Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها که اخبار تلخ بیماری و مرگ ناشی از کرونا روزهای تلخی را در ایام باقی مانده سال 98 برای همه رقم زده شنیدن اخبار خوش کرونایی می تواند نویدبخش روزهای روشن باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، اوایل اسفندماه امسال بود که خبر ناگوار شیوع ویروس شوم کرونا در جامعه ایران همه را در شوک و نگرانی فرو برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبری ناگواری که منبع آن را از شهر قم اعلام کردند و بعد از آن تمام استان های کشور یکی پس از دیگری به ویروس کرونا مبتلا شد.

در آستانه سال جدید و در حالی که همه می رفتند خود را برای نوروز 99 و روزهایی شاد و امیدآفرین آماده کنند، شیوع بیماری کرونا و به دنبال آن مرگ تنی چند از هموطنانمان به خصوص از جامعه زحمتکش پزشکی آلبوم خاطرات تلخ 98 را در کنار رویدادهای ناگواری چون سیل، زلزله، شهادت سردار عزیزمان، سقوط هواپیما و دیگر حوادث ریز و درشت تکمیل کرد.

شیوع کرونا ویروس هرچند نگرانی ها و دلهره های بسیاری را به همراه داشت و خانواده های بسیاری را در آستانه نوروز داغدار عزیزانشان کرد، اما صحنه های زیبایی از انسانیت را رقم زد و خبرهای خوشی را نیز به همراه داشت.

نامگذاری خیابانی در فراهان به نام پرستار

با شیوع بیماری کرونا یکی از قشرهایی که بیش از همه درگیر این بیماری شد مجموعه کادر پرستاری و پزشکی بیمارستان ها بود که در این راه شهدای عزیزی را هم فدای سلامت مردم کرد.

مردم قدرشناس استان مرکزی و شهر فراهان به واسطه این قدرشناسی امروز به پاس قدردانی از زحمات پرسنل بهداشت و درمان شهرستان فراهان یکی از خیابانهای شهر فرمهین را به نام  پرستار نامگذاری کردند.

آتش به اختیار دختران اراکی در تولید ماسک

یکی دیگر از خبرهای خوش کرونایی آتش به اختیار دختران دانشجوی اراکی در تولید ماسک بود که طی آن تعدادی از دانشجویان دختر به همراه مادرانشان برای تولید ماسک و کمک به سلامت جامعه دست به کار شده و با حضور در کارگاه تولید ماسک اقدام به دوخت رایگان ماسک کردند.

 

تولید نوزاد سالم از مادر کرونایی

شب گذشته هم خبر خوش تولد نوزاد سالم از یک مادر کرونایی در شهر ساوه موجی از خوشحالی را در بین ساوجی ها رقم زد.

این خبر حاکی از تولد یک نوزاد سالم از مادری مبتلا به کرونا با کمک تیم بیهوشی اتاق عمل بیمارستان شهید مدرس و مراقبت های دقیق کادر مامایی مرکز ۱۷ شهریور ساوه بود.

  مشارکت ۲۰۰ میلیونی یک خیر اراکی به منظور تهیه الکل برای نیازمندان 

 کمک ۲۰۰ میلیون تومانی یک خیر اراکی به منظور تهیه الکل برای نیازمندان از دیگر خبرهای خوش کرونایی این روزها است.

این خیر با اهدا  200 میلیون تومان به جمعیت هلال احمر زمینه تامین مواد اولیه برای تولید بیش از ۶۰۰ هزار بطری یک لیتری مواد ضدعفونی کننده و گندزدایی را فراهم کرده است.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: نوزاد بیماری مرگ کرونا نوزاد سالم خوش کرونایی خبرهای خوش تولید ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۵۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در شبانه ر وز گذشته این خبرهای درصدر خبرهای پربازدید خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی  بودند.

 

تامین زمین در ۳۰ شهر زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت آذربایجان غربی رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه جستجوی مغروق مفقودی نازلو چای در روز ششم هم ناکام ماند تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی  تلاش ۳ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم ارتفاعات حاج ابراهیم پیرانشهر

دیگر خبرها

  • نوزادِ عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر متولد شد
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب/نجات جان دو انسان توسط امدادگران
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب نهبندان
  • آغاز زندگی در حرکت خودرو امداد
  • شیرینی‌ها و شگفتی‌های کودکان به روایت یک دیدار
  • نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهرمتولد شد
  • حرکت یافتن زندگی در چهارچرخ امداد
  • تولد نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • ملاقات آی شو اسپید با ری میستریو و گرفتن ماسک ویژه از اسطوره WWE / فیلم