Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@16:22:09 GMT

توزیع ۲ هزار ماسک بین شهروندان پره‌سر

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۷۷۹۶

توزیع ۲ هزار ماسک بین شهروندان پره‌سر

شهردار پره‌سر گفت: در راستای حفظ سلامت شهروندان، دو هزار عدد ماسک به صورت رایگان بین مردم توزیع و مبلغ ۵۰ میلیون ریال کمک‌های جمع آوری شده نقدی از محل خیرین به کمپین شهر پاک تحویل داده شد.

به گزارش ایمنا، شهرام شهابی اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، عملیات ضدعفونی خیابان‌ها، معابر عمومی و حتی کوچه‌های شهر به طور مرتب و هر روز انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خلاصه عملکرد شهرداری پره‌سر در سال ۱۳۹۸ در زمینه عمرانی، افزود: پروژه احداث خیابان ۲۰ متری، پروژه آسفالت کوچه‌ها و معابر، شامل ۲۰ کوچه و نیز یک لاین خیابان اصلی بخشی از این اقدامات است.

شهردار پره‌سر با اشاره به اقدامات انجام شده برای جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی عنوان کرد: لوله‌گذاری برای جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی به میزان ۳۸۰ متر طول انجام شده و در این مدت به طول یک‌هزار و ۲۰۰ متر جدول‌گذاری نیز در سطح شهر انجام شده است.

شهابی یادآور شد: در این مدت به طول ۱۴۰ متر، کانال روباز اجرا شده و به میزان ۱۰ هزار مترمربع اقدام به خرید و اجرای سنگفرش و موزائیک در خیابان‌های اصلی و فرعی شهر انجام شده است.

وی به کاشت نهال و اجرای فضای سبز در سطح شهر پرده‌سر اشاره و خاطرنشان کرد: کاشت نهال‌های تزئینی، نارنج و میوه به تعداد ۷۵۰ اصله و همچنین نشاء فصلی برای شادابی شهر انجام شده است.

شهردار پره‌سر به تهیه طرح توجیهی و نقشه‌های فنی و سازه‌ای و پیش خرید سنگ‌فرش برای طرح فرهنگی، گردشگری و تجاری بازار این شهر اشاره و تصریح کرد: ایجاد پارکینگ و سرپوشیده کردن کانال آب بر، در خیابان به طول ۹۰ متر، ادامه احداث ساختمان آتش نشانی، شامل سربندی و دیوار چینی و آغاز ساخت فرهنگسرا، که زمین آن را شهرداری اهدا کرده بخشی از این موارد است.

منبع: ایرنا

کد خبر 415260

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا انواع ماسک کرونا پیشگیری از کرونا ماسک طبی مدیریت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق انجام شده پره سر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۷۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: میزان آسفالت انجام‌شده در طول هفته سی و هفتم ۵۰ هزار و ۳۶۸ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۷ هزار ۱۹۷ تُن بوده است؛ بنابراین گزارش؛ عملیات تراش و ترمیم پروژه بزرگراه سرلشکر شهید استوار توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهری و لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۲، ۳، ۴، ۵، ۶، ۷ و ۹ صورت گرفته است.

روکش آسفالت در معبر آسفالت قدیمی در فرعی‌های کوچه ۴۵ قصر دشت در منطقه یک، فرعی‌های بلوار استقلال و فرعی‌های خیابان صنعتگر و فرعی‌های خیابان گلبرگ در منطقه ۴ و فرعی‌های کوچه ۵۳ بلوار سرداران شهید در منطقه ۱۱ و روکش آسفالت در معبر خاکی فرعی‌های بلوار بهشتی در منطقه یک و خیابان هنر ۳ و فرعی‌های خیابان سفیر امید شهرک آرین در منطقه ۱۰ و سایت میدان مرکزی از پروژه‌های سازمان عمران و بازآفرینی شهری انجام‌شده است.

همچنین طی ۳۷ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت، تاکنون یک‌میلیون و ۷۴۳ هزار و ۹۸۳ مترمربع از معابر مناطق شیراز میزان ۲۱۹ هزار و ۳۵۳ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع!
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع
  • ممنوعیت‌های تردد درمحدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام صادق(ع)/اعلام مسیرهای جایگزین
  • توزیع داروی افسردگی ترازدون پس از تایید سلامت محموله‌های وارداتی جهت رفع کمبود
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق ایوانکی
  • پرداخت خسارت به خسارت دیدگان ترکیدگی لوله آب در خیابان مهدی
  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند