Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@21:27:37 GMT

موزیک ویدیو شاد دستتو بده به من عیدی اشکان خطیبی

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۹۴۴۸

موزیک ویدیو شاد دستتو بده به من عیدی اشکان خطیبی

‍‍‍‍‍‍

اشکان خطیبی بازیگر که خوانندگی می کند ویدیو کلیپی در فضای مجازی منتشر کرده با نام«دستتو بده به من» و اینطور نوشته است.

مى خواستم حالا حالاها منتشرش کنم ولى هرچى فکر کردم ، بیشتر به این نتیجه رسیدم که حالا بیشتر از هر زمان دیگه اى به "حال خوب" نیاز داریم. این "حال" حاصل زیست چندساله ى من و نوجووناییه که بیشتر از هفتاد نفرشون تو این ویدیو نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینم عیدى ما.تقدیم به شما ‏

آهنگ مستقل «دستتو بده به من» بر اساس یک ملودی فرانسوی با ترانه‌ای از اشکان خطیبی، تنظیم امیر عظیمی، گیتار کیان ایرجی و با همراهی گروه نمایش چخوف‌خوانی زیر نظر نماینده فدراسیون روسیه آماده شده است.

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۹۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در هفته گذشته جام حذفی را از دست داد و حالا تمام چیزی که برای سرخ‌ها باقی‌مانده کورس قهرمانی با استقلال است.

پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل، در این هفته میزبان تیم است که یکی از دو شکست فصلش را رقم زده و حالا پیروزی برابر حریف دیرینه اصفهانی از نان شب برای پرسپولیسی‌ها واجب‌تر شده است.

بلیت فروشی این بازی در ابتدا قرار بود توسط سهامدار جدید پرسپولیس رایگان شود اما با مخالفت سازمان لیگ بلیت‌های ۳۰۰، ۱۰۰ و ۵۰ هزار تومانی ارائه شد و جالب اینکه با این حال در آخرین ساعات دوشنبه حدود پنجاه هزار بلیت فروخته شد.

حالا هواداران پرسپولیس امیدوار هستند طی ساعات آینده ظرفیت جدیدی از طرف سایت بلیت فروشی ارائه شود تا ورزشگاه آزادی جمعیتی بی سابقه را به خود ببیند.

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: حالا دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است
  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید
  • تا حالا لاک پشت دو سر دیده بودین؟ (فیلم)
  • گزارش تسنیم از اختتامیه جشنواره خلیج فارس در بندرعباس‌
  • رباط‌داده‌های پرسپولیس، یکی هست، سه تا فصل بعد!
  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!
  • واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی | کاش شرایطی فراهم شود تا ...
  • حاجی می‌گفت: می‌توانیم چند بار اسراییل را شخم بزنیم
  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی
  • آغاز جنگ مدعیان لیگ برتر برای این ستاره (عکس)