Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@22:56:16 GMT

سنگ تمام نیکوکاران فارس برای پیشگیری از کروناویروس

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۹۰۷۹۴

سنگ تمام نیکوکاران فارس برای پیشگیری از کروناویروس

ایسنا/فارس مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس از کمک ۹۰۰ میلیون تومانی نیک اندیشان این استان برای انجام اقدامات پیشگیرانه از شیوع بیشتر کروناویروس خبر داد.

علی اکبر رامجردی، دوشنبه ۲۶ اسفند به خبرنگاران گفت: با کمک ۳۵۰ میلیون تومانی خیر پیشکسوت و برگزیده عرصه سلامت فارس، آقای سید مصطفی زمان ثانی، جمع مبالغ اهدایی خیرین برای پیشگیری از بیماری کرونا به ۹۰۰ میلیون تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: روند کمک‌های خیرین برای تهیه تجهیزات پیشگیری و درمانی بیماران کرونا با همت خیرین هنوز ادامه دارد و مبالغ اهدایی طبق نیاز سنجی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نیت خیرین اولویت بندی و اجرا می‌شود.

رامجردی گفت: این کمک‌ها تاکنون صرف خرید ملزومات پیشگرانه شامل بیش از ۱۵ هزار لباس و عینک محافظ جهت کادر درمان، ۱۴ هزار لباس و ملحفه بیمارستانی، ۹۹ هزار ماسک فلیتر دار و ساده و حدود ۱۴ هزار عدد ظروف مواد ضد عفونی کننده، شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس همچنین یادآور شد: ۱۰ هزار ماسک نیز برای پاکبانان تهیه و با نظارت مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز برای توزیع ارسال شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی شیراز مجمع خیرین سلامت استان فارس کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۰۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید

 محمدباقر خلفی افزود: بیش از ۳۱۰ میلیارد و ۱۸۸ میلیون و ۱۹۰ هزار ریال کمک‌های خیرین در بخش‌های مختلف برای کمک به معیشت خانواده‌ها و تامین بخشی از نیاز‌های اقشار آسیب پذیر از جمله تهیه مسکن، کمک به پرداخت اجاره بهاء، تامین وسایل ضروری و امکانات زندگی اقشار کمتربرخوردار و زوج‌های جوان در قالب تامین بخشی از جهیزیه، اهداء کفش و لباس و سایر لوازم ضروری از قبیل یخچال، بخاری، کولر از طریق کمک‌های مردمی و خیرین داوطلب هلال احمر جمع آوری و ۹۹هزار و ۴۲۸ نفر از آن بهره‌مند شده اند.
 
وی گفت: در بخش حامیان سلامت و با مشارکت ۲۷ مرکز درمانی،۲۸ داروخانه و ۲۰۳ نفر از پزشکان خیر به ۴۴هزار و ۴۲۵ نفر خدمات دارویی، درمانی به ارزش ۳۳ میلیارد و ۸۷۲ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال ارائه داده است.
 
وی افزود: این کمک‌ها در قالب طرح پنجره‌های امید و با رویکرد حفظ کرامت انسانی، فرهنگ صلح، نوعدوستی و ایجاد امید، برابری و صمیمیت در جامعه انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • تمام عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رأی مردم باشند
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در فارس
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید