Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@02:58:30 GMT

فیلمبرداری آقازاده متوقف شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۶۳۶۰

فیلمبرداری آقازاده متوقف شد

سینا مهراد بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها در"آقازاده" حضور دارد،از توقف فیلمبرداری این سریال خبر داد. ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سینا مهراد بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها در همکاری دوباره با حامد عنقا در سریال "آقازاده" حضور دارد، از شرایط امروز جامعه و بیماری کرونا گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه مجازی‌اش درباره نحوه مواجهه با ویروس کرونا نوشت: باید سریع و به موقع عمل کنیم، چرا که خیلی زود دیر می‌شود.  افتخار می‌کنم در سریالی بازی می‌کنم که تهیه‌کننده آن برای حفظ جان عوامل و شکستن زنجیر شیوغ کرونا در کشور، اولین پروژه‌ای بود که فیلمبرداری‌اش را با پذیرش تمام ضرر و زیان‌ها متوقف کرد. با توجه به اینکه نزدیک به 6 ماه از تولید آن سپری شده و تنها سه هفته به اتمام آن باقی مانده بود، نه فقط در سینما، همه و همه‌چیز و همه‌جا.

سریال "آقازاده" با طراحی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود.

امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، جمشید هاشم پور، سینا مهراد، دیبا زاهدی، سامیه لک، مسعود فروتن، سعید داخ و امین حیایی با حضور کامبیز دیرباز و هنرمندی نیکی کریمی، با حضور افتخاری محمدحسین لطیفی بازیگران «آقازاده»‌اند.

واکنش معاون سیما: برخی بی‌مهری می‌کردند تا کارها متوقف شود/ چرا سینما با تلویزیون تسویه حساب می‌کند؟ویژه برنامه 4 ساعته "چهل تیکه" برای تحویل سال تلویزیون/ بدون تماشاگر با بازیگران، دوبلورها و گوینده‌هاامین زندگانی بازیگر سریال امنیتی تلویزیون شد + عکس

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بازیگران سینما و تلویزیون ایران شبکه نمایش خانگی رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازیگران سینما و تلویزیون ایران شبکه نمایش خانگی رسانه ملی تلویزیون بازیگران سینما و تلویزیون ایران شبکه نمایش خانگی رسانه ملی تلویزیون سینما و تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر تایتانیک و ارباب حلقه‌ها درگذشت

برنارد هیل بازیگر سینما که بیشتر برای بازی در فیلم‌های تایتانیک و ارباب حلقه‌ها شناخته شده بود در سن ۷۹ سالگی درگذشت.

او نقش کاپیتان ادوارد اسمیت را در فیلم تایتانیک و پادشاه تئودن را در سه گانه ارباب حلقه‌ها بازی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • بازیگر تایتانیک و ارباب حلقه‌ها درگذشت
  • شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصه‌های واقعی رئالیتی‌شوها را می‌بینند
  • رخنه به قلب دشمن
  • شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصه‌های واقعی رئالیتی‌شو ها را می‌بینند
  • چرا پخش یک سریال از تلویزیون با بازی پژمان جمشیدی متوقف شد؟
  • بازیگر پایتخت در سن ۷۱ سالگی |‌ عکس
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • تصویر قدیمی از بازیگر معروف و برادرزاده‌اش + عکس
  • مست عشق : روایتی متفاوت از عشق با حضور ستارگان دو کشور (+عکس)