Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-02@14:36:57 GMT

عشق به پلیس بودن کار دست زن آرایشگر داد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۸۵۹۰

به گزارش ایلنا، سرهنگ "بهزاد هادی پور" گفت: روز گذشته ماموران یگان انتظامی یکی از دادگاه ها در شمال تهران در تماس با کلانتری ۱۲۲ دربند از حضور یک مامور قلابی زن در دادگاه عمومی و انقلاب خبر داد و تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل با زن ۳۷ ساله ای که لباس فرم شبیه به لباس پلیس راهور و با درجه سرهنگی روبرو شدند و وقتی از وی مدارک شناسایی خواستند مشخص شد که وی مامور پلیس نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام پلیسی ادامه داد: زن جوان که ۲ فرزند پسر و دختر دارد و آرایشگر نیز هست در اعترافاتش ادعا کرد که علاقه زیادی به پلیس شدن دارد به همین خاطر همیشه در خانه با فرزندانش بازی دزد و پلیس را انجام می دهد و برای اینکه بازی هایشان طبیعی به نظر برسد این لباس ها را خریداری کرده و درجه سرهنگی را روی لباسش وصل کرده است.

رئیس کلانتری ۱۲۲دربند گفت: زن جوان در ادامه عنوان کرد، دوستانم لباس من را دیده بودند و فکر می کردند که من پلیس هستم و آنقدر در نقش خودم محو شده بودم که صبح امروز تصمیم گرفتم با لباس پلیس به محل کارم بروم که در مسیر یک زن به سمت من آمد و پرسید که شما پلیس هستید؟ بدون اینکه فکر کنم جواب دادم بله، که در ادامه از من خواست همراه او به دادگاه بیایم و وساطت کنم تا قاضی گوشی موبایل پسرش را که مسدود کرده آزاد کند تا به کارش که در زمینه اجاره خودرو است ادامه دهد، من هم جوگیر شدم و پذیرفتم همراه او به دادگاه بروم و وساطت کنم که با حضور در دادگاه دستگیر شدم.

سرهنگ هادی پور ادامه داد: شهروندان در زمان روبرو شدن با ماموران پلیس برای اطمینان می توانند درخواست بازدید کارت شناسایی و حکم ماموریت کنند و در صورت هر گونه ابهامی می توانند با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند و در صورتی که ماموران از دادن کارت شناسایی امتناع کنند با بازرسی پلیس به شماره ۱۹۷ تماس بگیرند تا کارشناسان برای بررسی موضوع در محل حاضر شوند.

وی در پایان اظهار داشت: زن جوان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۸۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد چراغ اظهار کرد: دوشنبه شب هفته جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک مردی جوان در بیمارستان طالقانی مشهد، ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: با حضور ماموران در بیمارستان و در تحقیقات اولیه مشخص شد، فرد ۳۱ ساله به علت اختلافات خانوادگی برادر ۳۷ ساله خود را در شهرک غرب مشهد با شلیک سلاح گرم مجروح کرد که به رغم تلاش تیم‌های پزشکی، این فرد جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: متهم به قتل دستگیر شد و تحقیقات تکمیلی در این خصوص با دستور مقام قضایی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • حکم دادگاه لاهه برای دستگیری نتانیاهو جدی است
  • برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • ماجرای تیراندازی در الهیه تهران چه بود؟
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز