Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار «علی اکبر جاویدان» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در روزهای اخیر ورود و شیوع بیماری کرونا شرایط متفاوتی را در کشور و استان کرمانشاه رقم زده و باعث تعطیلی و لغو بسیاری از آیین ها با ریشه تاریخی و کهن شده است.

وی افزود: یکی از این آیین ها مربوط به جشن چهارشنبه پایان سال است که عموما مردم و بویژه جوانان مشغول آتش روشن کردن و تجمعات مختلف می شدند اما امسال با توجه به شیوع کرونا و احتمال افزایش و سرایت این بیماری پلیس از این گونه تجمعات جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جاویدان در عین حال برپایی مراسم چهارشنبه سوری به صورت محدود و جمع شدن اعضای خانواده دور یکدیگر در درب منزل را بلامانع عنوان کرد و گفت: اگر قرار است مراسمی برگزار شود باید به صورت منزل محور یا کوچه محور باشد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: پلیس به هیچ عنوان مخالف شادی مردم نیست و زمینه های این کار را نیز برای آنها فراهم می کند اما در شرایط کنونی مقابله با کرونا و پیشگیری از شیوع این بیماری در درجه اول اهمیت قرار دارد.

وی در عین حال از برخورد قاطعانه پلیس با هرگونه اخلال و بی نظمی توسط افراد سودجو و فرصت طلب سخن گفت و افزود: آنهایی که بخواهند با سدمعبر، راه بندان و ایجاد آلودگی صوتی برای دیگران دردسر و مزاحمت ایجاد کنند خودرویشان تا پایان تعطیلات نوروز توقیف و با خودشان نیز قاطعانه برخورد می شود.

سردار جاویدان در پایان، پلیس را خادم مردم معرفی کرد و گفت: همکاران ما در بخش های مختلف هدفی جز ایجاد امنیت و ارتقاء سطح امنیت عمومی ندارند.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمانشاه انتظامی کرمانشاه انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۶۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود / ۳ نفر متخلف دستگیر شدند

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی شائینی پیش از ظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه شب گذشته در پی وقوع نزاع و درگیری و تهدید با سلاح سرد بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر شدند، ابراز داشت: عده‌ای با عربده کشی قصد برهم زدن نظم عمومی را داشتند که همه این افراد شناسایی شدند.

وی ضمن بیان اینکه سه نفر از اراذل و اوباش در محل حادثه دستگیر شدند، افزود: پرونده این افراد تشکیل و به مقامات قضائی ارجاع داده شد.

فرمانده انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه امنیت خط قرمز پلیس است، ابراز داشت: با هر فرد یا گروهی که امنیت را خدشه دار کند به طور جد برخورد خواهد شد.

شائینی در ادامه تصریح کرد: اجازه قدرت نمایی و عرض اندام به مخل آرامش مردم داده نخواهد شد و دستگیری و زندان در انتظار آن‌ها خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود / ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • روانسازی ترافیک به عنوان یکی از ضروریات کلانشهر کرمانشاه
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • اعلام جرم پلیس علیه کوتاهی مدیران درباره تصادفات
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی