Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی شیرزاد، مدیر ستاد محلات شهرداری تهران در نشست مجازی شهرداری تهران که در خصوص برنامه‌های این دستگاه در ایام نوروز برگزار شد با اشاره به اینکه ذیل برنامه‌های ۱۱ گانه این ستاد، کانون‌های متعددی فعال شده‌اند، اظهار داشت: بخش عمده فعالیت‌های آنها مربوط به خانه‌های محلات است.

وی گفت: چک لیست استفاده از ظرفیت شورایاران در رابطه با بحث نظارت بر عملکرد شهرداری در موضوعاتی مثل ضدعفونی میادین و ایستگاههای اتوبوس و تاکسی آماده و به شورایاران ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ستاد محلات شهرداری تهران در خصوص ارتباط با سمن‌ها و استفاده از ظرفیت نیروهای داوطلب در مقابله با ویروس کرونا ابراز داشت: تا فردا سامانه‌ای در این موضوع افتتاح شده و با ثبت نام از افراد از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

شیرزاد به توضیح نحوه همکاری با شورایان پرداخت و گفت: مجمع معتمدین محلات جلسات متعددی داشته و ستاد هماهنگی شورایاران تشکیل شده است، و شورایاری‌ها در خصوص شناسایی خانواده‌های در معرض آسیب و کمک‌های نقدی به آنها تصمیم خواهند گرفت.

وی خاطرنشان کرد: از ظرفیت‌های محلی و خانواده‌های هر محله برای شناسایی و پوشش افراد در معرض آسیب استفاده می‌کنیم.

۲۳۵۲۳۲

کد خبر 1365670

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۷۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۳۲۰ساختمان در غرب تهران برای پایش تخصصی در بحث ایمنی

رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه ۵ با اشاره به اینکه ۳۲۰ ساختمان جدید در سطح منطقه شناسایی شده، گفت: ارزیابان وزارت راه و شهرسازی برای بررسی وضعیت از آنها بازدید خواهند کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، جلسه کمیته ایمنی منطقه با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست، مدیر ستاد مدیریت بحران، نمایندگان آتش‌نشانی و شهرداران نواحی برگزار شد.

در این جلسه میثم محمدی؛ رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص مصوبات جلسات قبل ارایه کرد.

رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه 5 با اشاره به اینکه 320 ساختمان جدید در سطح منطقه شناسایی شده، افزود: ارزیابان وزارت راه و شهرسازی برای بررسی وضعیت از آنها بازدید خواهند کرد.

محمدی گفت: وقفه و طولانی شدن روند رسیدگی به وضعیت این املاک، تبعات گوناگون اجتماعی و امنیتی را در شرایط بحرانی فراهم می آورد و بر لزوم تسریع در روند اصلاح وضعیت این ساختمان ها تاکید کرد.

وی گفت: در صورت لزوم، دادستانی نسبت به اخطار به مهندسان ناظر این املاک اقدام خواهد کرد.

در ادامه این جلسه، شهرداران نواحی گزارشی از پیگیری های انجام شده درخصوص املاک ناایمن منطقه از جمله ملک خوشخواب، نگین رضا، مجتمع تجاری بوستان و ساختمان های پارک ارم ارائه دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرح وظایف هیئت امنای محلات تهران
  • برای حفاظت از جنگل‌های ایلام همه پای کار بیایند
  • لزوم همکاری همه دستگاه های اجرایی ایلام برای مقابله با حریق جنگل
  • شناسایی ۳۲۰ساختمان در غرب تهران برای پایش تخصصی در بحث ایمنی
  • هیئت امنای محلات تهران چه کارکردی دارد؟
  • ساختار هیأت امنای محلات تهران شبیه فعالیت شورایاری‌هاست/حضورنهادهای فعال محلات در هیأت‌های امنا
  • اجرای ۴۵ برنامه ویژه دهه کرامت در منطقه ۷ اصفهان
  • سنگ کیسه صفرا: علل، علائم، درمان و افراد در معرض خطر
  • افزایش سرطان‌های سطح چشم / تشدید علائم بیماری‌های چشمی با قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا
  • آدم ربایی در شیراز