Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پژوهشگاه قوه قضاییه طبق اساسنامه پژوهشگاه قوه قضاییه مصوب 1391، هیات امنای پژوهشگاه از 3 عضو حقوقی شامل رییس قوه قضاییه به عنوان رئیس هیات امنا، رئیس پژوهشگاه قوه قضاییه به عنوان دبیر هیات امنا و وزیر دادگستری و همچنین 4 عضو حقیقی به پیشنهاد رئیس پژوهشگاه و تایید رئیس قوه قضاییه تشکیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی، رئیس قوه قضاییه در احکام جداگانه‌ای، حضرت آیت‌الله عباس کعبی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا امینی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد مصدق و غلامعلی صدقی را به عنوان اعضای حقیقی هیات ‌امنای پژوهشگاه قوه قضاییه منصوب کردند.

بخشی از متن حکم رئیس دستگاه قضا برای اعضای حقیقی هیات امنای پژوهشگاه قوه قضاییه به این شرح است:

با عنایت به تخصص و توانایی‌های علمی و پژوهشی جنابعالی و در اجرای ماده 5 اساسنامه پژوهشگاه قوه قضاییه مصوب سال 1391، بنا به پیشنهاد رئیس محترم پژوهشگاه به موجب این ابلاغ برای مدت چهار سال به عنوان عضو هیات امناء پژوهشگاه قوه قضاییه منصوب می‌شوید.

اهمیت امر پژوهش و نقش موثر پژوهش‌های علمی و کاربردی متناسب به نیازمندی‌های قوه قضاییه بویژه در گام دوم انقلاب اسلامی و دوره تحول ایجاب می‌نماید با برنامه‌ریزی مناسب و اهتمام نسبت به مساله‌شناسی در این قوه و بهره‌گیری از توانمندی‌های علمی فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی و قضات عالم و با تجربه، نیازمندی‌های پژوهشی قوه قضاییه با نگاه به اولویت‌ها تامین و راهکارها و راه‌حل‌های علمی و عملی برای تحقق تحول قضایی و توسعه عدالت از ناحیه پژوهشگاه برای بخش‌های مختلف قوه قضاییه تدوین و ارائه گردد.

دوام توفیقات شما را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم

سید ابراهیم رئیسی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه پژوهشگاه قوه قضاییه انتصاب هیات امنا پژوهشگاه قوه قضاییه امنای پژوهشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۹۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رئیس جدید اداره آب و فاضلاب شهر سیلوانا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با حضور مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه، بخشدار، شورای شهر و شهردار، رئیس جدید اداره آب و فاضلاب شهر سیلوانا منصوب شد.   در این مراسم، بهزاد اسلام‌دوست به عنوان رئیس اداره آب و فاضلاب شهر سیلوانا معرفی و از زحمات غلامرضا بابازاده رئیس سابق این اداره در مدت مسئولیت قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • بیشترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند 
  • ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • مصوبه«تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان
  • انتصاب اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری
  • انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان استاد نمونه کشوری
  • انتصاب رئیس جدید اداره آب و فاضلاب شهر سیلوانا
  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی