Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیأت بسکتبال اصفهان گفت: خانه بسکتبال و دیگر سالن‌های استان ظرفیت بسکتبال اصفهان را ندارند و ما درحال حاضر به یک سالن اختصاصی نیاز داریم.

جواد داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در مورد عملکرد هیأت بسکتبال اصفهان در سال 98 اظهار داشت: دو اتفاق بد در کارنامه سال ٩٨ جامعه بسکتبال استان اصفهان وجود دارد، یکی از این اتفاقات برای ذوب‌آهن رخ داد و فدراسیون با حکم بدی که صادر کرد دست این تیم را از راهیابی به پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال کوتاه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت بسکتبال استان اصفهان افزود: ناهماهنگی در دوره آخر مسابقات قهرمان کشوری نیز مشکل دیگر ما در این سال بود ولی به‌طور کلی می‌توان گفت که برنامه‌هایی که تعهد کرده بودیم را عملی کردیم.

وی در ادامه عنوان کرد: در سالی که گذشت به دلیل عدم ارائه تقویم مدون از سوی فدراسیون بسکتبال نیز مشکلاتی در برنامه‌ریزی و زمان برگزاری مسابقات ایجاد شد.

داوری با اشاره به مشکلات سخت‌افزاری موجود در بسکتبال اصفهان تصریح کرد: خانه بسکتبال و دیگر سالن‌های استان ظرفیت بسکتبال اصفهان را ندارند و ما درحال حاضر به یک سالن اختصاصی نیاز داریم؛ به همین خاطر از سال آینده برای جذب حامی مالی تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم یک سالن اختصاصی تهیه کنیم.

رئیس هیأت بسکتبال استان اصفهان ضمن نام بردن از دو عامل تعدد مسابقات و تعداد بالای بسکتبالیست‌های استان به عنوان نقاط مثبت عملکرد بسکتبال اصفهان، بیان داشت: تعداد زیاد بازیکنان بسکتبال اصفهان نویدبخش موفقیت‌های استان در سال‌های آینده است و ما نیز مثل گذشته و با همان شدت قبل از تیم‌های پایه حمایت خواهیم کرد.

وی در خصوص شرایط بازیکنان بومی اصفهان گفت: محمد ترابی از بازیکنان باکیفیت اصفهانی شاغل در دیگر تیم‌های لیگ برتر است، همچنین تیم دسته یکی استان بازیکنان بسیار خوبی دارد و نتیجه‌های قابل قبولی هم کسب کرده است، امیدواریم این روند ادامه پیدا کرده و این تیم در آینده به لیگ برتر برسد تا بتوانیم دو نماینده در لیگ برتر بسکتبال کشور داشته باشیم.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش اصفهان بسکتبال لیگ برتر بسکتبال ذوب آهن نامی نو جواد داوری بسکتبال اصفهان هیأت بسکتبال سالن اختصاصی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۹۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه سقوط فرد در کانال آب در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۱ و ۲۱ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با اشاره به اعزام نیروهای امداد و نجات غواصی از ۲ ایستگاه ۵ و ۲۳ برای این حادثه ابراز کرد: اکیپ‌های غواصی فاصله ۲ کیلومتری بین ۲ دریچه آب بند را بررسی و در نهایت جوان حدوداً ۲۰ ساله را به صورت کاملاً بیهوش از آب خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بر اساس اعلام نیروهای اورژانس متأسفانه این جوان جان باخته است، تصریح کرد: از آنجایی که این فرد با لباس در آب بوده به احتمال زیاد سقوط کرده و علت سقوط از سوی نیروی انتظامی در حال بررسی است.

کد خبر 6092012

دیگر خبرها

  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • بسکتبال NBA | این لیگ خوب است چون همه فرصت انتقام گرفتن دارند!
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • تحول در هوش مصنوعی در کشور با ایجاد اپراتور اختصاصی
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان
  • به‌دنبال تحقق «اصفهان من، شهر زندگی» هستیم
  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند