Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@04:01:37 GMT

صنوف غیر ضروری تا اطلاع ثانوی در ملایر تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۹۸۲۳

صنوف غیر ضروری تا اطلاع ثانوی در ملایر تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ملایر ؛ قدرت‌الله ولدی فرماندار این شهرستان که بعد از ظهر امروز در ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا سخن می گفت، از تعطیلی ۲۳ اتحادیه و صنوف مرتبط آنها تا اطلاع ثانوی خبر داد و افزود: از ۳۲ اتحادیه فعال شهرستان ملایر تنها ۹ اتحادیه با پیشنهاد اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت، فعلا فعال بوده و به مردم خدمات ارائه خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ملایر خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا تمام واحدهای صنفی در بازارها، مجتمع های تجاری، پاساژها و صنوف سطح شهر تعطیل هستند، به جز اتحادیه‌های خواربارفروشان، تعویض روغنی، تعمیرکاران لوازم خانگی، تعمیرکاران خودرو، قنادان، بارفروشان، تاکسی تلفنی‌ها و داروخانه‌ها و لوازم پزشکی که می توانند فعال باشند.

ولدی تاکید کرد: بقیه صنوف سطح شهرستان از امروز ۲۶ اسفندماه تا ۱۰ فروردین ماه ۹۹ تعطیل هستند.

وی با بیان اینکه ورودی های شهر ملایر ۲۴ ساعته کنترل و افراد تب سنجی می شوند، گفت: کمیته‌ها و قرارگاه‌های زیرمجموعه ستاد مقابله با کرونا با وظایف مشخص تعیین شده در حال فعالیت‌ شبانه روزی هستند.

۴۶

کد خبر 1365759

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۹۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار، ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کرمان اظهار داشت: اطلاع رسانی کامل به فرمانداران و مدیران صورت گرفته است و از آنها می‌خواهیم آمادگی کامل را داشته باشند.

وی افزود: هر چند که در بعضی موارد به دلیل حجم بالای آب توان مدیریت بحران کم می‌شود اما باز هم باید با توجه به ویژگی هر نقطه تصمیمات خاص و شاخص گرفته شود.

استاندار کرمان، با بیان اینکه آمادگی کامل تمام دستگاه‌های خدمات رسان جهت مقابله با بحران لازم است تصریح کرد: اطلاع رسانی به مردم بسیار اهمیت دارد، زیرا یکی از دلایل موفقیت در سیل جنوب نیز همین مسئله آگاهی و کمک مردم بود.

کد خبر 6087789

دیگر خبرها

  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • الهلال از سبیل متنفر است - تا اطلاع ثانوی
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • «تا اطلاع ثانوی تعطیل»، نگاهی متفاوت به انقلاب فرهنگی!
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد