Web Analytics Made Easy - Statcounter

«افشین پیروانی» روز دوشنبه در گفت و گویی با آرزوی سلامتی برای مردم ایران در این روزها، اظهار داشت: خوشبختانه شرایط پرسپولیس خوب است و بعد از تغییرات مدیریتی، همه باشگاه و تیم با یکدیگر یکدل هستند. از «محمد حسن انصاری‌فرد» و همکارانش هم تشکر می‌کنم که در این مدت زحمات زیادی کشیدند. همچنین از هیات مدیره باشگاه و «مهدی رسول‌پناه» سرپرست باشگاه و اعضای کادر فنی و بازیکنان هم ممنونم که با وجود مشکلات زیاد با همدلی به دنبال چهارمین قهرمانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به لحاظ نتیجه‌گیری،  پرسپولیس شرایطی عالی داشته و در لیگ با ۱۰ امتیاز اختلاف در صدر قرار دارد و در جام حذفی هم به نیمه‌نهایی رسیده است. مثل همیشه تلاش می‌کنیم و همه چیز را در زمین نشان می‌دهیم. قهرمانی‌های متعدد پرسپولیس اتفاقی نیست و برای اینکه یک تیم قهرمان شود باید چند فصل کنار هم باشند و چندین گروه در کنار هم قرار بگیرند و کار کنند. خوشبختانه در باشگاه پرسپولیس، این همدلی وجود دارد و از مدیریت گرفته تا کادر فنی و همه اعضای تیم و هواداران که سرمایه اصلی پرسپولیس هستند همه با هم یکدل هستند.  اگر پرسپولیس بزرگ است بخاطر هوادارانش است که همیشه در سرما و گرما کنارش بوده‌اند.

پیروانی گفت: دوستان بحث مهندسی را مطرح کردند. من می‌گویم اگر پرسپولیس با مهندسی قهرمان می‌شود پس چرا شما هر سال اینقدر هزینه مربی و بازیکن خارجی و تیم‌داری می‌کنید و نتیجه نمی‌گیرید. اگر امیدی به قهرمانی ندارید پس این همه هزینه برای چیست؛ در ایتالیا و آلمان، یوونتوس و بایرن مونیخ چندین سال پشت هم قهرمان می‌شوند. آیا آنجا هم وزیرشان طرفدار تیم خاصی است؟ آیا آنجا هم قهرمانی‌های این ۲ تیم را به وزیر و مسوول ارتباط می‌دهند؟  البته دوستان حق دارند این حرف‌ها را بزنند چون در ایران سابقه نداشته است که یک تیم چند سال پشت سر هم قهرمان شود.

وی در پایان گفت: امیدوارم روزی برسد که این بیماری از بین برود و ما هم قهرمان شده باشیم و آن‌ را به هوادارانمان هدیه کنیم. فقط این نکته را در پایان بگویم که پرسپولیس بزرگ است و قدمت و عقبه دارد. اگر دوستان روی اسم پرسپولیس وسواس دارند و برایشان سخت است و نمی‌توانند نامش را ببرند، بگویند «تاریخ، تمدن و افتخار». ما هم چند سال مقامی کسب نکردیم ولی برای قهرمانی بقیه تیم‌ها حرف و حدیث و درست نکردیم و به دوستان می‌گویم که این صحبت‌ها تفرقه‌انگیز است و باز هم می‌گویم که به هم احترام بگذاریم و اخلاق و ادب را رعایت کنیم. 

* ایرنا

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: هم قهرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۵۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: تیم بانوان مازندران عنوان نایب قهرمانی مسابقات مینی گلف کشور را کسب کرد.

این مسابقات که با حضور ۲۴ استان به میزبانی اصفهان برگزار شد، در نهایت در یک جدال نزدیک و حساس تیم قم قهرمان شد، مازندران عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و خراسان جنوبی نیز عنوان سومی را کسب کرد.

مراسم اهدای مدال و کاپ قهرمانی به تیم‌ها و نفرات برتر با حضور مسئولان فدراسیون در اصفهان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • باشگاه پرسپولیس: وقاحت رخ داده در آزادی توهین به همه بانوان بود/ یک بار برای همیشه درست برخورد کنید
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • پیش‌بینی ژوزه مورینیو: یکی از این سه تیم قهرمان یورو 2024 می‌شود
  • نورافکن: هرچه بگذارم، حاشیه می‌شود/ اتفاقات عجیب و غریبی برایمان درست کردند
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس در قلب من هستند/ ما وقت کشی نکردیم+ فیلم
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود