Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا؛ در پی اعلام آمادگی ایران‌مال برای ایجاد نقاهتگاه سه هزار نفری مخصوص بیماران کرونا، امروز اولین نشست هماهنگی با حضور نمایندگان ستاد کل نیروهای مسلح، ارتش و وزارت بهداشت در ایران‌مال برگزار شد. این نقاهتگاه قرار است در مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران با مساحت ۴۵هزار متر مربع برپا شود.

امیر سرتیپ علی جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش ،امیر سرتیپ دکتر بهزاد موذنی رییس اداره بهداشت نیروی زمینی، دکتر عراقی‌زاده مسئول اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح و دکتر توکلی معاون ستاد مبارزه با کرونای شهر تهران در این نشست حضور داشتند و از مرکز نمایشگاهی بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عراقی‌زاده ابتدا گزارشی از اقدامات انجام شده توسط نیروهای مسلح ارایه کرد و گفت: در شرایطی که وظیفه ملی ایجاب کند فرقی میان بخش خصوصی و دولتی وجود ندارد. در زمان جنگ تحمیلی هم بخش خصوصی در میدان جنگ حضوری فعال داشت. ما از ایران‌مال که در این شرایط حساس اینگونه احساس تکلیف کرده و وارد میدان شده است تشکر می‌کنیم.

دکتر توکلی معاون بهداشت و درمان شهر تهران نیز در ادامه این بازدید، گزارشی از اقدامات وزارت بهداشت در مبارزه با ویروس کرونا داد و تاکید کرد: همه سازمان‌های دولتی و غیر دولتی بسیج شده‌اند تا با این بیماری مقابله کنند.

وی افزود: شعار ایران‌مال از روز افتتاح، توجه به مسئولیت‌های اجتماعی بوده است؛ اکنون اعلام آمادگی برای ایجاد نقاهتگاه نیز در همین قالب شکل گرفته تا کمک موثری به حاکمیت برای مبارزه با ویروس کرونا داشته باشد. این مجموعه می‌تواند یکی از بازوهای پرتوان وزارت بهداشت در مقابله با کرونا باشد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران بسیج دولت معاون وزارت بهداشت ایران مال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۵۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در سمنان

اولین جلسه قرارگاه ربیع در قالب قرارگاه رصد و ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز با حضور یوسف کلیچ سرپرست امور اتباع استان سمنان در فرمانداری  شهرستان آرادان برگزار شد .

در این جلسه مباحث مختلف در حوزه طرد اتباع غیر مجاز مطرح و دستورات ابلاغی وزیر محترم کشور و سیاست های سازمان ملی مهاجرت تشریح شد.

یوسف کلیچ اشاره نمود در سال گذشته بیش از ۵۱۰۰ نفر از اتباع غیر مجاز بصورت قطعی طرد شده و از مبادی مرزی به سمت کشور افغانستان خارج گردیده اند.

سرپرست امور اتباع اشاره داشتند بزودی جلسات توجیهی و تصمیم سازی در سطح استان در شهرستانهای هدف بصورت ویژه با برنامه ریزی و حضور اداره کل اتباع برگزار خواهد شد،تا در سال جاری اقدام عاجل و قطعی در خصوص طرد اتباع غیر مجاز صورت پذیرد.

در این جلسه توجیهی و هم اندیشی که با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان آرادان، اعضاء شورای تامین ، دهیاران ، روسای شورای اسلامی شهر و شهرداران و ادارات اجرایی برگزار شد تاکید گردید سیاست های ابلاغی وزیر کشور و رئیس سازمان ملی مهاجرت بدون هیچ ملاحظه ای برای طرد اتباع غیر مجاز در استان اعمال و اجرا خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • جایگاه ایران را در عرصه نبرد فرهنگی و اقتصادی تثبیت کنیم/ مسئولان از تولید ملی حمایت کنند
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد
  • جلسه ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در سمنان
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید