Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس تهران بزرگ ضمن هشدار جدی به مخلان نظم و امنیت عمومی در شب چهارشنبه آخر سال گفت: به هیچ عنوان اجازه تجمعات مربوط به شب چهارشنبه آخر سال داده نمی‌شود.

قدس آنلاین؛ سردار حسین رحیمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه پلیس پایتخت در طول سال جاری اقدامات اثربخشی را انجام داد، اظهار کرد: در حوزه سرقت در مجموع سه درصد کاهش وقوع و پنج درصد افزایش کشف را در ۳۶۱ روز گذشته داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: به عنوان مثال در مدت طی شده از سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بحث سرقت طلافروشی ۷۵ درصد، در سرقت بانک ۱۰۰ درصد، در سرقت مغازه ۳۰ درصد، در سرقت منزل سه درصد، در سرقت اتومبیل یک درصد، در سرقت موتورسیکلت ۱۴ درصد و در کیف‌قاپی سه درصد کاهش داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: در سال گذشته درباره اقدامات شرارت‌آمیز مانند چاقوکشی و عربده‌کشی ۲ هزار و ۷۸۵ فقره روی داد اما امسال این رقم به ۸۹۸ فقره کاهش یافت همچنین تا به امروز بیش از ۲۲ تن موادمخدر را کشف کرده که نسبت به سال گذشته شاهد افزایش ۳۷ درصدی کشفیات موادمخدر در تهران هستیم.

این مقام انتظامی افزود: در طول سال جاری، ۵۲۲ قبضه سلاح را کشف کردیم و در بحث تصادفات بالغ بر ۶۵ نفر کاهش کشته را داشتیم و از این لحاظ رتبه نخست کشوری را کسب کردیم. (در تعداد جان‌باختگان سوانح رانندگی درون‌شهری)

سردار رحیمی با بیان اینکه پلیس تهران بزرگ در کسب رضایتمندی در طول سال جاری، رتبه برتر را در کل کشور به خود اختصاص داده، به تمهیدات پلیس پایتخت برای چهارشنبه آخر سال اشاره و تصریح کرد: از ساعت چهار بعدازظهر فردا، همکاران من در آماده‌باش صددرصدی خواهند بود و با آماده‌باش در چهار قرارگاه فجر، فتح، نصر و رمضان، تمام نیروها در نقاط مختلف تهران حضور خواهند داشت.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ضمن هشدار جدی به مخلان نظم و امنیت عمومی در شب چهارشنبه آخر سال متذکر شد: امسال در مواد کم‌خطر آتش‌زا و البته غیراستاندارد ۱۰۰ درصد و در بحث موادمحترقه پرخطر نیز بیش از یک هزار درصد افزایش کشفیات داشته‌ایم.

وی یادآور شد: در این شرایط که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده، باید مراقبتها بیشتر باشد و به هیچ عنوان اجازه تجمعات مربوط به شب چهارشنبه آخر سال داده نمی‌شود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: چهارشنبه آخرسال مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال رئیس پلیس تهران رئیس پلیس تهران بزرگ کرونا در ایران ویروس کرونا شب چهارشنبه آخر سال تهران بزرگ پلیس تهران سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۵۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوع برخورد غرب با تجمعات دانشجویی نشان از ادعاهای واهی آنها است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید سجاد موسوی در خطبه‌های نماز جمعه گلستان با اشاره به ظلم‌ها و مصائبی که ائمه اطهار (ع) گفت: همه این مصائب به خاطر این بود که امامان معصوم دنبال حاکمیت الهی بودند.

وی گفت: اگر امروز هم استکبار جهانی با ایران و جبهه مقاومت دشمنی دارد به خاطر همین نگاه است، چون جمهوری اسلامی ایران معادلات استکبار را به هم زده و ریاست آنها را نمی‌پذیرد.

خطیب جمعه گلستان با اشاره به سالروز وضع تحریم‌های اقتصادی و خروج آمریکا از برجام گفت: خوی آمریکا خوی استکباری خوی خودخواهی و قدرت طلبی و زور گویی است و جمهوری اسلامی حاضر نیست از ارزش‌های انقلابی و ملی خود حتی یک گام عقب نشینی کند و از تهدیدهای آنان هم نمی‌هراسد و سیاست خارجه خود را بر اساس سه اصل عزت، حکمت و مصلحت قرار داده است.

وی عملیات وعده صادق را در راستای اصول دوم انقلاب اسلامی دانست و افزود: نوع برخورد و مواجهه مقامات اروپایی و آمریکایی با تجمعات به حق دانشجویان معترض به جنایات رژیم منحوس اسرائیل در غزه نشان از پوچ بودن ادعاهای غرب در دفاع از کرامت انسانی و حقوق بشر دارد.

موسوی با تقدیر از معلمان گفت: معلمان، جهادگران عرصه تعلیم و تربیت هستند، نقش معلم در نظام اسلامی نقش ویژه و ممتازی است، معلمی شغل انبیا است و کار انبیا تعلیم و تربیت است. به همین دلیل رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر بر نقش معاونت پرورشی در جلوگیری از ایجاد، رواج و شیوع آسیب‌های اخلاقی اجتماعی و تربیت نیروی انسانی و تبیین مصالح بنیادی کشور تاکید کردند.

وی گفت: ۱۲ اردیبهشت ماه روز معلم بهانه‌ای است برای تکریم مقام معلم، اما این تکریم باید همیشگی و در تمام عرصه‌ها باشد، جایگاه فرهنگی، اجتماعی، وضعیت معیشتی وشغلی باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

خطیب جمعه گلستان با اشاره به پایین بودن سرانه آموزشی در بهارستان، مصوبه سفر ریاست جمهوری در ساخت ۱۰ باب مدرسه را در همین راستا دانسته و گفت: مسئولان مربوطه برای تحقق این مصوبه و تکمیل و راه اندازی مدارس و تجهیز و نوسازی امکانات مورد نیاز برای دانش آموزان تلاش مضاعف کنند.

کد خبر 6095701

دیگر خبرها

  • کاهش ۹۳.۵ میلیمتری بارش‌ها در تهران
  • نوع برخورد غرب با تجمعات دانشجویی نشان از ادعاهای واهی آنها است
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • افزایش ۴۸ درصدی تجارت خارجی در فروردین
  • کاهش ۳ درصدی حوادث منجر به فوت در استان اصفهان/ ۵۰ درصد فوتی‌های کشور مربوط به بخش ساختمان
  • تأکید پلیس به برخورد قاطع با سرقت و کشف جرایم
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرایم و برخورد قاطع با سرقت
  • برخورد قاطع و موثر با سرقت/ هوشمند سازی در دستور کار پلیس
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرائم و برخورد قاطع با سرقت
  • بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد