نفره برای تورنمنت‌های ملی در قاره اروپا گفته بود:"ما توانستیم در تورنمنت‌های قبلی آن را به درستی پشت سر بگذاریم. ما توانسته‌ایم به بازیکنان زمان بدهیم، اما با 23 نفر این قطعا دشوارتر است."

در سال 2021 مسابقات یورو که تخت تاثیر شیوع ویروس کرونا با تاخیر یک ساله برگزار می‌شد با لیست‌های 26 نفره برپا شد. فیفا این لیست را در جام جهانی 2022 تکرار کرد و یوفا برنامه ریزی کرده بود که این لیست به 23 نفر برگردد اما این تغییر حداقل برای یورو 2024 امکان پذیر نیست.

دیگر خبرها

  • رسمی: لیست تیم‌های یورو 26 نفره شد
  • خنده‌دارترین پیشنهاد برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • پیشنهاد خنده‌دار برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد
  • رانگنیک به این دلیل پیشنهاد بایرن را رد کرد
  • رالف رانگنیک و تایید خبر جنجالی؛ پروفسور آلمانی به خاطر بایرن مونیخ، اتریش را ترک نمی‌کند
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا جمعه/ ۱۹ هزار مربی اول مهر وارد مدارس می‌شوند
  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود