Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران اعلام کرد: به منظور کاهش بیماری کرونا تخلیه مبالغ کمک های مردمی از صندوق‌های معابر این نهاد تا زمانی نامعلوم انجام نخواهد شد.

«سید ابوالفضل پرپنچی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ماموران این کمیته تا زمان آرام شدن اوضاع و بر اساس دستور رئیس کمیته امداد صندوق‌های صدقات استان تهران را تخلیه نمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تنها صندوق‌هایی در برخی از اماکن عمومی با رعایت ضوابط خاص تخلیه خواهد شد گفت که این رویکرد می تواند تا امکان لازم از شیوع ابتلا به کرونا بکاهد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه تا اطلاع ثانوی هیچکدام از ماموران جمع آوری صدقات کمیته امداد به منازل مردم نیز مراجعه نخواهند کرد، تصریح کرد: خیرانی که قصد دارند در روزهای قبل از سال نو به افراد نیازمند کمک کنند می‌توانند از روش‌های الکترونیکی و غیر حضوری استفاده کنند.

پرپنچی ادامه داد: خیران می توانند از طریق شماره گیری تلفن ۷۳۵۵ و انتخاب عدد ۱۱ در استان تهران کمک‌های خود را واریز کنند.

وی اضافه کرد: مردم خیر استان می توانند علاوه استفاده از تلفن ثابت از طریق شماره گیری کد دستوری #۲*۰۲۱ * ۸۸۷۷ * و همچنین ارسال عدد ۱به سرشماره ۸۸۷۷ صدقات خود را پرداخت کنند.

کمیته امداد استان تهران ۷۴ هزار خانواده را تحت پوشش خود قرار داده است.

لینک کوتاه: asriran.com/00313h

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کرونا صندوق صدقات کمیته امداد استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۹۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی

حمید باسره مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴ هزار و ۴۰۹ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۱۴۳ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان به نوعروسان نیازمند اهدا شد. 

وی افزود: از این میزان ۱۲۱ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و ۲۲ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیران و مردم در قالب صدقات، نذورات، زکات تامین شده است.

 مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: هر سری جهیزیه اهدایی به زوج‌های جوان شامل پنج قلم کالای  اساسی‌ همچون یخچال، تلویزیون، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی و جارو برقی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی