Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ براساس آخرین امار رسمی از وزارت بهداشت، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به ۱۴۹۹۱ نفر رسید و ۸۵۳ نفر جان خود را از دست دادند.

جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت ظهر امروز از آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۰۵۳ مورد جدید ابتلا به بیماری ویروس کرونا در کشور شناسایی شدند و مجموع مبتلایان به این بیماری در ایران به ۱۴۹۹۱ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه از بین بیماران جدید شناسایی شده، ۱۲۹ نفر جان خود را از دست دادند مجموع درگذشتگان بیماری ویروس کرونا در کشور تا امروز به ۸۵۳ نفر رسید.تا کنون 4996 نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده اند. آمار مبتلایان به ویروس کرونا در تهران و اصفهان همچنان سه رقمی است.

بیشتر بخوانید: آمارهای نگران کننده/ احتمال مرگ در اثر کرونا در ایران چقدر است؟ +جدول

توزیع فراوانی موارد جدید شناسایی شده کووید ۱۹ در کشور به تفکیک استان:

آذربایجان شرقی: ۳۵
آذربایجان غربی: ۳۱
اردبیل: ۳۰
اصفهان: ۱۱۸
البرز: ۴۹
ایلام: ۲
بوشهر: ۴
تهران: ۲۰۰
چهارمحال و بختیاری: ۳
خراسان جنوبی: ۷
خراسان شمالی: ۴۵
خوزستان: ۵۳
زنجان: ۱۵
سمنان: ۳۴
سیستان و بلوچستان: ۱۱
فارس: ۴۳
قزوین: ۴۰
قم: ۱۹
کردستان: ۳۱
کرمان: ۱۳
کرمانشاه: ۲۱
کهگیلویه و بویراحمد: ۵
گلستان: ۴۲
گیلان: ۱۸
مازندران: ۹۶
مرکزی: ۱۴
هرمزگان: ۱۶
همدان: ۷
یزد: ۵۱

بیشتربخوانید: واقعیات دیده نشده از گسترش ویروس کرونا در ایران/ آمارهای روزانه چقدر واقعی است؟

آمار‌ها نسبت به روز‌های گذشته، حاکی از سیر صعودی تعداد فوت شدگان براثر بیماری ویروس کرونا است. روز گذشته تعداد فوتی‌ها ۱۱۳ نفر و تعداد مبتلایان ۱۲۰۹ نفر بوده است، اما از روز گذشه تا امروز تعداد فوتی‌ها به ۱۲۹ نفر رسیده است و براساس روز‌های گذشته، به نظر می‌رسد این سیر همچنان صعودی خواهد بود.

درحالی که طی دو روز گذشته برخی از استان‌ها از نظر تعداد مبتلایان جدید به صفر رسیده بودند، امروز اما همه استان‌های کشور بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا داشتند. 

لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000s4J خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کرونا ویروس کرونا بیماری کرونا تعداد مبتلایان کرونا در ایران ویروس کرونا نفر رسید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۷۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۶۱ هزار مسافر کشتی کروز طی ۳ ماه از ترکیه

به گزارش صدای ایران از آنادولی،بر اساس داده‌های اداره کل امور دریایی وزارت حمل و نقل و زیرساخت ترکیه، در بازه زمانی ژانویه تا مارس ۲۰۲۳ میلادی، ۴۲ کشتی تفریحی کروز در بنادر کشور پهلو گرفتند و این میزان در مدت مشابه سال جاری به ۵۰ کشتی افزایش یافت.

تعداد مسافران کشتی‌های کروز اعم از ورودی به ترکیه، تردد از ترکیه به سایر کشور‌ها و مسافران ترانزیتی در سه ماهه نخست سال جاری با ۷۹.۱۵ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۶۱ هزار و ۱۱۳ نفر رسید.

در ژانویه سال گذشته ۱۲ کشتی کروز، در فوریه ۲ فروند در مارچ ۲۸ کشتی در بنادر کشور پهلو گرفتند، این تعداد در ماه‌های مشابه سال جاری به ترتیب ۱۸، ۵ و ۲۷ فروند بود.

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از ۶۱ هزار مسافر کشتی کروز طی ۳ ماه از ترکیه
  • آیا هر کسی می‌تواند نمک کم سدیم بخورد؟
  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید