Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب،براساس نامه رسمی این تولیت که امروز دوشنبه در اختیار رسانه ها قرار گرفته از «جنین پلاسخارت» دعوت شده است که همراه جمعی از کارشناسان بین المللی از آثار ویرانی ناشی از بمباران آمریکایی علیه فرودگاه بین المللی در حال ساخت کربلا بازدید به عمل آورند.

در این نامه تاکید شده است که فرودگاه در حال ساخت کربلا یک فرودگاه غیر نظامی است که تولیت آستان مقدس حسینی براساس موافقتنامه های رسمی صادره از هیات سرمایه گذاری عراق بر روند ساخت آن نظارت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بیانیه خاطر نشان ساخته است که نیروی هوایی آمریکا اخیرا این فرودگاه غیر نظامی را بمباران کرده است.

تولیت آستان مقدس حسینی به دنبال بمباران این فرودگاه در حال ساخت اعلام کرد که درصدد شکایت علیه آمریکا در دادگاه های بین المللی است.

در حمله هوایی به فرودگاه در حال ساخت کربلا یک کارگر شاغل در آن کشته و تعدادی نیز زخمی شده و خساراتی به تاسیسات اداری و خدماتی فرودگاه وارد آمد.

نیروی هوایی آمریکا پنجشنبه شب گذشته (۲۲ اسفند ماه) فرودگاه در حال ساخت کربلا را بمباران کرد.

ساخت فرودگاه بین المللی کربلا از اوائل ۲۰۱۷ در ۳۵ کیلومتری جنوب شهر کربلا با ظرفیت نقل و انتقال ۲ تا و ۲.۵ میلیون مسافر در سال آغاز شده است و انتظار می رود که ساخت آن بالغ بر ۵۰۰ میلیون دلار هزینه در بر داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: فرودگاه در حال ساخت حال ساخت کربلا بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۷۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریاد افغانستان افغانستان در فرودگاه امام خمینی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 تصاویری از گروهی از افغانی‌ها در فرودگاه امام خمینی منتشر شده که آنها بنرهایی در دست دارند و فریاد افغانستان افغانستان سر داده‌اند. گفته شده آنها به استقبال تیم فوتسال افغانستان رفته‌اند که برای نخستین بار به جام جهانی فوتسال صعود کرده است. این ویدیو را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • روز ۲۱۰ طوفان‌الاقصی|جایزه یونسکو برای خبرنگاران غزه
  • فرودگاه بین‌المللی کربلا اوایل 2025 افتتاح می‌ شود
  • حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن
  • افتتاح فرودگاه بین‌المللی کربلا در سال ۲۰۲۵
  • افتتاح فرودگاه بین المللی کربلا در اوایل سال آینده میلادی
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۳ اردیبهشت
  • فریاد افغانستان افغانستان در فرودگاه امام خمینی!
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • بیش از ۲ هزار مسؤول برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت شدند
  • دبی میزبان بزرگ‌ترین فرودگاه جهان می‌شود