Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-27@13:58:46 GMT

آشنایی با یکی از برترین برندهای چین

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۵۷۸۵

آشنایی با یکی از برترین برندهای چین

به احتمال زیاد اکثر افراد این برند را با موبایل شیائومی می شناسند. اما به واقع این شرکت در زمینه تولید سایر محصولات الکتریکی نیز فعال می باشد. ---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


شیائومی از جمله برندهایی است که در سال های اخیر پیشرفت چشم گیری در زمینه تولید محصولات الکتریکی داشته است.
این شرکت از سال 2010 در پکن آغاز به کار کرد و در حال حاضر بیش از 15 هزار نیروی کار در اختیار این شرکت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از جمله محصولات تولید این شرکت می توان به گوشی های هوشمند، گجت های سلامت، پاور بانک، اپلیکیشن های موبایل، لپ تاپ، لوازم خانگی اسمارت هوم و دیگر محصولات جانبی الکتریکی اشاره کرد. اشاره کرد.
این شرکت رکورد خوبی در زمینه فروش گوشی  های هوشمند خود در بازار دارد.

به احتمال زیاد اکثر افراد این برند را با موبایل شیائومی می شناسند. اما به واقع این شرکت در زمینه تولید سایر محصولات الکتریکی نیز فعال می باشد. نمونه ای از معروف ترین محصولات این شرکت، مچ بند یا دستنبد سلامت شیائومی می باشد که می توان از آن به عنوان نمونه ای پر فروش از محصولات این شرکت نیز  یاد کرد.
این دستنبد قابلیت های مختلفی دارد که از جمله می توان به نمایش تعداد ضربان قلب، تعداد قدم های برداشته شده، نمایش اطلاعات تماس، هشدار مدت زمان زیاد نشستن و ضبط مدت زمان خواب اشاره کرد.
این دستبندها قابلیت همگام سازی با گوگل فیت را نیز دارد. از دیگر ویژگی هایی که باعث بالا رفتن محبوبیت این دستبندهای سلامت شده است، می توان به عمر باطری آن ها اشاره کرد.
باطری این محصول به صورت شارژی بوده و در صورت شارژ کامل می تواند تا 20 روز شارژ خود را نگه دارد. این دستبند از دو بخش سنسور اصلی و بند تشکیل شده است و قسمت سنسور می تواند به راحتی از بند جدا شده و به شارژ متصل شود.

از دیگر محصولات این شرکت می توان به پاور بانک اشاره کرد. امروزه استفاده از پاور بانک در میان افراد طرفداران زیادی پیدا کرده است و می توان انواع پاور بانک در برندهای مختلف را در بازار پیدا کرد.
در این میان می توان گفت، شیائومی نمونه ای از بهترین برندها در زمینه تولید پاور بانک بوده و با ارائه محصولات با کیفیت توانسته جای خود را در بازار در میان برندهای مختلف پیدا کند. این شرکت پاوربانک های متعدد با ویژگی های مختلف به بازار عرضه کرده است که می تواند نیاز کاربر را فراهم کند.

گوشی های هوشمند این برند از دیگر محصولاتی است که خیلی زود جای خود را در بازار پیدا کرده و طرفداران زیادی به خود جلب کرده است.
برند شیائومی در ابتدای کار خود و در تولید اولین گوشی های هوشمند چنان پر قدرت حاضر شد، که برخی از تحلیلگران به آن لقب اپل چینی دادند. این برند در تولید گوشی های هوشمند خود سعی کرده است در کنار قیمت مناسب در مقایسه با سایر برندها، کیفیت لازم را در ساخت محصولات خود را در نظر بگیرد تا بتواند نیاز بسیاری از کاربران را برطرف کند و می توان گفت در این زمینه تا اندازه زیادی نیز موفق بوده است.
در ساخت موبایل های این برند به دوربین آن توجه ویژه ای شده است و بسیاری از کاربران بر این عقیده اند که موبایل این کوشی ها تصاویر را بسیار جذاب تر از حالت اصلی آن ها نشان می دهد.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: رپرتاژ گوشی های هوشمند زمینه تولید پاور بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۵۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه سینما، در ادامه برگزاری کارگاه های تخصصی در موزه سینما، کارگاه آشنایی با عکاسی در فیلم و سینما توسط امیر عابدی عکاس شناخته شده سینما برگزار می‌شود.

این کارگاه سه شنبه ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۵ در سالن فردوس موزه سینما برگزار می شود و علاقه مندان برای ثبت نام و شرکت در این کارگاه می توانند به سامانه اینترنتی موزه سینما مراجعه کنند. این در حالی است که به شرکت کنندگان در پایان کارگاه گواهی حضور داده می‌شود.

امیر عابدی از سال ۱۳۶۷ به صورت جدی عکاسی را در سینما آغاز کرد و تاکنون عکاسی بیش از ده‌ها فیلم بلند سینمایی، مجموعه تلویزیونی، تئاتر و فیلم کوتاه را انجام داده است.

وی تاکنون جوایزی همچون سیمرغ بلورین بهترین عکس فیلم از جشنواره فیلم فجر را برای عکاسی فیلم «سه زن» و تندیس زرین هشتمین جشن خانه سینما برای عکاسی فیلم «مزرعه پدری» را به‌دست آورده است.

عابدی عکاسی فیلم‌هایی همچون «نسل سوخته»، «شب یلدا»، «چهارشنبه سوری»، «آلزایمر»، «یک شهروند کاملا معمولی»، «جاده قدیم»، «ساکن طبقه وسط»، «زندان زنان»، «قرمز»، «پرواز در نهایت»، «سریال مدار صفر درجه» را بر عهده داشته است.

کد خبر 6088956 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • کدام مونتاژ گوشی‌های سامسونگ بهتر است؟ (چین، ویتنام یا هند)
  • آشنایی با کابل نسوز
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • همکاری با ۵۰ برند و برگزاری ۱۲ کمپین موفق/ پلاتین دستاوردهای خود را جشن گرفت
  • بهره‌مندی از عواید وقف به نفع تقویت اقتصاد دانش‌بنیان
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴
  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودرو پکن 2024
  • نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد