Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انتظار می‌رود که شیائومی طی چند روز آینده از گوشی گیمینگ خود با نام Black Shark 3 رونمایی کند. اگر دقیق‌تر بخواهیم زمان این رویداد را به شما اطلاع بدهیم باید بگوییم طبیعتا این اتفاق در تاریخ ۳ مارس رخ خواهد داد. به همین دلیل اطلاعات فاش شده از این دستگاه بیشتر و بیشتر در فضای مجازی منتشر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات منتشر شده از دوربین این گوشی

در حالی که دوربین بخش اصلی در ویژگی‌های این گوشی هوشمند گیمینگ نیست، هنوز هم خوب است که حداقل بخشی از مشخصات این گوشی را زودتر متوجه شویم. به تازگی یک تصویر جدید با پس زمینه زرد از این دستگاه منتشر شده است که به ما کمک می‌کند طراحی این گوشی را بیشتر بشناسیم. یکی از بخش‌هایی که به خوبی در این تصویر مشخص است، دوربین سه گانه آن است که به صورت مثلثی کنار هم چیده شده‌اند.

در ادامه این تصویر را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: شیائومی Black Shark 3 5G، اولین گوشی هوشمند با رم ۱۶ گیگابایتی

طراحی کاملا خاص Black Shark 3

البته باید به شما بگوییم که ما پیشتر موفق به دیدن از زاویه نزدیک‌تر طراحی چند سطحی پنل پشتی Black Shark 3 شده بودیم. ما این تصویر را از یکی از ویدئو‌های تبلیغاتی منتشر شده از محصول جدید شیائومی دیده بودیم که توسط مدیرعامل این شرکت یعنی لی جون منتشر شده بود. به نظر می‌رسد که بین ماژول دوربین بسیار خاص این دستگاه، شارژ مغناطیسی جذاب آن و جلوه‌های نورپردازی LED در پنل پشت دستگاه، کاملاً تطابق وجود دارد. این طراحی‌های عجیب بخش‌های این گوشی آن را به یکی از خاص‌ترین دستگاه‌های هوشمند حال حاضر تبدیل می‌کنند.

ما در مورد مشخصات دوربین سه‌گانه این دستگاه اطلاعات کمی در دست داریم و تنها حدسی در این باره می‌زنیم، رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی شوتر اصلی آن است. البته ما یک عکس تار از ماژول اصلی دوربین داریم. با توجه به سایر جزئیات سخت افزاری، می‌دانیم که Black Shark 3 در دو نسخه معمولیو پرو در دسترس خواهد بود. تنها تفاوتی که رسما بین این دو نسخه تائید شده، ظرفیت باتری آن‌هاست که یکی ۴۷۰۰ و ۵۰۰۰ میلی آمپر است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی هوشمند شرکت شیائومی اطلاعات فاش شده منتشر شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۹۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامی که پلیس روی صحفه اینستاگرام این بلاگر منتشر کرد

به گزارش خبرآنلاین از سازمان اطلاعات فراجا، مأموران مرکز سایبری سازمان اطلاعات انتظامی هرمزگان بلاگر معروف بندرعباسی که اقدام به انتشار تصاویر هنجارشکنانه در صفحه اینستاگرامی خود کرده بود را دستگیر و صفحه مربوطه را نیز با بیش از ۱۴۰ هزار دنبال کننده مسدود کردند.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902414

دیگر خبرها

  • شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco F۵
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز ( ۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۱۶ اردیبهشت)
  • ساعت هوشمند Black Shark GS3 عرضه شد
  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر
  • اطلاعات جدید از آیفون ۱۶ و چیدمان جدید دوربین‌ها
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد
  • ظاهر آیفون۱۶ لو رفت/ چیدمان جدید دوربین‌ها/ عکس
  • پیامی که پلیس روی صحفه اینستاگرام این بلاگر منتشر کرد