Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@11:05:58 GMT

بیاتلو: امتیاز نمی‌دهیم، می گویند ارومیه دعوا دارد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۰۶۵۸

بیاتلو: امتیاز نمی‌دهیم، می گویند ارومیه دعوا دارد

سرمربی نود ارومیه می گوید که تمرینات تیمش را به دلیل مرگ پدرش چند هفته ای از دست داده ولی با فراهم شدن شرایط، آنها تا خط پایان برای لیگ برتری شدن خواهند جنگید.

وحید بیاتلو سرمربی جوان و 32 ساله تیم فوتبال نود ارومیه که تیمش با کسب 44 امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار گرفته است، در گفتگو با "ورزش سه" در مورد شرایط کنونی تیمش بیان کرد: فعلا که تمرینات را تعطیل کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اول منتظر موضوع کرونا هستیم تا ببینیم چه می شود و بعد هم ما هیچ دریافتی نداشتیم ولی مدیرعامل باشگاه در تلاش است تا منابع مالی را فراهم کند.

 

از دست دادن پدرم، تمرکزمان را گرفت
از بیاتلو که به تازگی پدرش را از دست داده است، در مورد تاثیر این موضوع بر شرایط نود ارومیه پرسیدیم که او گفت: پنج شش هفته خیلی بد را پشت سر گذاشتم و این مسئله روی تیم هم تاثیر گذار بود. من در بازی با ملوان کنار تیم نبودم و در بازی با سرخپوشان پاکدشت هم یک روز قبل به اردوی تیم اضافه شدم و تمرینات زیادی را هم از دست دادم و تمرکز لازم را نداشتیم. البته فوتبال همیشه هست؛ اگر شرایط درست باشد و به روال عادی بازگشت، با تمام وجود برای بازگشت به کورس تلاش می کنیم.

 

بازی با رفسنجان بازیکن اخراج شده را به زمین برگرداندند
بیاتلو در ادامه با اشاره به اشتباهات داوری گفت: اگر این مشکل را نداشتیم و  داوری ها درست بود، شرایط ما الان خیلی فرق داشت. در بازی با فجر سپاسی پنالتی ما گرفته نشد؛ در بازی با سپیدرود گل سالم ما را خطا اعلام کردند؛ بازی با آلومینیوم اراک پنالتی ای که در دقیقه 95 برای ما توسط پیام حیدری گرفته شده بود را برگرداندند و از همه بدتر در بازی با رفسنجان بود که اتفاق عجیبی رخ داد و وقتی بازی یک بر یک دنبال می شد، داور بازیکن حریف را اخراج کرد ولی پس از چند دقیقه با نظر ناظر بازی، این بازیکن به زمین بازگشت!

 

اگر مشکلات داوری نبود، شانس مسلم صعود بودیم
او ادامه داد: اگر این اتفاق ها رخ نمی داد، ما شایسته ترین تیم برای صعود بودیم. با اینکه تمرینات منظمی نداشتیم و مشکلات مالی زیادی داشتیم. اگر فقط 2 امتیاز بازی با آلومینیوم را به ما می دادند، الان شانس مسلم صعود بودیم. ما از ابتدای فصل تا الان فقط 20 درصد دریافتی داشته ایم و این در شرایطی است که سقف قرارداد بازیکنان ما 100 میلیون است.

 

اینجا همه عاشق والیبال بودند اما ...
سرمربی نود ارومیه در ادامه با اشاره به تاثیری که تیمش در ارومیه گذاشته، اظهار داشت: با ارزش ترین مسئله برای من این است که چرخه فوتبال را در ارومیه راه انداختیم. اینجا همه عاشق والیبال بودند ولی حضور تیم ما و نمایش های تیم ما باعث شد که دو استادیوم خوب شهر تجهیز شوند؛ یکی استادیوم تختی که بازسازی شده و شرایط خوبی پیدا کرده و یکی هم استادیوم باکری که پس از سال ها افتتاح شد. این ها به نظرم مهم تر از صعود است؛ اگر آن اشتباه ها اتفاق نمی افتاد ما همین حالا مدعی اصلی صعود بودیم ولی این امتیازاتی که از دست دادیم را، اگر سلامت جامعه بازگردد و وضع مالی‌مان درست شود، مطمئن باشید جبران می کنیم. فکر می کنم با بازی هایی که در پیش داریم و تیمی که داریم، می توانیم تا روز آخر در کورس بمانیم.

 

بعضی آقایان می بازند، دنبال توجیه هستند
سوال بعدی ما از وحید بیاتلو این بود که چرا در دیدارهای خانگی نود شاهد درگیری ها و حواشی زیادی هستیم. او در پاسخ به این سوال اینگونه واکنش نشان داد:  خب یک سری از آقایان که خیلی هم مربیان بزرگی هستند، مثل آقای فرهاد کاظمی آمدند، بازی کردند و رفتند و مشکلی هم نبود؛ ولی یک سری دیگر برنمی تابیدند که ما به آنها امتیاز نمی دادیم. می آمدند و شلوغ می کردند. بعد هم دلیل نبردنشان را حاشیه عنوان می کردند. من خودم فقط یک بار در طول فصل اخراج شدم و بازیکنان ما هم  همگی منضبط هستند. تماشاچی ما هنوز به تیمی بی احترامی نکرده است. نتایج بیرون خانه ما هم مشخص است؛ ما از هشت بازی آخری که برگزار کرده ایم و نباختیم، 4 بازی بیرون خانه بوده است؛ خب در این بین وقتی یک سری از آقایانی که هزینه کرده اند و می بازند و باید به مدیرانشان جواب بدهند، می گویند تیمشان با حاشیه و دعوا نتیجه گرفته است. تیم ما 19 کلین شیت کرده و فقط 10 گل خورده داشته ایم، ولی کسی به این مسائل توجه نمی کند. اگر پول داشتیم و مهاجم می خریدیم شرایط خیلی بهتری داشتیم و ضربه اش را نمی خوردیم. البته همین حالا هم مهاجمان جوان و بسیار خوبی داریم ولی توان ما قابل مقایسه با تیم های رقیب نیست و شما خودتان می توانید بروید و ببینید که چه بازیکنانی را در ابتدایی فصل و میانه فصل جذب کرده اند.

 

بعضی از نتایج بیرون فوتبال رقم می خورد
او ادامه داد: دست‌های پشت پرده فوتبال پاک را از بین می‌برند. این افراد را همه می‌شناسند و می‌دانند چه سابقه ایی دارند ولی متاسفانه با توجه به این که این افراد منشوری اعلام شده اند باز هم اجازه می‌دهند در فوتبال کار کنند. در صورتیکه باید با شدید ترین برخورد ها از فوتبال محو شوند. بعضی از نتایج متاسفانه بیرون فوتبال اعم از شرط بندی و کار کردن روی بازیکنان تیم ها توسط این افراد رقم می‌خورد. چندین بار این افراد با من تماس گرفتند و تهدید کردند اگر بازیکنشان را انتخاب نکنم، من را بایکوت خبری می‌کنند و منتظر هستند تا تیمم نتیجه نگیرد و بنده را تخریب کنند.  اما نتایج ما نشان می‌دهد با توجه به کمبود امکانات و شرایط بد مالی مجموعه با شرافتی داریم و به تک تک آنها افتخار می‌کنم.

 

اگر روی لیگ یک نظارت باشد، این اتفاق ها نمی افتد.
بیاتلو در ادامه با اشاره به اتفاقات و حواشی پیرامون فوتبال کشور، به خصوص در دسته اول گفت: انتقادها باعث می شود فوتبال پیشرفت کند. ما سه ماه درگیر انتخابات بودیم و لیگ ها را ول کرده بودیم. همه دنبال رای جمع کردن بودند. من اگر دو روز هم می شوم سرپرست فدراسیون باید به مسائل جزئی نگاه کنم. در لیگ یک بازیکنان ساخته می شوند ولی در این دو سه ماه اخیر، اصلا کسی توجه نمی کرد که تیم ها آسیبش را دیدند. مهم ترین مشکل فوتبال ایران تمرکز نداشتن است. ماجرا وقتی بدتر می شود که ما اجازه انتقاد نداریم و این نمی تواند فضای خوبی برای فوتبال ما باشد. اگر ما انتقاد نکنیم، چه کسی باید انتقاد کند. جایی که انتقاد وجود نداشته باشد، پیشرفت ایجاد نمی شود. امیدوارم بعد از اینکه به روال عادی برگشتیم در همه زمینه ها تمرکز کنند و تصمیمات خوبی بگیرند. شما در لیگ یک تیم هایی را می بینید که در زمین خودشان بازی نمی کنند یا چند تیم بودند که در زمین حاضر نشدند ولی اگر نظارت جدی و قوی و با تمرکز داشته باشیم این اتفاقات نمی افتد.
بیاتلو در پایان و در پاسخ به این سوال که موافق تعطیلی یا برگزاری لیگ است، تاکید کرد: سلامتی مردم کشورم از همه چیز مهم تر است؛ ‌امیدوارم با از بین رفتن کرونا آرامش بین مردم ایجاد شود؛  وقت برای فوتبال همیشه هست.

دسته یک وحید بیاتلو نود ارومیه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اخبار کرونا دسته یک وحید بیاتلو نود ارومیه صعود بودیم نود ارومیه تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۰۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت ۲۲:۳۰ سه‌شنب شب در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند.

دو تیم بزرگ لندن در حالی روبروی هم قرار گرفتند که آرسنال برای تثبیت صدرنشینی به دنبال سه امتیاز در این بازی خانگی بود. در سوی دیگر چلسی هم با وجود اینکه از جمع مدعیان این فصل دور افتاده است اما برای اعاده حیثیت نمی‌خواست دست خالی از نبرد با توپچی‌ها خارج شود.

آرسنال برخلاف پیش‌بینی‌ها اما کار سختی در این مسابقه نداشت و در حالی که ۴ دقیقه از شروع بازی گذشته بود، لئاندرو تروسار، آرسنال را یک بر صفر پیش انداخت‌.نیمه اول با همین تک به سود آرسنال به پایان رسید.

آتش‌بازی اصلی توپچی‌ها در نیمه دوم آغاز شد و بن وایت در دقایق ۵۲ و ۷۰ و کای هاویتزر در دقایق ۵۷ و ۶۵، ۴ بار دیگر دروازه چلسی را باز کردند تا آبی‌های لندن شب تلخی را تجربه کنند.

در نهایت آرسنال با نتیجه پرگل ۵ بر صفر چلسی را شکست داد و با ۷۷ امتیاز جایگاهش را در صدر تثبیت کرد.

چلسی هم ۴۷ امتیازی و در رده نهم قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال