Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا محدودیت‌های بیشتری در تجمعات و تردد شهروندان در چهارشنبه پایان سال اعمال خواهد شد.

سردار مجید شجاع با تأکید بر اینکه پلیس تمهیدات لازم را برای تعطیلات نوروزی پیش بینی کرده است، بیان کرد: تدابیر امنیتی برای چهارشنبه آخر سال اندیشیده شده است و پلیس به شدت با متخلفان و عاملان ایجاد مزاحمت برای شهروندان برخورد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: چهارشنبه پایان سال هر ساله خطری جدی برای افراد به خصوص جوانان و نوجوانان است که امسال شیوع ویروس کرونا هم مضاعف بر این تهدیدات شده و تهدیدات مربوط به انتشار ویروس کرونا و مبتلا شدن افراد جامعه هم وجود دارد، بنابراین ضرورت دارد که در خانه بمانیم.

شجاع گفت: هماهنگی لازم برای چهارشنبه پایان سال انجام شده و پیشگیری از این تجمعات در دستور کار قرار گرفته است در عین حال اگر فرد یا افرادی بخواهند توصیه‌های پلیس را جدی نگیرند و دست به اقداماتی بزنند که باعت اخلال در نظم و امنیت عمومی یا انتشار ویروس کرونا شود حتما به دستگاه قضائی معرفی و اقدامات قانونی انجام خواهد شد.

وی افزود: متأسفانه تجربه تلخ حوادث سال‌های گذشته ناشی از حرکات و اقدامات برخی در آستانه‌ ایام نوروز، همواره موجب دغدغه و نگرانی خانواده‌هاست که در همین راستا خودروی مزاحمان تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف خواهد شد.

شجاع اظهار کرد: آمارها نشان می‌دهند که بیشترین قربانیان چهارشنبه آخر سال کودکان و نوجوانان هستند که توصیه ما به خانواده‌ها این است از خرید و استفاده مواد محترفه جداً خودداری کنند و مراقب فرزندان خود باشند تا دچار حوادث ناگوار نشوند.

وی با بیان اینکه پلیس هماهنگی لازم با دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی را انجام داده است، تصریح کرد: نگهداری مواد محترقه غیرمجاز و بر خلاف قانون بوده و می‌تواند خسارت‌های جبران‌ناپذیری به همراه داشته باشد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: اکنون که به پایان سال نزدیک می‌شویم و شیوع ویروس کرونا فراگیرتر شده است، مراسم پنجشنبه آخر سال بر مزار رفتگان و نیز چهارشنبه سوری به دو دغدغه اساسی تبدیل شده است که شهروندان علاوه بر عدم هر گونه تجمع از تردد غیر ضروری نیز پرهیز کنند.

شجاع خاطرنشان کرد: از مردم فهیم استان درخواست داریم به منظور رعایت مسائل بهداشتی در پیشگیری از بیماری کرونا و همچنین ایمن بودن از خطرات چهارشنبه پایان سال از منازل خود خارج نشده تا پایان سال امنی را برای خود و دیگران رقم بزنیم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی چهارشنبه سوري خراسان جنوبی پایان سال ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۶۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی از شناسایی و دستگیری ۲۶ سارق در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت مغازه در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: این افراد به ۳۹ فقره سرقت اعتراف کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ کاظم صادقی با اعلام این خبر، اظهار داشت: در راستای برخورد با سارقان مغازه، طرح مبارزه با سرقت به مدت 3 روز در سطح استان خراسان جنوبی با بهره گیری و استفاده حداکثری از امکانات و تجهیزات فنی پلیس اجرایی شد. 

وی بیان کرد: ماموران در این طرح با انجام اقدامات و تحقیقات گسترده پلیسی، 26 سارق را در سطح استان خراسان جنوبی شناسایی و در عملیاتی آنها را دستگیر کردند. 

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی افزود: بر اساس تحقیقات و بازجویی‌های انجام شده سارقان به 39 فقره سرقت مغازه اعتراف کردند که متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند. 

صادقی با تاکید بر رعایت اصول و نکات پیشگیری از سرقت توسط مردم، خاطرنشان کرد: ارتقاء نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد. 

کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در استان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی نیز از کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در بازرسی از یک دستگاه تریلی خبر داد.

سرهنگ یدالله دهقان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت، گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه تریلی مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند. 

وی بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از  تریلی، مقدار 30 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی به ارزش 12  میلیارد ریال کشف کردند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی افزود: ماموران در این رابطه یک دستگاه تریلی توقیف و یک نفر متهم دستگیر  کردند که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد. 

دهقان خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست که به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق سامانه 096300 به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد. 

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی
  • فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی
  • توقیف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی