Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: بسته‌بندی و توزیع ۱۴ هزار عدد مایع ضدعفونی‌کننده دست و سطوح یک لیتری و پک بهداشتی در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رامین معبودی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسته‌بندی و توزیع ۱۴ هزار عدد مایع ضدعفونی‌کننده دست و سطوح یک لیتری و پک بهداشتی در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کار توسط جمعی از خیرین و به همت جمعیت هلال احمر شهرستان‌های اردبیل، خلخال و نمین آماده و به منظور گندزدایی و ضدعفونی دست و سطوح در محلات و روستاهای مختلف توزیع می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان کرد: پرسنل و اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر در این امر مشارکت داشته و توزیع نیز با استفاده از ظرفیت خانه‌های هلال و با همکاری دهیاران انجام می‌شود.

وی تشریح کرد: ۶۲۰ بطری یک لیتری در محلات کم‌برخوردار توزیع شده است و توزیع در مناطق حاشیه و محلات کم‌برخوردار ادامه خواهد داشت.

معبودی تصریح کرد: ۳ هزار عدد محلول ضدعفونی‌کننده در روستاها و محلات حاشیه‌ای شهرستان خلخال و ۱۵۰ پک بهداشتی توسط اعضای داوطلبان خانه هلال عنبران جمعیت هلال احمر شهرستان نمین توزیع شده است.

وی با اشاره به عملکرد جمعیت هلال احمر استان اردبیل در راستای پیشگیری از ویروس کرونا و آگاهی‌بخشی در این مورد اظهار داشت: استقرار اکیپ‌های تست غربالگری و پیشگیری از ویروس کرونا در ۹ ایستگاه، تهیه محتوای آموزشی و استفاده از ظرفیت ‌ای فضای مجازی جهت آموزش در خصوص مقابله با کرونا، تهیه و پخش برنامه آموزشی تلویزیونی هلال سبلان از طریق صداوسیمای استان، اجرای برنامه‌های پویش ملی لبخند، پویش ملی با خانواده، پویش ملی هلال آماده، جشنواره فیلم و عکس و نقاشی، طرح آماده وطن، اجرای طرح‌های ابتکاری، فعالیت‌های تیم سحر، جشنواره خاطره‌نویسی با عنوان ماه و قلم، اجرای طرح ملی آوای وطن، اجرای قصه‌گویی تلفنی مهرگویان (تلفن گویای رایگان) و اجرای طرح فراخوان جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای پیشگیری از کرونا تنها بخشی از اقدامات این جمعیت بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان داشت: توزیع ۳ هزار بروشور آموزشی، جمع‌آوری کمک‌های نقدی به مبلغ ۸۵ میلیون ریال، طراحی مسابقات فرهنگی و هنری از طریق شبکه‌های مجازی برای گروه‌های سنی مختلف در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر استان در زمینه مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا بوده است.

وی اضافه کرد: مردم نوعدوست استان اردبیل می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را با حضور در جمعیت هلال احمر استان و شعب تابعه اهدا کنند.

معبودی تشریح کرد: هموطنان همچنین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد همه بانک‌ها به نام جمعیت هلال احمر یا به شماره کارت  ۹۹۹۶ ۹۹۹۹ ۳۳۷۹ ۶۱۰۴  بانک ملت یا شماره کارت ۹۷۳۰ ۵۰۲۵ ۶۳۱۸ ۵۸۹۴  بانک رفاه کارگران یا به شماره شبا  ۹۹ ۰۹۹۹ ۰۰۰ ۰۰۰ ۰۰۰ ۰۱۲۰ IR92 که تمامی آن‌ها بنام جمعیت هلال احمر است، واریز یا با شماره‌گیری کد  #112*  از طریق تلفن همراه در این کار خیر مشارکت کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: کمک‌های غیر نقدی با اولویت تجهیزات و اقلام بهداشتی و پزشکی مانند ماسک، ژل ضدعفونی، دستکش یکبار مصرف، تخت بیمارستانی، کپسول اکسیژن و مواردی از این دست است.

انتهای پیام/3463/611

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اردبیل مناطق محروم جمعیت هلال احمر ضدعفونی جمعیت هلال احمر استان اردبیل جمعیت هلال احمر ضدعفونی کننده کم برخوردار پک بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۸۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت : تولیدکنندگان فعال در بخش بسته بندی محصولات کشاورزی ، باید برای به روز کردن نوع خدمات خود تلاش کنند.

شهرزاد افزود: بسته بندی میوه از موضوعات مورد توجه در کشور چین، و یکی از مشکلات ما در کشور ، بویژه در هرمزگان است که به شدت به آن روبرو هستیم.

وی گفت : واحدهای صنعتی فعال استان در زمینه تولید سبدهای بسته بندی، توانمندی ارائه این شکل و نوع از بسته بندی را در هرمزگان دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: از شیوه حمل و نقل ویژه میوه و تره بار این محل بازدید شد و می توانیم این روش را به عنوان یک الگو در استان اجرا کنیم.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این بازدید گفت: واحدهای سبدسازی و یونولیت سازی استان که در بازدید امروز ما را همراهی کرده بودند از نحوه بسته بندی میوه و تره بار ایده گرفتند.

قاسمی افزود : هرمزگان بعنوان استان مرزی، می تواند با اصلاحاتی در امر بسته بندی ویژه میوه و تره بار، به نتایج مطلوبی در امر صادرات غیرنفتی استان دست یابد. 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳