Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@03:19:03 GMT

تولد نوزاد در آمبولانس بین جاده ای جهرم

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۰۵۰۹

تولد نوزاد در آمبولانس بین جاده ای جهرم

رحمانیان گفت: با تلاش تکنسین های اورژانس جهرم، یک مادر باردار در مسیر بیمارستان نوزاد خود را به دنیا آورد.

«محمد رحمانیان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: ساعت پنج و نیم صبح امروز ۲۶ اسفند، دیسپچ ۱۱۵ تماسی مبنی بر بد حال بودن مادری باردار دریافت کرد که سریعا پایگاه جاده ای جهرم به روستای آب شیرین بخش سیمکان اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان اورژانس جهرم با اشاره به اینکه با تلاش تکنسین های اورژانس جهرم و ضمن اقدامات مناسب، بیمار به بیمارستان مطهری اعزام شد، افزود: با توجه به بدحال بودن مادر، طی مسیر داخل آمبولانس نوزاد، متولد شد.

 

وی بیان کرد: اقدامات حیاتی برای نوزاد  و حمایتی برای مادر توسط تکنسین های اورژانس انجام و به بیمارستان مطهری جهرم منتقل شد.

 

رحمانیان ادامه داد: حال مادر و دخترش کاملا مساعد گزارش شده است. 

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: جهرم تولد نوزاد اورژانس فارس اورژانس ۱۱۵ اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۰۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: امروز با اعلام گزارش تصادف ۳ دستگاه خودرو وانت نیسان، پژو پارس و ساندرو در محور فسا – داراب، بعد از گردنه بیخه دراز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه یک نفر قبل از رسیدن آمبولانس فوت شد و ۷ نفر هم مصدوم و به بیمارستان داراب انتقال داده شدند.

مرادیان تصریح کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ داراب و فسا و یک دستگاه آمبولانس کارخانه سیمان داراب به محل حادثه اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای تولد نوزاد (فیلم)
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت
  • تولد ماهانه ۱۱۰ نوزاد در بیمارستان امام رضای کبودراهنگ
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • به ازای هر ۸۴۰ تولد یک نوزاد دچار شکاف لب می‌شود
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم