Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان کردستان، اظهار داشت: رویکرد پلیس یک رویکرد جامعه محور است و نیروی انتظامی در چند سال گذشته با تعامل مردم توانسته احسای امنیت قابل قبولی را در میان مردم ایجاد کند.

وی با تاکید بر نقش رسانه ها در ارتقای این احساس امنیت، افزود: طی سال جاری بیش از هزار و ۵۰۰ خبر از فعالیت های نیروی انتظامی در رسانه های استان منتشر شده که توانسته تاثیر بسیاری در ایجاد احساس امنیت در جامعه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان ادامه داد: تعامل مجموعه پلیس با رسانه ها موجب می شود مردم به خوبی احساس امنیت را درک کنند و شاهد ارتقای امنیت در جامعه باشیم.

سرهنگ حیدریان یادآور شد: نیروی انتظامی توانسته در سطح کلان و به تبع آن در استان کردستان امنیت پایداری را در سطح جامعه ایجاد کند که این امنیت بدون شک بدون مشارکت عمومی مردم به وجود نخواهد آمد.

وی بیان کرد: دغدغه پلیس همواره خدمت به مردم و رفع مسائل و مشکلات انتظامی و اجتماعی آنان است و خوشبختانه تا امروز توانسته با مشارکت عموم مردم در این فرایند موفق عمل کند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان کردستان اصحاب رسانه جامعه فرماندهی انتظامی نیروی انتظامی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی احساس امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۹۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حجت‌الله احمدیان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کد خبر 6092122

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند