Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار کرمان گفت: آموزش و پرورش موظف است زمان تعطیل شده مدارس را در تابستان جبران کند تا خللی در آموزش دانش‌آموزان ایجاد نشود. ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدجواد فدائی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که پس از جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا برگزار شد اظهار داشت: ساعت 9 صبح امروز در جلسه ستاد ملی کرونای کشور به‌صورت ویدئو کنفرانسی شرکت کردیم و این جلسه حدود دو ساعت و نیم طول کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مصوبات این جلسه عنوان کرد: 13 استان کشور در خروجی کنترل کامل می‌شوند و خروج از این استان‌ها تقریبا ممنوع است که تصمیم خوبی بود.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه ورودی‌های استان با جدیت کنترل می‌شوند و مصوبه ستاد استانی کرونا کرمان نیز ادامه دارد افزود: تصمیمات ستاد استانی کرونا لازم‌الاجرا است و افرادی که تخطی کنند با آنها برخورد قاطع می‌شود.

وی با انتقاد از مطالب منتشر شده در فضای مجازی گفت: فضای مجازی همچنان مشکل‌آفرین است و از این فضا باید در جهت آرامش جامعه و آگاهسازی دقیق استفاده شود.

فدائی با بیان اینکه بر آموزش مجازی تاکید می‌کنیم افزود: آموزش و پرورش موظف است زمان تعطیل شده مدارس را در تابستان جبران کند تا خللی در آموزش دانش‌آموزان ایجاد نشود.

آخرین اخبار کرونا در کرمان| ابتلای 13 کرمانی دیگر به کرونا؛ آمار کرونایی‌های کرمان به 100 نفر نزدیک می‌شوداقدامات کرونایی پلیس کرمان در مقابله با سودجویان؛ از کشف 13 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده تا شناسایی 584 سایت متخلفمتخصصان در تنها آزمایشگاه تشخیص کرونا در استان کرمان چه کار می‌کنند؟ + فیلمآخرین آخبار کرونا در کرمان| از بستری 64 بیمار مشکوک به کرونا در شرق استان کرمان تا ترخیص 4 بیمار کرونایی

به گزارش تسنیم مصوبات امروز ستاد استانی مدیریت کرونا در کرمان به شرح ذیل است:

 تعطیلی کامل اصناف کرمان به غیر از 12 صنف ضروری کماکان ادامه دارد.

طبق تصمیم ستاد ملی، تغییر ساعت کاری بانک‌های استان از فردا سه شنبه 27 اسفند 98 تا اطلاع ثانوی از 8:30 صبح تا 12 است.

شیرینی فروشی‌ها و آجیل و خشکبار به صورت اینترنتی و با همکاری پست ادامه فعالیت می‌دهند.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۸۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شیروانی امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر اول رئیس‌جمهور به لرستان با بیان اینکه یکی از مصوبات سفر دولت به لرستان انجام ۳۰۰ میلیارد تومان آسفالت راه روستایی بوده است، اظهار داشت: این مصوبه ۱۰۰ درصد عملیاتی شده است.

وی عنوان کرد: در این راستا آسفالت ۱۷۱ کیلومتر راه روستایی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه در حوزه جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ قرار بوده که ۳۰۹ میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص پیدا کند که هنوز یک ریال از آن اختصاص پیدا نکرده است، گفت: این اعتبار باید از سوی سازمان مدیریت و همچنین مدیریت بحران اختصاص پیدا می‌کرد.

شیروانی، عنوان کرد: از محل پروژه‌های سیلاب، هزار و ۳۰۰ متر پل ساخته شده است.

کد خبر 6087686

دیگر خبرها

  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • تشریح مصوبات جلسه هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان