Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:43:29 GMT

۲ حلقه چاه آب غیرمجاز در شهرستان ری مسدود شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۵۸۹۵

۲ حلقه چاه آب غیرمجاز در شهرستان ری مسدود شد

به گزارش روز دوشنبه شرکت آب منطقه‌ای استان تهران، سید حمیدرضا حسینی اظهار داشت: این ۲ حلقه چاه غیرمجاز زیرزمینی در مجموع به عمق ۳۳ متر در اراضی شهرستان ری مسدود شد.
وی خاطرنشان کرد: با انجام این عملیات از خروج ۶۱۳ هزار متر مکعب آب در سال از سفره‌های آب زیرزمینی این شهرستان جلوگیری شد.
حسینی افزود: در این مدت یک دستگاه حفاری غیر مجاز توقیف، هفت حلقه چاه غیرمجاز شناسایی و ۲۵ حکم قضایی صادر و اخذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول ادامه داد: اداره منابع آب با هرگونه تخلف در زمینه آب‌های سطحی زیرزمینی برخورد جدی می‌کند و اجازه فعالیت به متخلفان در این حوزه داده نمی‌شود.
شهرستان ری در حال حاضر ۶۰ روستا با جمعیت ۳۵۰ هزار نفر با ۳۰ هزار مشترک مجاز خانگی است که عمده چاهای غیرمجاز نیز در روستاها قرار دارند.
هم اکنون این شهرستان با مشکل کم آبی مواجه است و امسال ۶ قنات کهریزک، قلعه سنگی، قلعه آبی، قلعه شیخ، رضایی و قلعه نو که در این منطقه جاری بود به دلیل خشکسالی‌های اخیر، احداث خط یک مترو تهران و حفر چاه های عمیق در کنار چاه‌های مادر خشک شد.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

برچسب‌ها شهرستان ری شرکت آب و فاضلاب کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری شرکت آب و فاضلاب کشور شهرستان ری شرکت آب و فاضلاب کشور شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۵۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد

مهدی صفایی رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چالوس گفت: آزاد راه تهران شمال که شب گذشته بر اثر ریزش سنگ و بارندگی مسدود شده بود بازگشایی شد.

وی افزود: جهت کاهش بار ترافیک به احتمال زیاد این مسیر از ساعت ۱۲ امروز از سمت تهران مسدود و از سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.

وی با اشاره به ریزش سنگ و مسدود شدن آزاد راه تهران شمال در شب گذشته اظهار کرد: با تلاش نیروهای راهداری استان تهران، این محور بازگشایی شد و مشکلی برای تردد ندارد.

صفایی افزود: جهت کاهش بار ترافیک به احتمال زیاد این مسیر از ساعت ۱۲ امروز از سمت تهران مسدود و از سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هدایت سالانه ۴ میلیون مترمکعب آب به سفره های زیرزمینی اشتهارد
  • قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شد
  • مسیر دسترسی به آبشار لوه به دستور دادستان گالیکش مسدود شد
  • مسیر آبشار لوه مسدود شد
  • آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد
  • فیلم/ وضعیت بزرگراه خرازی تهران پس از مسدود شدن به علت بارندگی
  • فیلم/ وضعیت بزرگراه خرازی تهران پس از مسدود شدن به علت بازندگی
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران به دلیل گل و لای