Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، سردار شجاع فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به تدابیر امنیتی برای این روز گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا محدودیت‌های بیشتری در تجمعات و تردد شهروندان در چهارشنبه پایان سال اعمال خواهد شد.

او افزود: متأسفانه تجربه تلخ حوادث سال‌های گذشته ناشی از حرکات و اقدامات برخی در آستانه ایام نوروز، همواره موجب دغدغه و نگرانی خانواده‌هاست که در همین جهت خودروی مزاحمان تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار شجاع  اظهار کرد: برخورد قاطعانه با افراد معدودی که با رفتار‌های غیرقانونی، ناهنجار و پرخطر، ایجاد راهبندان، سد معبر، ایجاد مزاحمت و پرتاب مواد محترقه و آتش‌زا، نظم و امنیت عمومی شهر‌ها را مختل می‌کنند، مطالبه به حق آحاد مردم از متولیان اصلی برقراری نظم و امنیت است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: آمار‌ها نشان می‌دهند که بیشترین قربانیان چهارشنبه آخر سال کودکان و نوجوانان هستند که توصیه ما به خانواده‌ها این است از خرید و استفاده مواد محترفه جداً خودداری کنند و مراقب فرزندان خود باشند تا دچار حوادث ناگوار نشوند.

او گفت: نگهداری مواد محترقة غیرمجاز و بر خلاف قانون بوده و می‌تواند خسارت‌های جبران‌ناپذیری برای خود و دیگران به همراه داشته باشد و براساس قانون مجازات اسلامی به مجازات حبس از سه ماه تا یک سال و تا (۷۴) ضربه شلاق محکوم می‌شوند.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خراسان جنوبی فرمانده انتظامی چهارشنبه سوری مواد محترقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۷۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، امروز در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در بیرجند از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی تجلیل شد. 

از بیست و پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز تاکنون ۱۸ هزار و ۳۸۲ مترمربع فضای آموزشی آماده و تحویل آموزش و پرورش شده است. 

در خراسان جنوبی ساخت ٣۵٠٠ کلاس درس دیگر نیاز است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • خراسان جنوبی از بالاترین ضریب‌های امنیتی برخوردار است
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش!
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی