Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن فتاحی مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران در نشست مجازی شهرداری در خصوص برنامه های نوروزخانه توضیح داد و گفت: با توجه به اینکه فعالیت ها ما پیش از شیوع ویروس کرونا متمرکز بر فعالیت میدانی بوده است با بروز این شرایط به هیچ عنوان امکان تردد در شهر وجود نداشت به تغییر برنامه های خود اقدام کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اساس تصمیمات جدید ما به منزل شهروندان می رویم و آنها از ما میزبانی می کنند آن هم به دو روش ارتباطی فضای مجازی و صدا و سیما.

فتاحی با تاکید بر اینکه همکاری های بسیار خوبی در این زمینه از سوی دستگاه های مربوط انجام گرفته است اظهار داشت: یک مسابقه تلویزیونی از شبکه پنج تهران به عنوان شهر ما که در ساعت ۱۸ و ۲۴.۳۰ پخش خواهد شد که تداعی گر بازی نوستالوژیک اسم و فامیل است و به صورت تعاملی برگزار می شود در دستور کار قرار دارد. برای این مجموعه ۲۰ قسمتی جوایز نفیسی در نظر گرفته شده که توضیحات مربوط به آن در فضای مجازی و صدا و سیما به شهروندان داده خواهد شد.

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران در خصوص برنامه دیگری که در ایام نوروز در نظر گرفته شده و تبلیغات آن از طریق تلویزیون آغاز شده توضیح داد: برنامه دیگر ما به نام مسابقه «خونه مانی» است که در چهار سناریوی متفاوت اجرا می شود از طریق این مسابقه مسایل آموزشی را به شهروندان منتقل می کنیم.

وی گفت: در این زمینه یک فیلمنامه کوتاه نوشتیم که سه یا پنج نفر می توانند بر اساس آن بازی کنند که بخشی از آن مربوط به موسیقی های نوآورانه است.

فتاحی همچنین با تاکید بر اینکه در فضای مسئولیت های اجتماعی همکاری های خوبی آغاز شده است از همکاری موسیقیدان محبوب محسن چاووشی با این اداره خبر داد و گفت: یک قطعه موسیقی با فضای شاد با محتوای در خانه مانی در که پیش نمایش آن در تلویزیون صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: پیرامون این قطعه از هموطنان خواسته شده به صورت دابمسش اجرا داشته و جوایزی دریافت کنند.

فتاحی یادآور شد در بستر فضای مجازی به تولید پادکست های مختلف پرداخته ایم که امکان استفاده انفرادی و خانوادگی از آن وجود دارد بخشی از این پادکست ها مربوط به حوزه سلامت است که به شهروندان آموزش می دهد چطور در فضای منزل ورزش کنند تا تحرک لازم در شرایط قرنطینه انجام گیرد.

کد خبر 4879978

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن چاوشی شهرداری تهران صدا و سیما شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران شهر تهران آموزش مکمل نوروز احتکار نیروی انتظامی ضدعفونی آتش نشانی دستگیری سارق سیدابراهیم رئیسی محسن هاشمی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۶۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج

طبق تصاویر به دست آمده در فضای مجازی سگ بلاصاحبی به پسربچه ۱۲ ساله ای در کرج حمله کرده است.

به گزارش فارس، از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد  حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.

این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود. 

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • توضیحات شهرداری منطقه ۷ تهران درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • تماشاگران ایرانی در بانکوک همه را غافلگیر کردند (عکس)