Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که محافل سیاسی و مردمی در انتظار توافق فراکسیون‌ها بر سر نامزدی جهت تشکیل دولت موقت هستند ائتلاف سائرون به رهبری مقتدی صدر از فروپاشی مذاکرات کمیته هفت‌نفره خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری" ناس نیوز" ، نبیل الطرفی، رئیس ائتلاف سائرون، گفت، کمیته هفت‌نفره  بر سر انتخاب نامزدی جهت مأموریت برای تشکیل دولت موقت جایگزین دولت مستعفی کنونی به توافقی دست نیافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ائتلاف سائرون با ارسال پیامی به برهم صالح، رئیس جمهوری عراق گفت، در پی عدم دستیابی فراکسیون‌های بزرگ به نامزد توافقی، رئیس جمهوری باید اختیارات قانونی خود را برای معرفی نخست وزیر جدید را انجام دهد.

طبق ماده تعیین شده در قانون اساسی عراق رئیس‌جمهوری مکلف بود تا امروز،‌ دوشنبه فردی را برای تشکیل دولت موقت نامزد کند.

رهبران اصلی شیعی اخیرا کمیته هفت‌نفره‌ای با حضور تمام فراکسیون‌های شیعی پارلمانی را برای بررسی بیش از 31 نامزد برای احراز این پست تشکیل دادند تا روی یک نامزد برای تشکیل دولت موقت توافق کنند.

یک منبع در کمیته هفت‌نفره روز یکشنبه گفت، توافقی در داخل کمیته بر سر نامزدی نعیم السهیل فرد نزدیک به نوری مالکی رهبر ائتلاف دولت قانون برای نخست‌وزیری صورت گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نخست وزير عراق تشکیل دولت موقت کمیته هفت نفره ائتلاف سائرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۶۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری

مدیرکل کمیته امداد امام استان ایلام از افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان ایلام؛ ناصر مرادی پویانی اظهار کرد: بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت و مستمری به مددجویان و نیازمندان زیر پوشش این نهاد در سال گذشته پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوارهای یک نفره یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مرادی پویانی اضافه کرد: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو است، و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

کد خبر 748561

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • تعیین تکلیف چای سنواتی باید مدبرانه‌ باشد
  • ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • ایران و روسیه ائتلاف دفاعی تشکیل می دهند؟
  • دولت انتقالی هائیتی در بحبوحه آشوب باندهای خلافکار آغاز به کار کرد
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان