Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دادگستری گفت: با لحاظ سه اصل سرعت، دقت و قاطعیت، حفظ آبرو و اعتبار مردم در اولویت قرار دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، سید علیرضا آوائی وزیر دادگستری، در سخنانی که بصورت زنده از شبکه تلویزیونی ایران کالا پخش شد، اطلاع رسانی به مردم در خصوص فعالیتهای انجام گرفته در حوزه رصد و کنترل بازار را امری حیاتی و مهم برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آوایی با تشکر از کادر درمانی و نظام بهداشتی کشور بخاطر مبارزه همه جانبه با ویروس کرونا و درمان مبتلایان، همراهی و دقت مردم را در این زمینه حیاتی و مهم برشمرد و گفت: یکی از مصادیق و راههای همراهی مردم در این خصوص، کاهش حضور در بازار و انجام خریدها بصورت اینترنتی و در فضای مجازی است که می بایست برای این مهم، ضمن آماده سازی بسترها و ارایه آموزشهای لازم، شرایط طرح شکایت از تخلفات در فضای مجازی نیز تبیین شود.

وزیر دادگستری در این گفتگوی زنده تلویوزیونی که با مدیریت شبکه ایران کالا و استقرار استودیوی آن در وزارت دادگستری صورت گرفت، پرهیز از فعالیتهای نمایشی و بزرگ نمایی را موضوعی کلیدی در امر اطلاع رسانی عنوان کرد و با تاکید بر اطلاع رسانی و اطمینان بخشی به موقع، بر لزوم برخورد قاطع در عین رعایت انصاف و عدالت تاکید کرد.

وی همچنین بر سرعت در رسیدگی به پرونده ها و اعلام نتایج به مردم بخصوص در پرونده هایی که به بازار و اطمینان مردم آسیب وارد می کند تاکید کرد و گفت: باید مراقب باشیم بخاطر هیجانات لحظه ای و صرفا برای شاد کردن موقت مردم، کاری را انجام ندهیم که به واسطه آن آبرو و اعتبار افراد و بازاریان بدون دلیل زیر سوال برود و یا اموال و دارایی‌های آنان بدون دلیل موجه ضبط شود.

وزیر دادگستری همچنین در بخش دیگری از سخنان خود بر سرعت، دقت و قاطعیت در امر رصد و کنترل بازار در عین حفظ آبرو و اعتبار کسبه و بازاریان تاکید کرد.

آوایی با دعوت از ادارات کل تعزیرات استانهای سراسر کشور به حضور پررنگ تر در عین همراهی با رسانه‌ها و اطلاع رسانی به موقع و اثربخش فعالیتها به مردم، بر هماهنگی و همراهی بیش از پیش رسانه ها با وزارت دادگستری و سازمان تعزیرات حکومتی برای انعکاس اخبار و تلاشهای صورت گرفته در تنظیم و کنترل بازار تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزیر دادگستری آبرو و اعتبار اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۷۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب می‌شود.

به گزارش مشرق، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: در پی انتشار فیلم پلمب بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می‌رساند؛ پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مأمور پلیس در بیمارستان، محرز شد درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح نمی‌داند.

دیگر خبرها

  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • وزیر صمت: حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است/ اولویت به دیپلماسی اقتصادی با هدف ورود به بازار‌های جهانی و فناوری
  • کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • ضرورت تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص در کردستان
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود