Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@19:46:39 GMT

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۲۶ اسفند)

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۰۱۸۱

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۲۶ اسفند)

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازار تلفن‌های همراه از محبوب‌ترین حوزه‌ها در دنیا است. افراد در زمان انتشار یک گوشی جدید به سرعت از اطلاعات و جزئیات آن با خبر می‌شوند تا بتوانند برترین تلفن‌ همراه مناسب خود را انتخاب کنند. در این بین اشخاصی نیز وجود دارند که با وفاداری خود سعی می‌کنند به رقابت شرکت مورد پسندشان با دیگر رقبا کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی این موارد در کنار مسائل دیگر باعث می‌شود هر گوشی بتواند مدتی رتبه اول و برترین را کسب کند. یک منبع با جمع‌آوری اطلاعات مربوط تلفن‌های همراه برتر این هفته را از نظر میزان مورد توجه بودن، در یک فهرست قرار داده است.

ده گوشی هوشمند برتر هفته کدامند

این هفته ردمی توانست رتبه اول را به خود نسبت دهد. گوشی تازه منتشر شده نوت ۹ با جمع کردن توجه‌های زیاد به خود موفق شد تا به سرعت خود را به مقام اول برساند و رقبای خود را پشت سر بگذارد. نکته بسیار جالب آن است که نسخه Xiaomi Redmi Note 9 Pro توانست از Xiaomi Redmi Note 9 Pro Max رتبه بهتری کسب کند و پرچمدار قدرتمندتر را در رتبه دوم قرار دهد. در مقام سوم گوشی جدید شرکت هوآوی قرار گرفته است. تلفن هوشمند Huawei P40 Pro Premium یک سند زنده برای اثبات قدرت شرکت هوآوی است.

قرارگیری این گوشی در مقام سوم نشان می‌دهد که جدا شدن گوگل از هوآوی تاثیر چندان آسیب زننده‌ای نیز به این شرکت وارد نکرده است و قطعا این مسئله پایانی برای هوآوی نیست. در ادامه قهرمانان هفته پیش توانسته‌اند سه رتبه بعدی را به خود اختصاص دهند. این سه تلفن هوشمند عنوان‌های Realme 6 Pro، Samsung Galaxy S20 Ultra و نهایتا Redmi Note 8 Pro هستند که همچنان برای جلب توجه مخاطبین می‌جنگند. گوشی هوشمند Samsung Galaxy M31 در رتبه هفتم قرار گرفته و مدل Galaxy A51 در مقام هشتم آن را دنبال می‌کند. در آخر نیز گوشی‌های Redmi Note 8 و Realme 6i فهرست را به ترتیب تکمیل می‌کنند. در این فهرست دیگر خبری از گوشی‌های هفته گذشته وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: ۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱۹ اسفند)

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی هوشمند گوشی موبایل گوشی های هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۰۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند

مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران گفت: ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ را برگزار کردند.

‌به گزارش ایسنا، سعید ضیایی در حاشیه مراسم تقدیر از مجریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که در فیروزکوه برگزار شد، ضمن گرامیداشت عملیات غرور آفرین «وعده صادق» با اشاره به حضور گسترده مردم به خصوص مردم ولایتمدار فیروزکوه در انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ اظهار کرد: خداوند را شاکر هستیم که این حماسه بزرگ رقم خورد.

وی با اشاره به کشیده شدن انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین و تهران به دور دوم، گفت: خوشبختانه در دور اول، انتخابات با قوت و قدرت در همه حوزه ها برگزار شد و امیدواریم که در مرحله دوم هم شاهد برگزاری انتخاباتی امن توأم با مشارکت حداکثری مردم باشیم.

وی درباره برگزاری دور دوم انتخابات به صورت تمام الکترونیکی عنوان کرد: در مرحله دوم برای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات اسلامشهر و پردیس انتخابات به صورت تمام الکترونیک و در حوزه‌های ورامین، قرچک و پیشوا انتخابات به طور نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.

مدیر کل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران با بیان این‌که «برگزاری انتخابات به صورت تمام الکترونیک موجب تسریع و تسهیل در فرآیند اخذ رأی و شمارش آرا می‌شود»، افزود: امیدواریم که در این خصوص با کسب تجربه‌ای مطلوب، برای برگزاری انتخابات‌های بعدی نیز از این امکان بهره مند شویم.

وی درباره صحت انتخابات نیز اظهار کرد: صحت انتخابات در همه حوزه‌های انتخابیه استان تهران به تأیید شورای محترم نگهبان رسیده است. در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۳۲ نفر در حوزه انتخابیه تهران برای ۱۶ کرسی و دو تن از نامزدها نیز برای رسیدن به یک کرسی مجلس در ورامین با هم رقابت خواهند کرد.

وی با بیان این‌که «در دوره اول انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان تهران بیش از ۷۵ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی حضور داشتند»، گفت: خداوند را شاکر هستیم که با وجود همه فشارها توانستیم انتخابات مرحله اول را طبق چهار مؤلفه مورد تاکید مقام معظم رهبری اعم از «امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت» برگزار کنیم و ان‌شاالله برای دوره دوم نیز از تمام ظرفیت‌ها جهت برگزاری باشکوه انتخابات بهره خواهیم گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار مهم به مردم؛ افزایش احتمال مرگ‌ومیر با این عمل پرطرفدار!
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد