Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مراسم معارفه محمدشروین اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین با حضور مسئولان برگزار شد. تاریخ انتشار: 16:25 - 26 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۶۵۸۶

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، مراسم معارفه سید محمد شروین اسبقیان رئیس جدید فدراسیون امروز (دوشنبه) با حضور مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی، عبدالحمید احمدی معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، سردار قاسمی مشاور امور ایثارگران وزیر ورزش و جوانان، محمود خسروی‌وفا رئیس و هادی رضایی دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، محمدرضا پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابیانایان و کم‌بینایان و مسئولان و کارکنان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا مراسم علی‌نژاد عنوان کرد: مراسم تودیع و معارفه یادآور تغییرات زندگی و ظرفیت افراد است. از حضور همه شما مسئولین و کارکنان در این ایام سپاسگزارم.

وی ادامه داد: اهدای نشان عالی کمیته بین‌المللی پارالمپیک به خسروی‌وفا نشان دهنده عملکرد عالی ورزش جانبازان و معلولین در طول این سال‌ها است و این مسئولیت‌ها را سنگین‌تر می‌کند.

وی افزود: از علی‌صمیمی برای زحماتی که در فدراسیون ورزش جانبازان و معلولین کشید، بسیار ممنون هستیم و امیدواریم که شاهد روز‌های درخشانی در پارالمپیک توکیو باشیم و تیم‌ها به بهترین نحو عمل کنند.

محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک اظهار داشت: مراسم امروز و این رفت و آمد‌ها بخشی از چرخه زندگی است. ضمن تشکر از زحمات علی‌صمیمی، برای ادامه راه اسبقیان آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی ادامه داد: این فدراسیون نیرو‌های جوان و با تجربه‌ای دارد و از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است. امیدوارم با بهره‌گیری از خدمات ویژه نیرو‌های متعهد و جوان این مجموعه باز شاهد تداوم موفقیت‌های فدراسیون و اسبقیان باشیم.

همچنین اسبقیان ریاست جدید فدراسیون تصریح کرد: از تمام مسئولین و همکاران عزیز که در این روز‌های خاص کرونایی در این مراسم حاضر شدند و برای ورزش جانبازان و معلولین ارزش خاصی قائل هستند، بسیار متشکر هستم.

وی ادامه داد: امیدوارم که در مسیر پیش‌رو با همکاری مسئولان وزارت ورزش و خسروی‌وفا که پدر معنوی ورزش جانبازان و معلولین است بتوانیم روند موفقیت گذشته را دنبال کنیم.

اسبقیان گفت: در نخستین سفر کاریم راهی دیار کرمان شهر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خواهم شد تا به مقام شامخ این شهید بزرگوار ادای دین کرده باشم و پس از آن به آذربایجان غربی و اشنویه سفر می‌کنم تا با حضور بر مزار پهلوان و قهرمان ایران سیامند رحمان ادای احترام می‌کنم.

در پایان این مراسم، به پاس زحمات علی‌صمیمی در فدارسیون، لوح تقدیری توسط وزیر ورزش و جوانان و همچینین تابلو فرشی از سوی ریاست کمیته ملی پارالمپیک به نماینده او اهدا شد.

بیشتر بخوانید: استعفای اسبقیان از سمت خود در وزارت ورزش انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شروین اسبقیان محمود خسروی وفا هادی رضایی فدراسیون جانبازان و معلولین ورزش جانبازان و معلولین خسروی وفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۸۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور

زمان برگزاری مراسم تجلیل از مدال‌آوران ورزش کشور با حضور رئیس جمهور، مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور، روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت الله رئیسی، رئیس جمهور برگزار می‌شود.

به گفته هاشمی قرار است در این مراسم 230 میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران اهدا شود.

همچنین قرار است فردا (پنج‌شنبه) جلسه‌ای در وزارت ورزش با حضور روسای فدراسیون‌ها پیرامون مراسم تجلیل از مدال‌آوران برگزار شود و آخرین هماهنگی‌ها درخصوص این مراسم صورت بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل ۲۳۰ میلیاردی از مدال‌آوران ورزش با حضور رئیسی
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است