Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در هرمزگان از ۹۰ نفربه ۱۰۶ نفر رسید.

 حسین فرشیدی افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۸۱۷ بیمار دارای علایم بیماری حاد تنفسی بستری شده اند که از ۴۹۷ نفر تست گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوگفت: از این شمار تست ۲۸۳ نفر منفی و تست ۱۰۶ نفر مثبت بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: ۸۸ بیمار کرونا با حال خوب از بیمارستان مرخص شدند.

فرشیدی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ بیمار اضافه شد که ۸ نفر آن‌ها در کیش هستند و این جزیره به نسبت جمعیت در حالت فوق العاده قرار گرفته و توصیه ما این است که مسافر به این جزیره وارد نشود.

اوگفت: در ۲۴ ساعت گذشته ازبیماران کرونا در هرمزگان کسی فوت نکرده است. تعداد فوتی‌های ناشی از این بیماری همان ۹ نفر گذشته است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود:از مجموع مبتلایان به کرونا ۵۸ نفر در بندرعباس، ۱۲ مورد در قشم، ۲۱ مورد درکیش، بندرلنگه ۳ نفر، رودان ۳ مورد، پارسیان، بستک و میناب هر کدام ۲ مورد و جاسک و حاجی آباد و بندرخمیر هر کدام یک مورد است.

فرشیدی گفت: شهرستان بشاگرد و سیریک و بوموسی تاکنون تنها منطقه سفید در استان است که هیچ مورد آلوده‌ای ثبت نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: مردم در استفاده از مایع سفید کننده (وایتکس) در ضدعفونی کردن منزل دقت کنند که منجر به مشکلات تنفسی نشود. برای اینکار باید از ضریب ۲ درصد این ماده با آب استفاده شود و به هیچ وجه از مواد ضد عفونی کننده دیگر در آن استفاده نکنند.

فرشیدی همچنین با اشاره به اینکه فوتی‌های این بیماری در بیمارستان تیمم داده و کفن می‌شوند گفت: بعد از آن جسد در کاور مخصوص قرار می‌گیرد و برای دیگران خطری ندارد.

او گفت: محل خاصی و قطعه مشخصی برای دفن این اجساد در نظر گرفته نشده است، زیرا بعد از دفن خطری ایجاد نمی‌کند.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کروناویروس شیوع کرونا رئیس دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۱۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت فوق العاده خاص به کارکنان نظام سلامت در سال جاری

بهرام عین‌اللهی گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان فوق العاده خاص برای کارکنان حوزه سلامت در نظر گرفته شده که آئین نامه اجرایی آن در کمیته‌ها در حال تدوین بوده و به اطلاع تمامی کارکنان خواهد رسید.

وی افزود: با توجه به نیازهایی که در جامعه ما وجود دارد بحث پرداخت فوق العاده خاص را از دو سال پیش به صورت مستمر آغاز و سال گذشته در صحن علنی مجلس از نمایندگان مردم درخواست و آن را پیگیری کردیم که با تلاش رئیس سازمان برنامه و بودجه، این مصوبه روز گذشته به تصویب رسید.

عین اللهی ادامه داد: مصوبه فوق العاده خاص از امسال اعمال می‌شود و جزو بودجه ۱۴۰۳ دیده شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال اعمال می‌شود
  • پرداخت فوق العاده خاص به کارکنان نظام سلامت در سال جاری
  • مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از سال جاری اعمال می‌شود
  • اعمال مصوبه فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال
  • پرداخت «فوق العاده خاص» کارکنان نظام سلامت از سال جاری
  • افزایش دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین
  • بودجه ۱۰ هزار میلیاردی فوق‌العاده خاص نظام سلامت
  • واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان | برای ۳ ماه قبل است، به سرطان مبتلا شده‌ام اما ...
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است