Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان: واحدهای شیمی سبز اشراق ، پویا اندیش سلامت ، پدیده شیمی قرن ، زرین شیمی گستر خاور میانه در حال تولید واحد ضد عفونی کننده می باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مهندس ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با اعلام خبر فوق افزود : بر اساس هماهنگی های صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی مقرر گردید این واحد ها تولیدات خود را در اختیار شرکت تعاونی داروسازان قرار داده و این شرکت اقدام به توزیع در بین داروخانه های سطح استان نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد : واحدهای شیمی سبز اشراق ، پویا اندیش سلامت ، پدیده شیمی قرن ، زرین شیمی گستر خاور میانه در حال تولید واحد ضد عفونی کننده می باشند.

فغفوری با اشاره به اینکه شرکت کیمیا الکل اقدام به تولید الکل در استان می نماید عنوان کرد : شرکت ساینا نیز به تازگی به واحدهای تولید مواد ضدعفونی کننده در استان پیوسته و شرکت پاک حیات اقدامات لازم جهت تولید این محصول را انجام می دهد.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان در خصوص واحد تولید ماسک در استان اظهار داشت : هم اکنون یک واحد تولیدی در استان اقدام به تولید ماسک می نماید.

وی افزود : این واحد اقدام به تولید و توزیع روزانه 25 هزار ماسک می نماید.

فغفوری خاطر نشان ساخت : به جهت جلوگیری از احتکار و گرانفروشی ، ماسک های تولید شده در این واحد با نظارت بازرسین سازمان و اتحادیه تعاونی داروسازان به قیمت 410 تومان در داروخانه های استان توزیع می گردد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان سازمان صنعت معدن و تجارت تولید مواد ضدعفونی کننده استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۹۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت

پس از گزارش‌هایی مبنی بر موافقت ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا، با همکاری با غول فناوری چین یعنی شرکت بایدو در مورد ویژگی‌های نقشه‌برداری و ناوبری به منظور پشتیبانی از فناوری خودروهای بدون راننده در بزرگترین بازار خودروی جهان، سهام تسلا افزایش یافت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، پس از گزارش‌هایی مبنی بر موافقت ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا، با همکاری با غول فناوری چین یعنی شرکت بایدو در مورد ویژگی‌های نقشه‌برداری و ناوبری به منظور پشتیبانی از فناوری خودروهای بدون راننده در بزرگترین بازار خودروی جهان، سهام تسلا افزایش یافت.

سهام تسلا روز دوشنبه در معاملات پیش گشایش بازار بورس ایالات متحده نزدیک به 14 درصد افزایش یافت، در حالی که سهام بایدو بیش از 5.5 درصد در هنگ کنگ جهش کرد.

رویترز به نقل از منابع آگاه گزارش داد که بایدو، شرکت سازنده موتور اصلی جستجوی اینترنتی در چین، موافقت کرده است که به سازنده خودروهای برقی آمریکا یعنی تسلا برای جمع آوری داده های مربوط به راه‌های چین، حق استفاده از مجوز نقشه برداری خود را بدهد.

تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین

این منابع تاکید کردند که این توافق، موانع قانونی نهایی را برای راه اندازی سیستم رانندگی خودکار کامل (FSD) تسلا که آخرین نسخه از فناوری اتوپایلوت Autopilot محسوب می شود، برطرف می‌کند.

این میلیاردر آمریکایی روز یکشنبه به چین سفر کرد و در آنجا با لی کیانگ، نخست وزیر این کشور گفتگو کرد. گزارش‌های رسانه‌ها حاکی از آن است که ماسک در طول مذاکرات خود در صدد گرفتن مجوز برای عرضه نرم‌افزار FSD در چین و همچنین مجوز انتقال داده‌ها به خارج از این کشور بوده است.

وال استریت ژورنال نیز به نقل از منابع آگاه گزارش داد که مقامات چین مجوز موقت برای راه اندازی سرویس کمک راننده تسلا در این کشور را صادر کرده‌اند.

این منابع همچنین به بلومبرگ اعلام کردند که تسلا همچنین موفق شد که الزامات مربوط به نحوه رسیدگی به مسائل مربوط به امنیت داده ها و حریم خصوصی را برآورده کند.

طبق قوانین چین، خودروسازان برای شروع به توزیع سیستم‌های رانندگی خودران در جاده های عمومی باید مجوز نقشه برداری را کسب کنند.

شرکت های خارجی برای دریافت مجوز باید با شرکت های فناوری محلی همکاری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت
  • کاری که ورزش کردن با سرطان می‌کند
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • تاثیر ورزش شدید بر سرطان
  • راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در ۱۴۰۴
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • ذوب آهن اصفهان در دوره جدید موفقیت های معدنی خوبی کسب کرد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد