Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه ویژه مدیران معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با موضوع بررسی پیامدهای تعطیلی فعالیت‌های هنری به دلیل شیوع ویروس کرونا صبح امروز در معاونت امور هنری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌این جلسه با حضور سیدمجتبی حسینی؛ معاون امور هنری، حمید قبادی؛ مشاور اجرایی معاونت، سیدامین مؤیدی؛ مشاور برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی معاونت، محمد اله‌یاری؛‌ مدیر کل دفتر موسیقی، هادی مظفری؛ مدیر کل هنرهای تجسمی، شهرام کرمی؛ مدیر کل هنرهای نمایشی، علی اکبر صفی‌پور؛مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری و مرضیه شفاپور؛ دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه،‌ درباره آسیب‌های اقتصادیِ تعطیلی فعالیت‌های هنری به دلیل شیوع ویروس کرونا و چگونگی و امکان ترمیم آسیب‌ها گفت و گو شد.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزاری امور هنری مدیر کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۹۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر

جلسه هماهنگی بیست و یکمین دوره مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر با حضور سلیلی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، دلیری معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان، اکبرزاده رئیس هیات دوچرخه سواری و دیگر عوامل اجرایی در دفتر مدیرکل امور اجتماعی استانداری برپا شد. 

بیست و یکمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری خزر با حضور ۱۲ تیم داخلی و خارجی و مسافت ۳۰۰ کیلومتر در ۳ مرحله و در مسیر شهر‌های سرخرود، فریدونکنار و نور برگزار می‌شود.
مرحله اول رقابت‌ها در مسیر سرخرود، مرحله دوم در مسیر فریدونکنار و مرحله سوم نیز در مسیر سرخرود و فریدونکنار و نور برگزار می‌شود.

در این جلسه بر میزبانی شایسته، اسکان، امنیت و ایاب و ذهاب و همچنین امنیت جاده‌ها برای تیم‌های شرکت کننده تاکید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • حکم اسرائیل برای تعطیلی دفتر الجزیره
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • اجرای رویداد هنری «وعده صادق» در استان خوزستان
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن