Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان ، حسین سیستانی درباره تصمیمات و اقدامات انجام شده در راستای مبارزه با ویروس کرونا در اصفهان اظهار داشت: با توجه به این که ستاد ملی مبارزه با کرونا راه‌اندازی شده است که متناظر با آن ستاد استان اصفهان نیز شکل گرفته است، در شهرستان اصفهان نیز بخشی از فعالیت‌های خود را زیر نظر ستاد استانی و بخش دیگر را نیز به صورت مستقل دنبال می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با هماهنگی دستگاه‌های حوزه شهرستان اصفهان اقداماتی در جهت تولید اقلام و نیازمندی‌های مورد نیاز مردم انجام شده است و با هماهنگی با بسیج و سایر در اختیار شهروندان و یا درب منازل و مراکز بهداشتی و درمانی قرار می‌گیرد.

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی‌هایی صورت گرفته است تا در مبادی ورودی شهر اکیپ‌های متشکل از تیم‌های بهداشت و درمان، بسیج و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط مستقر شوند تا شرایط به گونه‌ای مهیا شود تا در مقام شناسایی و یا ایجاد امنیت و آرامش برای مردم  اقدامات خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: همچینین ضدعفونی اتوبوس‌ها، کامیون‌ها، تاکسی‌ها، موتورسیکلت‌ها و خودروهای عمومی و اماکن عمومی توسط سازمان‌های مختلف از جمله شهرداری اصفهان و بهارستان صورت گرفته است. تعطیلی چایخانه‌ها و قلیانداران و اماکنی که باعث تجمع شوند و از لحاظ بهداشتی مشکل‌دار باشند در دستور کار قرار گرفته است و به واحدهای صنفی نیز تذکر داده‌ایم که کلیه جشن‌ها و مراسم‌ها کنسل شود.

سیستانی بیان کرد: همچنین مراسم‌های مذهبی نیز لغو شدند و هر اقدامی که منجر به گسترش ویروس کرونا شود را به حالت تعلیق درآورده‌ایم که در این رابطه فرمانداری و همه دستگاه‌های ذی‌ ربط با تشکیل جلسات متعدد در حال رصد فعالیت‌های صورت گرفته هستند و امیدواریم با همت و مشارکت مردم و نگاه واقع بیانه‌ای که مردم نسبت به این بحران دارند، شاهد پیشگیری جدی در این موضوع باشیم.

48

کد خبر 1365665

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۷۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند

رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم و با هم هماهنگ باشند و انتخابات طبق برنامه و جدول زمان‌بندی پیش رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، اسماعیل قزل‌سفلی با حضور در فرمانداری شهرستان زرقان و ضمن بازدید از ستاد انتخابات شهرستان در جلسه مشترک هیئت اجرایی و نظارت انتخابات شرکت کرد.

وی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از همه عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان زرقان در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: نهایت ظرفیت‌های شهرستان را برای برگزاری دور دوم انتخابات به کار بگیرید تا میزبان خوبی برای حضور باشکوه مردم فهیم زرقان در انتخابات باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس با اشاره به اینکه در دور اول انتخابات کار بزرگی انجام شد، تصریح کرد: در دور اول، انتخابات با کمترین تخلف و در امنیت کامل برگزار شد و مردم نیز با مشارکتی بالاتر از متوسط کشور، افتخاری دیگر برای استان رقم زدند و در این دور نیز با مشارکت گسترده بهترین و اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس دوازدهم کنند، یعنی کسانی که به دنبال رفع مشکلات مردم بوده و بتوانند در حوزه قانون‌گذاری و نظارت اقدامات مؤثری انجام دهند.

قزل‌سفلی ادامه داد: انتخابات جلوه روشن مردم‌سالاری دینی است که آحاد جامعه در راستای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی در آن مشارکت و معتمدین خود را برای قانون‌گذاری و بهبود روند امور انتخاب می‌کنند.

وی با بیان اینکه اینکه انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان تمام الکترونیکی است، اضافه کرد: ما باید با اجرای دقیق و صحیح الکترونیکی انتخابات زمینه را برای برگزاری انتخابات آتی ریاست‌جمهوری به صورت تمام الکترونیکی در کل کشور فراهم کنیم که این امر مستلزم آموزش‌های لازم به تمام عوامل اجرایی و همچنین چگونگی رأی دادن با استفاده از صندوق‌های الکترونیک در روز انتخابات به مردم است و این مهم باید تا روز انتخابات ادامه داشته باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس خاطر نشان کرد: همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رأی مردم و با هم هماهنگ باشند و انتخابات طبق برنامه و جدول زمان‌بندی پیش رود و برگزار شود که لازم است عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان زرقان همه شعب اخذ رأی را در این حوزه رصد و مشکلات احتمالی فنی و کمبود تجهیزات را رفع کنند.

کد خبر 751088

دیگر خبرها

  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • شوش و کرخه خوزستان بدون اکیپ مجهز غریق نجات هستند
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت/برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه جهان
  • آمادگی کامل اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند
  • آمادگی استان اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • استان اصفهان آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات را دارد
  • کاهش ورودی به دانشگاه فرهنگیان یک ابرچالش است
  • عقیم‌سازی ۶۰۰ قلاده سگ در اراک