Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاپور تشرینی روز دوشنبه گفت: بیش از ۶۰۰ اثر مستند، داستانی و پویانمایی به دبیرخانه این جشنواره در تهران ارسال شده و در بخش آزاد، اثر مجیدی جزو ۷۰ اثر راه یافته به بخش مسابقه است.

وی اظهار کرد: فیلم قصه های همیشگی قرار بود ۲۳ اسفندماه در خانه هنرمندان تهران اکران و از برگزیدگان این جشنواره تجلیل شود اما برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اکران فیلم و تجلیل لغو شد و زمان آنها توسط خانه هنرمندان تهران اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: قصه های همیشگی با موضوع تهدیدات زیست محیطی تالاب استیل آستارا به سفارش خانه مستند انقلاب اسلامی ساخته شده و تولید آن، یک و نیم سال طول کشیده است و علی اکبر نظری تهیه کننده، مینا خوشخویی نویسنده، جواد پروردگاری صدابردار و بابک مجیدی و معین سنجریان تصویربرداران آن هستند.

تشرینی ادامه داد: قصه های همیشگی در بهمن ماه از شبکه مستند پخش شد و لوح افتخار جشنواره سراسری عمار را کسب کرده است و تولیدات هنری با موضوع محیط زیست و منابع طبیعی از اهمیت برخوردار است.

 تالاب استیل آستارا با ۱۳۸ هکتار وسعت از جاذبه های گردشگری این شهرستان است و مجیدی متولد ۱۳۵۷، در سال ۸۳ به ساخت فیلم های مستند روی آورد و با ساخت مستند کوتاه نویز، نامزد سیمرغ بلورین بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر و برنده دیپلم افتخار سومین جشنواره فیلم شهر شد و از جشنواره ملی فیلم دانشجویی و چند جشنواره منطقه ای جایزه گرفته است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع و ۴۰۰ هنرمند در انجمن های هنری اداره ارشاد آن ساماندهی شده است.

برچسب‌ها آستارا سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری فیلم کوتاه فیلم فیلمساز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری فیلم کوتاه فیلم فیلمساز آستارا سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری فیلم کوتاه فیلم فیلمساز قصه های همیشگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۹۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، کمیتۀ انضباطی هیئت فوتبال تهران اعلام کرد به‌دنبال حواشی رخ‌داده روز گذشته در جریان بازی تیم‌‎های اتحاد ستارگان و آرمان‌آفرینان در لیگ دو فوتبال تهران و ضرب‌وشتم داور و عوامل برگزاری بازی، ۵ عضو تیم ستارگان محروم شدند. 
درادامه در پی انتشار فیلم مهر و موم بیمارستان محب مهر، پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز شد، در مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و مهر و موم شده است. اما نکته جالب اینجاست که مهر و موم وقتی صورت گرفته که مراجعه کننده‌ها تو بیمارستان بودن و گلایه‌ای همیشگی از ترافیک که هیچ تلاشی هم برای حلش نمیشه خبر‌های ویژهای امشب تهران بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 
  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • اوسمار: نتوانستیم عملکرد همیشگی را داشته باشیم
  • اوسمار: بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • روایت سازنده مستند «مشتی اسماعیل» از شالیکاری