Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل یک شرکت تولیدی در استان قزوین گفت: روزانه ۴ هزار و ۵۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده توسط این شرکت تهیه شده و به طور رایگان در اختیار مردم‌ شهرستان آبیک واقع در استان قزوین قرار می‌گیرد. ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۱ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

هومن امیری، مدیر عامل یک شرکت تولیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از آبیک اظهار داشت: سال 1395 پس از برآورد نیاز مجموعه به مواد ضدعفونی‌کننده تصمیم به خرید یک دستگاه از میان سیستم های موجود در بازار با ظرفیت تولید 6000 لیتر گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ماده اولیه این سیستم برای تولید مواد ضدعفونی را محلول کلر با غلظت 800 ppm برشمرد و ادامه داد: این مواد ضدعفونی بر اکثر میکروارگانیسم های موجود مانند سویه کروناویروس تاثیرگذار است.

امیری افزود: با شیوع ویروس covid19 به صلاحدید آقای رضایی مالک شرکت در ابتدا 3000 لیتر و در حال حاضر 4500 لیتر ماده ضدعفونی کننده به صورت رایگان در اختیار ارگان های ذی‌ربط و مردم منطقه قرار گرفته است.

وی با اشاره به این که تولید و توزیع رایگان این مواد ضدعفونی با پیگیری مجدانه سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک و حضور در محل و بازدید فنی از مراحل تولید همراه بود است عنوان کرد:  نهایتاً با رایزنی از طریق فرمانداری و شهرداری شهرستان آبیک این حجم از مواد بین مردم و سازمان آتش‌نشانی برای ضدعفونی معابر، خیابان‌ها و ادارات شهرستان آبیک به صورت رایگان توزیع شد.

دام و گوشت قرمز به اندازه کافی در استان قزوین موجود استدعوت چهره‌های شاخص قزوین به ماندن مردم در خانه و عایت نکات بهداشتی   درخواست نماینده ولی فقیه در استان قزوین از مردم؛ ایام عید صله‌رحم را در قالب تماس تلفنی به جای آورید

 

 

انتهای پیام/ی

R7541/P/S6,63/CT16 واژه های کاربردی مرتبط شورای اسلامی قزوین استانداری قزوین ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای اسلامی قزوین استانداری قزوین ویروس کرونا شورای اسلامی قزوین استانداری قزوین ویروس کرونا استان قزوین ضدعفونی کننده شهرستان آبیک مواد ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۱۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثر نامطلوب قطعی برق صنایع بر معیشت مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت الله فیروزی با اشاره به ضرورت تامین برق واحد‌های تولیدی و صنعتی با توجه به فرارسیدن فصل گرما، گفت: برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ابتدا باید ظرفیت موجود را حفظ و سپس بستر را برای حضور مردم در این حوزه فراهم کرد که قطعی برق موجب آسیب به ظرفیت تولید می‌شود.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شاید در راستای تامین نیاز مردم از قطعی برق مصارف خانگی خودداری شود تا مردم در کار‌های روزمره دچار مشکل نشوند، اما باید به این نکته نیز توجه کرد که آسیب‌های ناشی از قطع برق صنایع نیز متوجه مردم می‌شود، زیرا قطعی برق موجب بیکاری کارگران می‌شود و این موضوع به صورت مستقیم در معیشت خانوار اثرگذار است.   وی با اشاره به یکی دیگر از آثار نامطلوب قطعی برق، بیان کرد: از آنجاکه به دلیل قطعی برق، تولید در واحد‌های صنعتی کاهش می‌یابد، بازار با کمبود محصولات تولیدی این واحد‌ها روبه‌رو خواهد شد در نتیجه قیمت این کالا‌ها افزایش پیدا می‌کند، این موضوع نیز به صورت مستقیم بر مردم اثرگذار است مانند آنچه که در چند سال گذشته در حوزه فولاد و سیمان رخ داد.   فیروزی گفت: وزارت نیرو در تلاش است که از توانمندی کارخانه‌های بزرگ برای تولید برق استفاده شود که این موضوع هنوز محقق نشده و باید مشوق‌های بیشتر و بهتری برای این موضوع در نظر گرفت.   عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه باید زیرساخت‌های موردنیاز تولید مانند برق و گاز را تامین کرد، تصریح کرد: پذیرفته شده نیست که برای تامین مصارف خانگی به سراغ قطع برق صنایع برویم، زیرا قطعی برق در واحد‌های تولیدی نیز بر زندگی مردم اثرات نامطلوبی دارد.

دیگر خبرها

  • روزانه بیش از ۲۰۰ تن پسماند در شهرستان مهاباد تولید می‌شود
  • توزیع روزانه قارچ در سطح کشور به ۸۰۰ تن رسید
  • اثر نامطلوب قطعی برق صنایع بر معیشت مردم
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • پالایشگاه آبادان به سوددهی ۱۲هزار میلیارد تومانی رسید
  • اجرای بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه‌گذاری در آبیک
  • پالایشگاهی که قرار بود در دولت قبل به‌دلیل زیان‌ده‌بودن، رایگان واگذار شود، سال پیش به سوددهی ۱۲ هزار میلیارد تومانی رسید
  • پالایشگاه آبادان که در دولت گذشته قرار بود رایگان واگذار شود، به سوددهی رسید
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران