Web Analytics Made Easy - Statcounter

فصل اول "سلام صبح بخیر" در حالی به پایان رسید که هنوز معلوم نیست فصل دومی خواهد داشت یا خیر؛ در کنار مستندها و برنامه‌های تلویزیونی، شبکه آی‌فیلم به "شما و آی فیلم" برای ویژه برنامه نوروزی‌اش رسید. ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، اخبار کوتاه رادیو و تلویزیون را در ادامه می‌خوانید: 

«شما و آی فیلم» ویژه‌برنامه نوروزی آی‌فیلم با‌ طعم خنده

شبکه آی‌فیلم در نوروز 1399 به مدت 13 شب برنامه شاد «شما و آی‌فیلم» را با اجرای مجید افشاری و حضور بازیگران طنز صداوسیما روی آنتن می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه «شما و آی‌فیلم» قرار است در تعطیلات نوروزی هر شب ساعت 23:30  تقدیم نگاه مخاطبان این شبکه شود.

مجید افشاری، مجری این ویژه‌برنامه، هر شب میزبان یکی از بازیگران و کمدین‌های صداوسیما می‌شود. مهران رجبی، سحر زکریا، حلیمه سعیدی، علی مشهدی، میثم درویشان‌پور و... مهمانان این برنامه خواهند بود.

«شما و آی‌فیلم» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مصطفی هیودی در ایام دیگر سال سه‌شنبه‌ شب‌ها پخش می‌شود. «شما و آی‌فیلم» از اول فروردین هر شب ساعت 23:30 به مدت 20 دقیقه مهمان خانه‌های آی‌فیلمی.ها خواهد شد.

تدارک ویژه رادیوهای استانی برای نوروز 1399

مدیرکل صدای استان‌ها گفت: برنامه‌های متنوعی با موضوعات مختلف برای پخش در ایام نوروز از رادیوهای استانی تدارک دیده شده است. وحید کمالی با اشاره به برنامه‌ریزی گسترده رادیوهای استانی برای نوروز 1399 اظهار کرد: رادیو های مراکز از 24 اسفند با برنامه‌های متنوع آموزشی و سرگرمی‌به استقبال نوروز می‌روند.

وی افزود: با توجه به شیوع کرونا و درگیری همه مراکز با این مسئله، رادیوهای استانی با توجه به شعار  در خانه بمانیم برنامه‌هایی را تدارک دیده‌اند تا مردم با رادیو ساعات خوشی داشته باشند.

مدیرکل صدای استان‌ها با بیان اینکه این برنامه‌ها با رویکرد آموزشی و تفریحی تدارک دیده شده‌اند گفت: ویژه برنامه تحویل سال نو از ساعت 6 تا 8 صبح همراه با بخش‌های متنوع و شنیدنی در همه مراکز پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: «در خانه بمانیم تا سالم بمانیم» عنوان دستورالعمل کلی رادیوهای استانی است که شامل طراحی و تولید برنامه‌های متنوعی با محتوای گوناگون است.

کمالی عنوان کرد: برنامه «شیرینی خونه ایران شهر» در صدای مراکز تولید می‌شود و هدف از آن، آموزش پخت شیرینی‌های محلی است علاوه بر این بسته‌های کوتاه رادیویی هم در مورد نحوه تهیه تنقلات و شیرینی‌های خانگی تولید و روانه آنتن می‌رود تا خانواده‌ها بتوانند این اقلام را در خانه تهیه کنند.

مدیرکل صدای استان‌ها با اشاره به ترویج دید و بازدیدهای مجازی و صمیمی در رادیوهای استانی برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا طی ایام نوروز گفت: برنامه‌هایی هم برای آموزش و ترویج سرگرمی‌های خانگی تدارک دیده شده تا علاوه بر آشنایی شنوندگان با آنها، فضایی شاد و سرگرم‌کننده را هم برای مخاطبان به وجود بیاورد.

وی از تولید برنامه «مدافعان سلامت» و گفت‌وگو با پرستاران، پزشکان و خانواده آنها در رادیوهای استانی خبر داد و افزود: ارتباط با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استانی و ارائه گزارش وضعیت مرتبط با بیماری کرونا توسط آنها به مردم و تهیه بیش از 300 psa و آنونس‌های آموزشی در مورد کرونا با محورهای پیشگیری و رعایت بهداشت فردی و جمعی از دیگر برنامه‌های صدای مراکز در نوروز 1399 خواهد بود.

کمالی خاطرنشان کرد: «ایران من» برنامه‌ای است برای آشنایی مخاطبان شهرهای مختلف با آداب و رسوم مردمان دیگر مناطق که در نوروز امسال روی آنتن می‌رود همچنین «خبرهای 98» برنامه دیگری است که مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی و هنری سال گذشته را مرور می‌کند.

مدیرکل صدای استان‌ها از تولید و پخش برنامه «موسیقی بشنوید» در همه مراکز خبر داد و گفت: فرصت‌های زیادی برای شنیدن موسیقی در کنداکتور جای گرفته است همچنین برنامه‌ای با عنوان «کتاب شب» هم داستان‌های زیبایی برای مخاطبان نقل می‌کند.

وی ادامه داد: «لطیفه‌های کرونایی» و طنزهای متنوع در طول روز برای شنوندگان اوقات خوشی را رقم می‌زند همچنین برنامه‌ای با عنوان «یک نکته، یک متخصص» پاسخگوی سوالات مختلف مخاطبان در حوزه بهداشت و سلامت است.

کمالی با اشاره به تولید نمایش‌های طنز رادیویی برای پخش در ایام نوروز از صدای مراکز گفت: 300 قطعه نمایش پنج دقیقه‌ای برای این منظور آماده شده است.

مدیرکل صدای استان‌ها از ارتباط روزانه با روسای شوراهای اسلامی‌شوراها و روستاها در مورد اقدامات مردم و مسئولان برای پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد و افزود: ارتباط با فرمانداران و بخشداران و شهرداران در خصوص اقدامات لازم برای نظارت بر ورود و خروج از شهرها و روستاها از دیگر برنامه‌های صدای مراکز در نوروز 99 محسوب می‌شود همچنین برنامه‌ای با عنوان «پیام استان» جدیدترین اخبار استانی را به سمع مخاطبان می‌رساند.

وی تصریح کرد: با مشاهیر استانی، مشاعره، خوانش اشعار سعدی و حافظ نامه، امیر بیان، آیه‌های نور، نوروز در ادبیات فارسی، مسابقه و مسابقه طنز از دیگر برنامه‌های آموزشی و سرگرم‌کننده صدای مراکز خواهند بود.

کمالی ادامه داد: رادیونمای استان‌ها هم با تهیه تصاویر و اسلاید‌های مناسب و مرتبط با نوروز و همچنین اطلاع‌رسانی پیرامون رعایت مسائل بهداشتی، تدارک گسترده‌ای برای نوروز 99 دیده‌اند.

آی‌فیلم به «زمانه» رسید

آی‌فیلم سریال «زمانه» را از امروز برای طرفدارانش در سراسر کشور به نمایش می‌گذارد. پخش مجموعه تلویزیونی «زمانه» به‌کارگردانی حسن فتحی از امروز دوشنبه 26  اسفند در کانال فارسی آغاز می‌شود. بر اساس این گزارش، «زمانه» جایگزین سریال‌های «باغچه مینو» و «تا رهایی» شده و هر روز دو قسمت از آن روی آنتن می‌رود. در خلاصه داستان این سریال آمده است: بهزاد که سال‌‌هاست پدر خود را از دست داده، تحت سرپرستی عمویش زندگی می‌کند و می‌خواهد با دخترعمویش ازدواج کند. حسام، عموی بهزاد یکی از کارکنان کارخانه‌اش با نام سهیل خرّم را به دلیل کلاهبرداری اخراج می‌کند. این اقدام او، سهیل را تحریک می‌کند تا با نسبت دادن اتهاماتی به بهزاد، برایش... حمید گودرزی، پریناز ایزدیار، معصومه آقاجانی، متین ستوده، شهرام قائدی، هومن برق‌نورد، مهرانه مهین‌ترابی، مسعود سخایی، حسین محجوب، فریبا متخصص، ویدا جوان و صفا آقاجانی بازیگران این مجموعه تلویزیونی‌اند. مجموعه تلویزیونی «زمانه» محصول سال 1391، هر روز ساعت  16راهی آنتن می‌شود. بازپخش این مجموعه در ساعت‌های 00:00و 08:00 روز بعد خواهد بود.

«دورهمی» پربیننده‌ترین برنامه در اسفند 1398

براساس نظرسنجی صداوسیما «دورهمی» در اسفندماه 1398  پربیننده ترین برنامه تلویزیونی معرفی شد. بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما از برنامه‌های شاخص سیما در اسفندماه 98 برنامه «دورهمی‌» با حدود 50 درصد مخاطب پرمخاطب‌ترین برنامه و شبکه نسیم با چهار برنامه درمیان 10 برنامه نخست تلویزیون از نظر میزان مخاطب پرمخاطب‌ترین شبکه سیما شناخته شد.

بر این اساس بیش از 86 درصد مردم بیننده برنامه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران اعم از سریال، فیلم سینمایی، مسابقه، سخنرانی، گفت‌وگو، برنامه‌های ورزشی و اخبار بوده‌اند و حدود 70 درصد هم حداقل پای یکی از برنامه‌های شاخص شبکه‌های سیما نشسته‌اند.

بعد از شبکه نسیم، شبکه سه سیما با سه برنامه در میان 10 برنامه نخست تلویزیون، در رتبه دوم پرمخاطب‌ترین شبکه‌های سیما در اسفند ماه قرار گرفته است و شبکه آموزش با 2 برنامه و شبکه‌های پنج و مستند هم هرکدام با یک برنامه در رتبه‌های بعدی شبکه‌های تلویزیونی ازنظر تعداد برنامه‌های پرمخاطب قرارگرفته‌اند.

«جایزه بزرگ» مهران مدیری برای آی‌فیلمی‌ها

سریال طنز «جایزه بزرگ» ساخته مهران مدیری از چهارشنبه 28  اسفند روی آنتن آی‌فیلم می‌رود. سریال «جایزه بزرگ» به‌ عنوان یکی از سریال‌های نوروزی آی‌فیلم در سال جدید انتخاب شده و پخش آن از چهارشنبه همین هفته آغاز می‌شود.

«جایزه بزرگ» اولین بار در نوروز 1384 در شبکه سه سیما روی آنتن رفت. مهران مدیری، رضا شفیعی جم، سید جواد رضویان، روشنک عجمیان، فلامک جنیدی، سعید پیردوست، سیامک انصاری، ساعد هدایتی، بهنوش بختیاری و ترلان پروانه از جمله بازیگران این سریال‌اند.

در این سریال می‌بینیم: بیژن جمالی خبردار می‌شود که در قرعه‌کشی بانک، برنده یک اتومبیل بسیار گران‌قیمت شده‌ است. او از شنیدن این خبر خوشحال می‌شود و برای گرفتن جایزه به بانک مراجعه می‌کند اما متصدی بانک به او می‌گوید این اتومبیل را به‌طور مشترک با فردی دیگر در اراک به نام کامبیز باقی برنده شده‌ است. از این زمان به بعد است که ماجراها و مشکلاتی آغاز می‌شود.

«جایزه بزرگ» هر شب ساعت 21 راهی آنتن می‌شود و تکرار آن نیز در ساعت‌های 5 و 13 روز بعد پخش خواهد شد.

واکنش معاون سیما: برخی بی‌مهری می‌کردند تا کارها متوقف شود/ چرا سینما با تلویزیون تسویه حساب می‌کند؟امین زندگانی بازیگر سریال امنیتی تلویزیون شد + عکسویژه برنامه 4 ساعته "چهل تیکه" برای تحویل سال تلویزیون/ بدون تماشاگر با بازیگران، دوبلورها و گوینده‌ها

وضعیت نامشخص فصل دوم برنامه «سلام صبح بخیر» 

فصل اول «سلام صبح بخیر» که در طول پخش خود با جریان سازی هایی همراه بود، امروز 26 اسفند در شبکه 3 سیما به پایان رسید.  «سلام صبح بخیر» ابتدای سال 1398 کار خود را آغاز کرد و بحث‌های پرحاشیه‌ای را به عنوان محور کار خود قرار داد. این برنامه امروز 26 اسفند ماه به کار خود پایان داد.

این برنامه که با سیل شروع و با کرونا تمام شد در باکس های مختلف سلام صبح بخیر، عصر بخیر و شب بخیر به پوشش مهم ترین اتفاقات روز و رویدادهای مهمی چون شهادت سردار قاسم سلیمانی پرداخت. طراح و تهیه کننده این برنامه ابوالفضل صفری است و مجریان مختلفی در آن حضور داشتند.

پیگیری‌های خبرنگار تسنیم  نشان می‌دهد که هنوز خبری از فصل دوم این برنامه تلویزیونی نیست و باید دید بعد از تعطیلات نوروز، "سلام صبح بخیر" به فصل دوم می‌رسد و یا باید منتظر برنامه صبحگاهی دیگری باشیم. 

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT1 واژه های کاربردی مرتبط عید نوروز دورهمی مهران مدیری شبکه نسیم آی فیلم شبکه سه تلویزیون رسانه ملی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عید نوروز دورهمی مهران مدیری شبکه نسیم آی فیلم شبکه سه تلویزیون رسانه ملی عید نوروز دورهمی مهران مدیری شبکه نسیم آی فیلم شبکه سه تلویزیون رادیو رسانه ملی مدیرکل صدای استان ها رادیوهای استانی سلام صبح بخیر شما و آی فیلم ویژه برنامه مهران مدیری تدارک دیده صدای مراکز جایزه بزرگ برنامه ها برنامه ای نوروز 1399 روی آنتن فصل دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۸۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها

 

 در سطح کشور مسابقات زیادی برای کسانی که همنشین و مانوس با قرآن هستند، برگزار می‌شود. در تلویزیون مسابقه قرآنی که فضای جذابی داشته باشد و اختصاص به حافظان قرآن داشته باشد، نداریم. برنامه مسابقه قرآنی‌ها کاری از شبکه قرآن و معارف و مرکز هنری رسانه‌ای نهضت در ۲۵ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای تولید شد. از ویژگی‌های مهم برنامه می‌توان به مجری و تیم سردبیری اشاره کرد. اتاق فکر از نویسنده تا تیم سردبیری از حافظان قرآن کریم بودند. در واقع حافظان قرآن در تمام ارکان تولید «مسابقه قرآنی‌ها» نقش داشتند.

 طبیعتا ماجرای «محفل» با «مسابقه قرآنی‌ها» متفاوت است. «محفل» روایت فعالین و قاریان قرآنی است، اما در «مسابقه قرآنی‌ها» دو گروه چهار نفره مقابل هم قرار می‌گیرند، که قدرت حافظه و میزان حفظ قرآن را با سوالات طراحی شده به چالش می‌کشند. در نهایت یک گروه برنده می‌شود و کمک هزینه مشهد به گروه برگزیده اهدا می‌شود.

در ادامه قاری بین المللی، حسنین الحلو، میزبان برنامه قرآنی محفل در یک ویدیویی همراه با مجری توانمند برنامه از مردم و مخاطبان تلویزیون دعوت کرد تا این برنامه مسابقه قرآنی را تماشا کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

علاقه‌مندان می‌توانند برنامه مسابقه قرآنی‌ها را روز‌های فرد ساعت ۲۲:۱۵ از قاب شبکه قرآن و معارف اسلامی به تماشا بنشینند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • ◄ تجلیل از تلاشگران نوروز 1403 هرمزگان با اجرای ویژه برنامه های مفرح
  • نقش مغفول مانده پدران در سلامت زنان و بارداری | تلویزیون با برنامه‌ «ماه‌ ترین» وارد شد
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • گیلانه، صبح بخیر گیلان وشهرما، ۳ برنامه پرمخاطب رادیو گیلان
  • پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد
  • رادیو صدای لحظه‌هاست
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی