Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@19:51:12 GMT

شکست ناپذیری را با BBA تجربه کنید

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۸۸۷۸

شکست ناپذیری را با BBA تجربه کنید

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، چقدر از مدیریت می دانید؟ بسیاری از افراد با راه اندازی یک کسب و کار جدید یا استخدام در یک شرکت و قرار گرفتن در مقام مدیر یا سرپرست بخش، این طور فکر می کنند که حتما در کارشان موفق می شوند و مانند هزاران مدیر پله های موفقیت و پیشرفت را یکی یکی طی می کنند. اما این درحالیست که از مدیریت فقط اسم آن به گوش شان خورده و از روش ها یا مهارت های مورد نیاز آن هیچ نمی دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته احتمال این وجود دارد که در ابتدای راه همه چیز ساده به نظر برسد و شما که در مقام مدیریت یک بخش یا شرکت قرار گرفتید، به موفقیت های کوچک و موقتی دست پیدا کنید، اما آیا این ماندگار است؟ تا به حال به این موضوع فکر کردید چگونه این موفقیت های کوچک و موقت را به موفقیت های بزرگ تر و مستمر تبدیل کنید؟ چگونه برنامه ریزی کنید که کسب و کار خود را به سمتی سوق دهید که سودآور باشد؟ پاسخ این پرسش ها اصلا سخت نیست.

شاید امروزه به افراد زیادی بربخورید که چیزی از مدیریت صحیح و اصولی نمی دانند، به همین دلیل پس از گذشت مدتی با شکست مواجه می شوند؛ کسب و کاری که با سرمایه ای فراوان و هزاران امید و آرزو راه اندازی شده در مدتی کوتاه تعطیل می شود. یا افرادی که بدون هیچ دانشی در اداره امور یک بخش از یک سازمان یا شرکت، ناموفق هستند. حتما شما هم برای این که به سرنوشت این دو گروه از افراد دچار نشوید و به یک مدیر خوب تبدیل شوید تاکنون مطالب زیادی درباره بایدها و نبایدهای یک مدیر خوانده اید و می دانید که نقش یک مدیر بسیار مهم است.

همیشه به یاد داشته باشید که مدیر بودن و مدیریت کردن ساده نیست و اداره یک صندلی قدرت می تواند کاری سخت باشد. تاکنون این سوال برای تان پیش آمده که آيا بدون این که از كاركنان و زیردستان خود سوال كنيد به بهترين نحو كارشان را انجام می دهند؟ آيا در غياب تان از شما تعريف می كنند؟ آیا به شما به عنوان یک فرد معمولی و رئیس احترام می گذارند؟ آیا تا به امروز موفقیتی چشمگیر داشتید؟ اگر پاسخ تان به این سوالات منفی است پس لازم است که این مطلب را تا پایان بخوانید، ما به شما راهی نشان می دهیم که با قدم گذاشتن در آن به مدیر و رهبری دوست داشتنی و موفق تبدیل می شوید و به موفقیت های بزگ و مستمر دست پیدا کنید.

دور BBA شما را تا اوج پیش می برد

بی پولی، شکست، تعطیلی کار، عدم بازگشت سرمایه، اخراج و مواردی مانند این ها، برای هیچکس خوشایند و جذاب نیست، بلکه بالعکس مانند یک کابوس است. اگر می خواهید با اطمینان در دنیای تجارت قدم بردارید و هرگز به درهای بسته نخورید، پس با برنامه ریزی و دانش کافی پیش بروید. قطعا این شعر معروف "تا پای گور دانش بجوی" به گوش تان خورده؛ مفهوم آن هم این است که کسب دانش در هر زمینه ای که باشد، پایان ندارد.

مدیریت و رهبری هم از آن دسته اموری است که برای موفق بودن و موفق ماندن در آن باید دانش و مهارت مورد نیاز آن را کسب کرد تا براساس آن ها برای پیشرفت و توسعه کار، برنامه ریزی کرد. این کار نیز تنها یک راه حل مطمئن و تضمینی دارد؛ شرکت در دوره های مدیریت کسب و کار. دوره  آموزشی مانند BBA یا Bachelor of Business Administration می تواند برای شروع این راه مناسب باشد. اگر واقعا قصد دارید در کسب و کارتان موفق شوید و همیشه مدیر و رهبری درجه یک باشید، نیاز به یک دانش کامل از روش های مدیریت کسب و کار دارید تا با استفاده از آن بتوانید در دنیای تجارت پیروز شوید. این دانش جامع و گسترده در دوره BBA خلاصه می شود.

شاید بدانید که این روزها اکثر امور بر پایه استراتژی های موفق طرح ریزی و اجرا می شود. پس در دنیایی که استراتژی های مختلف برای بازار وجود دارد، انتخاب درست یک استراتژی بازاریابی یا کسب و کاری بسیار مهم و حائز اهمیت است. با شرکت در دوره آموزش BBA می توانید، بر کسب و کار خود مسلط شوید و نبض بازار را به دست بگیرید. این که بدانید در مسیر شغلی تان چه کاری انجام دهید تا کسب و کار خود را توسعه دهید، نیاز به مهارت های اولیه مدیریتی دارد که باز هم در مدیریت کسب و کار خلاصه می شود.

دوره BBA فن پردازان، شانس شما برای پیروزی در میدان تجارت

گفته شد که برای موفق شدن و موفق ماندن باید به کسب دانش و مهارت بپردازید؛ حال فرقی نمی کند صاحب کسب و کار هستید یا مدیر و سرپرست بخشی از شرکت. به طور کلی تنها فردی می تواند به خود لقب حرفه ای بدهد که هر روز اطلاعات و دانش خود را در هر زمینه ای که در آن فعالیت دارد؛ به روز می کند. به عبارتی آن چیزی که دیروز آموخته اید دیگر برای امروز مفيد نيست، بنابراین حتی افرادی که در سطوح بسیار بالای شغلی قرار دارند، نیازمند به روز کردن آموخته ها و دانش خود هستند.

آموزش BBA راهیست برای رسیدن به سطوح بالای شغلی. اگر تمایل دارید چه در کسب و کار خود چه در شرکتی که استخدام شدید، میان دیگر رقبا و سایر مدیران و کارمندان همیشه بهترین و موفق ترین باشید، وقت خود را تلف نکنید. با توجه به گسترش علم و دانش، مدیران نیاز دارند تا برای نزدیک تر شدن به موفقیت، دانش خود را در زمینه مدیریت کسب و کار افزایش دهند. موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان با ارائه خدمات در این زمینه راه را برای رسیدن شما به موفقیت هموار می کند.

این موسسه آموزشی با برگزاری دوره مدیریت کسب و کار و ارائه گواهینامه معتبر این امکان را برای شما فراهم می کند که با کسب مهارت ها و دانش تخصصی لازم، مدیری برتر باشید و کسب و کار خود را گسترش دهید. از مزیت های شرکت در دوره BBA موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان، ارائه گواهینامه ای است که علاوه بر این که مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است، دارای تاییدیه سازمان WES کانادا نیز می باشد. این یعنی، درصورتی که به فکر مهاجرت نیز هستید و قصد دارید تا در کشوری دیگر به کار یا ادامه تحصیل بپردازید، باز هم گواهینامه BBA به کمک تان می آید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار اقتصاد ایران مدیریت کسب و کار کسب و کار خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۸۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد

ایسنا/مازندران مدیر آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه گفت: تعیین تکلیف اردوگاه «سی پی» به مساحت ۱۵ هزار متر مربع با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش اقدام مهمی بود که بعد از ۳۰ سال انتظار در دولت سیزدهم به سرانجام رسید.

علی خلیل نژاد ۱۴ اردیبهشت در جمع خبرنگاران پیوست فرهنگی را یکی از الزامات برنامه‌های تدوین شده است مجموعه عنوان کرد.

وی در خصوص ظرفیت‌های آموزشی و زیرساخت‌های موجود در شهرستان گفت: ۵۲ مدرسه شهری و روستایی، ۵۰۰۴ دانش آموز، بیش از ۵۵۰ پرسنل، ۱۱۳ کلاس درس و ۱۱ مدرسه چندپایه، مهمترین داشته‌های آموزش و پرورش سوادکوه است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه اظهار کرد: ساماندهی نیروی انسانی، بررسی و حل چالش‌ها، اختصاص یک میلیارد تومان برای مدرسه آیت‌الله خامنه‌ای پل‌سفید و ۵۰۰ میلیون برای مکان دانشگاه پیام نور سابق زیراب، خرید تجهیزات مدارس به میزان چندین برابر مصوب کمیته برنامه ریزی، آسفالت ۶ مدرسه، خرید تجهیزات ورزشی با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، اختصاص امتیاز ۲ مرکز جامع سنجش و آموزش که کد سازمانی گرفته شد و استقرار مدرسه استثنایی تربیت در زیراب نیز بخشی از عملکرد آموزش و پرورش سوادکوه در سال گذشته بود.

وی افزود: همچنین تعیین تکلیف اردوگاه «سی پی» به مساحت ۱۵ هزار متر مربع با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش اقدام مهمی بود که بعد از ۳۰ سال انتظار به سرانجام رسید.

خلیل نژاد به تعامل و همکاری خیرین مدرسه‌ساز با اداره آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: سال گذشته مجمع خیرین مدرسه یار آموزش و پرورش سوادکوه تشکیل شد و ۵۰ مدرسه را با کمک خیرین برای تعمیر، تجهیز و رنگ آمیزی و سیستم نرم افزاری و سخت افزاری برنامه‌ریزی شد.

مدیر آموزش و پرورش سوادکوه با بیان اینکه این شهرستان هشت معلم شهید و ۲۷ شهید دانش‌آموز دارد، خاطر نشان کرد: همایش ۸۰۰ نفره دختران حاج قاسم و یادواره شهدای معلم و دانش آموز در طرح لاله‌های روشن از مقاومت تا شهادت در همه مدارس با یک شهید شاخص در راستای حرکت در مسیر شهدای معلم و دانش آموز برگزار شد.

وی در خصوص دفتر خبرگزاری پانا گفت: دفتر خبرگزاری پانا مختص دانش آموزان را در سال گذشته افتتاح کردیم تا دانش آموزان علاقمند به حوزه خبر در این مجموعه فعالیت کنند؛ به همین خاطر۷۰ نفر از دانش آموزان استعدادیابی شدند و کلاس‌های آموزشی و مهارت‌افزایی برای آنان برگزار شد.

فعال شدن شورای ورزشی آموزش و پرورش شهرستان، برگزاری اعتکاف دانش‌آموزی با حضور ۱۲۰ دانش‌آموز دختر و ۶۰ دانش آموز پسر، یادواره شهدا و تشییع شهدای خوشنام در ۶ مدرسه و مکان آموزش و پرورش، ثبت نام هزار و ۷۹۰ دانش آموز در پایگاه‌های اوقاف فراغت، برگزاری المپیاد دانش آموزی در ۵۰ مدرسه، انجام دو دوره بازی‌های بومی محلی دانش‌آموزی، کمک به عتبات عالیات و پویش نذر حسینی با استقبال دانش‌آموزان، حضور ۱۲۰ دانش آموز و ۴۰ فرهنگی در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، تعامل نزدیک با ادارات و نهادها، مشارکت ستاد اجرایی حضرت امام که بنیاد برکت و اهدای ۱۳۰ میلیونی مواد دندان پزشکی قرارگاه پیشرفت و بنیاد برکت برای ترمیم دندان دانش آموزان مقطع ابتدایی از مهمترین رخدادهای آموزش و پرورش سوادکوه در سال گذشته بود.

مدیر آموزش و پرورش سوادکوه در پایان از انتخاب ۳ معلم نمونه استانی و ۸ نمونه شهرستانی و منتخب آموزشگاهی با نظر مدیر مدرسه اشاره کرد و گفت: در مقطع ابتدایی مریم فرهادپور، در مقطع متوسطه اول فرحزاد کریمی و در مقطع متوسطه دوم اعظم امیری راه یافته استانی هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لورکوزن با رکوردشکنی تاریخی، جاودانه شد!
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • خودتخریبی در نظام های سیاسی
  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی
  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • «وعده صادق» افسانه شکست ناپذیری اسرائیل را در هم شکست
  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه
  • شکست‌ناپذیری در ۴۷ بازی متوالی؛ خیز لورکوزن برای شکستن رکورد تاریخی بنفیکا
  • پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حریف سپاهان نیست!
  • آخرین وضعیت بارش‌ها و سیلاب‌ها در اصفهان