Web Analytics Made Easy - Statcounter

شجاعی فرماندار شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  گفت: به منظور جلوگیری از ورود موارد مشکوک از شهرهای آلوده، نظارت بر ورودی‌های شهرستان و ضدعفونی اتوماتیک خودروها در ورودی مهاباد – بوکان و مهاباد به میاندوآب و مهاباد به ارومیه به صورت شبانه روزی رصد و پایش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه ازاین پس خودروهای ورودی رصد و به صورت شبانه روزی کنترل می شوند، افزود: برای جلوگیری و مبارزه با ویروس کرونا گروه های مستقر اقدامات مربوط به گند زدایی ازمسافران را انجام و مسافران اجازه ورود به شهر مهاباد را ندارند.

شجاعی اظهار داشت: گند زدایی با همکاری عوامل بخش خصوصی صورت گرفته و می تواند علاوه بر بالا بردن کیفیت و امنیت در زمان نیز صرفه جویی می شود.

بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد بیان داشت: چون شیوع بیماری از انسان به انسان زیاد است تعریف اپیدمیولوژیک بیماری تغییر کرده است و در مقابل ویروس کرونا همه مردم مسئول هستند.

او افزود: تمام سازمان های مردم نهاد ، ستاد همیاری و کارخانه های مهاباد برای کمک به مردم و شهرستان با تغییر کاربری اقدام به تولید مواد ضد عفونی می کنند که نشان از حرکت بسیجی وار همه مردم است ولی برای از بین بردن حلقه اتصال ویروس کرونا باید مردم در خانه های خود بمانند و از تردد غیر ضروری در داخل شهرخودداری کنند.

کریمی سخنگوی شورای شهر مهاباد نیز از ممنوعیت زباله گردی در سطح شهر خبر داد و گفت: با توجه به حساسیت‌های ویژه در خصوص مقابله با کرونا در شهرستان، با افرادی که در سطح شهر و یا سایت زباله اقدام به زباله گردی می‌کنند برخورد می‌شود.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایستگاه سلامت پایش خودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۰۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف از اهدا جایزه ملی جوانی جمعیت پایش و ارزیابی علاقمندان است

فاطمه ستاری نوید در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد :۳۰ اردیبهشت ماه بدلیل ابلاغ سیاست های کلی جمعیت توسط رهبر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۳ روز ملی جمعیت نامگذاری شده است وطبق ماده ۱۹ قانون جوانی جمعیت مکلف هستیم برنامه های متنوعی داشته باشیم.

وی یادآورشد: روز ۳۰ اردیبهشت ماه روز اهدا جایزه ملی جوانی جمعیت در ۷ بخش نخبگان، رسانه، خانواده ها، سازمان‌های های مردم نهاد، مدیران، موسسات و شرکتهای خصوصی و دستگاه اجرایی خواهد بود.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری همدان تصریح کرد: همه علاقمندان می توانند در هر بخش که احساس می کنند در رویداد می توانند حائز رتبه شوند آثار و مستندات خود را به استانداری تحویل دهند و اگر بخواهند بصورت کشوری شرکت کنند باید به سایت ستاد جمعیت مراجعه کنند.

ستاری نوید ادامه داد: هدف از برگزاری این برنامه پایش و ارزیابی تمام علاقمندان و کسانی که در این زمینه زحمت می کشند خواهد بود بگونه ای که بتوانیم برترین ها را انتخاب کنیم و این کار جهت محقق شدن ابلاغ سیاست های رهبر انقلاب اسلامی است که تاکید بر افزایش نرخ باروری، افزایش جمعیت و افزایش جمعیت دارند و با اینگونه برنامه ها باعث ایجاد انگیزه بیشتر در بین مردم خواهیم شد.

کد خبر 6092930

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • هدف از اهدا جایزه ملی جوانی جمعیت پایش و ارزیابی علاقمندان است
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • تجلیل از فعالان حوزه سلامت روان مهاباد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • رسم مهمان‌نوازی مردم اهواز از مسافران + فیلم
  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران