Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@03:22:51 GMT

شوخی بادمجانی کار دست طراحش داد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۸۷۰۳

شوخی بادمجانی کار دست طراحش داد

آیا از آسمان تهران بادمجان بارید؟ خیر! طراح جلوه‌های ویژه هالیوودی حوصله‌اش سر رفته بود.

گروه فرهنگی ایران آنلاین: خبر دستگیری «گروه تولید ویدیو بارش بادمجان در آسمان تهران» صبح امروز منتشر شد و در حالی که آدم‌ها نمی‌دانند به این مسئله بخندند یا همچنان به تعجب ادامه دهند، یک مقام انتظامی گفته است که «این گروه به فعالیت خود اعتراف کرده‌اند و گفته‌اند که در حال تحقیق در مورد جلوه‌های ویژه بوده‌اند و به اشتباه این کلیپ را در فضای مجازی منتشر کرده‌اند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب اینست که این افراد قرار است با انتشار یک کلیپ دیگر از مردم عذرخواهی کنند.

یک روز پیش از آنکه این خبر دست به دست شود، ویدیوی بارش بادمجان از آسمان تهران به ناگهان بهت و تعجب فراوانی ایجاد کرد و البته کمی هم فضای شبکه‌های اجتماعی را تلطیف کرد و برای چند ساعتی به جای آن‌که آدم‌ها درباره کرونا و تازه‌ترین روش‌های شیوع این بیماری داستان‌پردازی کنند، درباره بارش بادمجان از آسمان می‌نوشتند. در آن زمان منبع ویدیو مشخص نبود و برخی هم آنقدر در این مدت خبرهای عجیب و غریب شنیده بودند که بارش بادمجان را باور کردند و نوشتند: «هیچ چیز بعید نیست!»

شب هنگام دیگر منبع مشخص شده بود؛ امین تقی‌پور. یا دستکم اولین فردی که این ویدیو را منتشر کرده، ایشان است که در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام خودش را به عنوان یک طراح جلوه‌های ویژه معرفی کرده است. تابناک در گزارش خود نوشته است: «در سایت آی‌ام‌دی‌بی، مرجع اطلاعات سینمایی، مشخص می‌شود امین تقی پور در طراحی و ساخت جلوه‌های بصری فیلم‌های شناخته شده‌ای همچون جنگ برای سیاره میمون‌ها، بلید رانر ۲۰۴۹، مردان ایکس: مکاشفه، و شاه آرتور: افسانه شمشیر، حضور داشته است.» به نظر می‌رسد تقی‌پور به هنگام درگذشت پدر به ایران آمده و به دلیل کرونا پروازش کنسل شد و در ایران مانده است.

در این میان، شرایط اجتماعی به حدی ملتهب است که چنین موقعیتی تبدیل به پرونده امنیتی می‌شود و معاون امنیتی استانداری تهران در این باره اظهار نظر کرده و گفته  است: «این تصاویر با استفاده از تکنیک جلوه‌های ویژه که برای فیلم‌های سینمایی ساخته می‌شود، تهیه شده است. من هم همان چند فیلم کوتاه را که در فضای مجازی منتشر شده دیده‌ام و همه را یک نفر درست کرده است.»

به این ترتیب در پایان این روایت، تنها اتفاقی که می‌توان نوشت اینست: «طراح جلوه‌های ویژه «بلید رانر» برای بارش بادمجان دستگیر شد!»

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: جلوه های ویژه بارش بادمجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۸۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی در کنار فصل چهارم مجموعه «زیرخاکی» دو سریال ماه مبارک رمضان شبکه یک سیما بودند.

پخش «نون خ ۵»  روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه به پایان رسید ؛ درفصل پنجم این مجموعه تلویزیونی، «نورالدین خان‌زاده» با نقش‌آفرینی سعید آقاخانی و همولایتی‌هایش این بار به سیستان و بلوچستان سفر کرده و در فضای جغرافیای متفاوتی از غرب کشور ماجرا‌ها و چالش‌های خود را دنبال می‌کنند.

از سوی دیگر مسائلی همچون محیط‌زیست، حفظ گونه‌ای جانوری و گیاهی در حال انقراض، میراث فرهنگی و زیبایی‌های ایران و به ویژه سیستان و بلوچستان نیز مورد توجه سازندگان «نون خ» قرار داشته است.ضمن این که بسیاری از اتفاقات روز و شخصیت های مطرح فرهنگی، ورزشی و سیاسی هم به صورت مستقیم یا غیر مستقیم دستمایه  شوخی های این مجموعه تلویزیونی بودند.

در یکی از قسمت‌های این مجموعه، در بین گفتگوی شخصیت‌های این مجموعه به عادت غذایی وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان  نیز اشاره شد.

شمسایی که به تازگی همراه با تیم ملی فوتسال کشورمان به مقام مقهرمانی مسابقات فوتسال آسیا رسیده است شب گذشته و در برنامه فوتبال برتر به این موضع و واکنش‌هایی که در سطح جاکه داشته است اشاره کرد که ویدئوی آن را در ادامه می‌بینید. 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • ببینید | واکنش شمسایی به شوخی با او در سریال نون خ
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم
  • جلوه گری دریاچه سد حنا در شهر هزار چشمه + فیلم
  • یک شام خوشمزه و آسان برای علاقه‌مندان به بادمجان
  • هشدار نارنجی  هواشناسی: بارش باران استان فارس را در بر می‌گیرد
  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد
  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!