Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود بنانژاد روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با این حال با هدف کاهش تردد، ساعات فعالیت برخی از اصناف غیر مرتبط با مواد غذایی و مایحتاج مردم در ایام پیش رو محدود می‌شود.

وی اضافه کرد: هیچ مشکلی در زمینه تامین کالا در واحدهای صنفی وجود ندارد و مردم اطمینان خاطر داشته باشند کالاهای مورد نیاز در دسترس آنان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اتاق اصناف مشهد گفت: توزیع گوشت و مرغ منجمد با قیمت مصوب طرح تنظیم بازار آغاز شده است و حتی مرغ منجمد زیر قیمت مصوب نیز به فروش می‌رسد.

بنانژاد افزود: براساس مصوبه ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا محدودیت زمانی سایر واحدهای صنفی غیرضرور از جمله فروشگاه‌های لوازم خانگی، تلفن همراه، رایانه، پوشاک، کیف و کفش به صورت یک شیفت از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ بعداز ظهر بوده و در این بازه زمانی مجاز به فعالیت خواهند بود.

وی ادامه داد: برخی از صنوف پرخطر مانند گیم نتها، تالارهای پذیرایی، نمایشگاه‌های اتومبیل، مشاوران معاملات املاک هم تعطیل اعلام شدند.

رییس اتاق اصناف مشهد گفت: مردم در صورت مواجهه با عدم عرضه کالاهای اساسی توسط متصدیان واحدهای صنفی به ویژه نانوایی ها، فروشگاههای عرضه گوشت و مرغ، خوار و بار و میوه می توانند مراتب را به صورت شبانه روزی با شماره تلفن ۱۲۴ در میان گذاشته و یا به شماره ۳۰۰۰۱۳۴۱۲۴ پیامک کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

 ۹۶ اتحادیه و ۱۰۵ هزار و ۶۰۷ واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی در مشهد فعال است که از این تعداد ۵۵ هزار و ۴۱۹ واحد توزیعی، ۱۷ هزار و ۱۲۹ واحد تولیدی، ۱۶ هزار و ۹۲۹ واحد خدماتی و ۱۶ هزار و ۱۳۰ واحد فنی است.

شمار مبتلایان به عفونت‌ حاد تنفسی و مشکوک به کرونا تاکنون در خراسان رضوی به دو هزار و ۹۱۸ بیمار رسیده است.

همچنین بر اساس آخرین آمار رسمی، شمار مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا که نوع بسیار حاد عفونت تنفسی و یک بیماری نوپدید همه‌گیر است در خراسان رضوی ۵۶۸ نفر گزارش شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد بازار محصولات اصناف پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد بازار محصولات اصناف ویروس کرونا مشهد بازار محصولات اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۶۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بوئین و میاندشت گفت: این واحد صنفی فروش دخانیات به دلیل پافشاری بر ارتکاب تخلف تقلب و تداخل صنفی به دستور رئیس شعبه ویژه گشت سیار مهروموم شد.
رحمان صبوحی افزود: پرونده تقلب این واحد صنفی درشعبه اول بدوی شهرستان بوئین و میاندشت رسیدگی شد.

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی