Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز دوشنبه ۲۶ اسفند مشاهده می‌کنید. تاریخ انتشار: 20:02 - 26 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۶۶۰۸

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز دوشنبه ۲۶ اسفند مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  بیشتر بخوانید: احتمال بسته شدن درب بهشت زهرا وجود دارد/ مردم صرفا برای تدفین اموات مراجعه کنند   مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) از مردم درخواست کرد که زیارت اهل قبور در پنجشنبه آخر سال را به زمان دیگری موکول کنند.   بیشتر بخوانید: اتلاف بیت المال برای قیراندود کردن شنزار‌ها   سالیان سال از عمر شنزار‌های خوزستان می‌گذرد بی‌آنکه کانون ریزگرد بوده باشند حالا مسئولان به جای آنکه از خشک شدن تالاب‌هایی که کانون گرد و غبار شده‌اند جلوگیری کنند با پاشیدن مالچ نفتی، حیات زیستمندان را در شنزار‌ها به کام ممات می‌فرستند.   بیشتر بخوانید: تمام عمل‌های جراحی به دلیل شیوع کرونا باید متوقف شود   رئیس جامعه جراحان کشور گفت: توقف اهدای عضو در کشور به دلیل شوع کرونا صحت دارد و ما از جامعه جراحان خواسته ایم تمامی جراحی‌ها را فعلا تعطیل کرده و انجام ندهند تا شرایط فعلی رشد ویروس کرونا بهبود یابد.   بیشتر بخوانید: طراحی چند سناریو درباره زمان احتمالی پایان تعطیلات مدارس   دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سناریو‌های مختلفی با توجه به زمان‌های احتمالی پایان تعطیلات مدارس طراحی شده است، گفت: ستاد ویژه‌ای تشکیل شده که هر روز جلسه برگزار می‌کند.   بیشتر بخوانید: آخرین آمار مبتلایان به کرونا تا ۲۶ اسفند به تفکیک استان‌ها   سخنگوی وزارت بهداشت و درمان آخرین وضعیت کووید ۱۹ تا ظهر امروز (دوشنبه ۲۶ اسفند) در ایران را تشریح کرد.   بیشتر بخوانید: مردم باید توصیه‌های ستاد مقابله با کرونا را جدی بگیرند/ شوخی گرفتن کرونا فشار جدی را به کشور وارد خواهد کرد   یک عضو شورای شهر بر ضرورت جدی گرفتن توصیه‌های ستاد مقابله با کرونا از سوی مردم تاکید کرد و گفت: شهروندان باید مسئولیت اجتماعی خودشان را در این برهه نشان دهند.   بیشتر بخوانید: پسماندهای بیمارستانی کرونا باید در زباله سوز سوزانده شوند    استاد دانشگاه تهران با بیان اینکه پسماندهای بیمارستانی کرونا باید در زباله سوز سوزانده شوند گفت: در تهران زباله سوز ۲۰۰ تنی داریم و کل پسماند‌های بیمارستانی تهران هم روزی کمتر از ۲۰۰ تن است لذا امکان سوزانده شدن زباله‌ها وجود دارد.   بیشتر بخوانید: افزایش ۴ تا ۶ هفته‌ای سال تحصیلی پس از بازگشایی مدارس/برگزاری کنکور ۲۰ روز پس از پایان امتحانات نهایی   وزیر آموزش‌وپرورش در بازدید از یکی از هنرستان‌های تولیدکننده ماسک بهداشتی با اشاره به تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا از افزایش ۴ تا ۶ هفته‌ای سال تحصیلی پس از بازگشایی مدارس خبر داد.   بیشتر بخوانید: تولید روزانه روزانه ۷۰۰ ماسک بهداشتی در یک مدرسه   محسن حاجی میرزایی به همراه فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از هنرستان دخترانه آل یاسین واقع در منطقه ۱۲ شهر تهران بازدید کرد.   بیشتر بخوانید: آیا لباس‌های زمستانی را جمع کنیم؟   نقشینه در پاسخ به این سوال که آیا لباس‌های زمستانی را جمع کنیم؛ گفت: نه برای این کار زود است.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسته خبری کروناویروس خبرگزاری میزان بیشتر بخوانید ۲۶ اسفند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۰۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار داوطلبان نوبت اول کنکورسراسری ۱۴۰۳ به تفکیک استان‌های کشور

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در ۴۱۲ شهرستان و بخش مختلف کشور در روزهای پنجشنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت، آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت، و آزمون گروه آزمایشی هنر بعدازظهر پنجشنبه ۶ اردیبهشت، آزمون گروه‌ آزمایشی زبان‌های خارجی بعدازظهر پنجشنبه ۶ اردیبهشت و آزمون گروه‌ آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شوند.

امسال، آزمون دروس اختصاصی و سوابق تحصیلی داوطلب هر کدام ۵۰ درصد تأثیر قطعی دارند.

داوطلبان که در آزمون پذیرش دانشجو - معلم ثبت نام کرده اند باید علاوه بر پاسخ دادن به دفترچه‌های گروه آزمایشی اصلی باید به دفترچه سوالات تعلیم و تربیت اسلامی، هوش و استعداد معلمی شامل ۴۰ سوال در ۶۰ دقیقه پاسخ دهند.

اینفوگرافیک آمار داوطلبان نوبت اول کنکورسراسری ۱۴۰۳ به تفکیک استان های کشور

براساس این آمار پرجمعیت ترین استان کشور در نوبت اول کنکور سراسری استان تهران با ۱۵۴ هزار و ۵۸ داوطلب و کم جمعیت ترین استان در این دوره از کنکور استان سمنان با ۱۰ هزار و ۶ داوطلب است.

کد خبر 6086261

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک آمار داوطلبان کنکور به تفکیک استانها
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • ضرورت آموزش جمع‌آوری و تفکیک پسماند در مدارس
  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • اطلاع‌نگاشت آمار داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ به تفکیک استان‌ها
  • آمار داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ به تفکیک استان‌ها
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکورسراسری ۱۴۰۳ به تفکیک استان‌های کشور
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان باختند