Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله عطیف هافبک تیم الهلال چهارده روز در خانه خواهد ماند و زیر نظر پزشک الهلال به انجام امورات بعد از عمل خواهد پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عبدالله عطیف که پایش را در بندر بارسلون اسپانیا به تیغ جراحان سپرده بود، روز گذشته به عربستان بازگشت. وی به دلیل این عمل جراحی تا انتهای فصل نمی‌تواند الهلال را یاری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالله عطیف در این باره به روزنامه الریاضیه گفت:

از همه دوستانی که در این مدت نگران من بودن ممنون هستم، حالم خوب است اما به دلیل وضعیت کنونی ۱۴ روز خودم را در خانه قرنطینه خواهم کرد.

گفتنی است وی کارهای درمانی را در خانه‌اش و زیر نظر دکتر تیم الهلال انجام خواهد داد اما به دلیل اینکه از کشوری دیگر وارد عربستان شده، خودش را در قرنطینه قرار داده است. بوسکتس هافبک تیم بارسلونا پس از انجام عمل عطیف به او در بارسلون پیراهنش را اهدا کرد.

گفتنی است تمامی مسابقات لیگ برتر و جام حذفی عربستان به دستور فدراسیون فوتبال این کشور تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الهلال عربستان عبدالله عطیف ویروس کرونا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران لیونل مسی جام جهانی برانکو تیم استقلال وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۸۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد

در ادامه هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ عربستان یک بازی برگزار شد.

در این بازی الهلال صدرنشین مهمان التعاون بود و توانست با سه گل به پیروزی برسد تا روند خیره‌کننده آن در لیگ ادامه داشته باشد.

گل‌های الهلال را در این بازی میتروویچ، سعود عبدالحمید و الشهری به ثمر رساندند.

الهلال با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۸۳ امتیازی شد و اختلافش را با النصر تیم دوم جدول به ۱۲ امتیاز افزایش داد.

دیگر خبرها

  • اعلام ورزشگاه محل برگزاری سه مسابقه خانگی آبی پوشان جنوب
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • واکنش رونالدو پس از ثبت رکورد جدید
  • سریال برد‌های الهلال در لیگ عربستان
  • مرد سال آسیا در خانه کعبه + عکس
  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده
  • عکس/ مرد سال آسیا در خانه کعبه
  • گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد
  • عکس| مرد سال آسیا در خانه کعبه
  • سریال بردهای الهلال در لیگ عربستان