Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: صد گروه جهادی سازماندهی شدند تا امشب با 60 هزار لیتر رزمایش ضدعفونی کردن شهر ایلام را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در حاشیه آغاز رزمایش ضدعفونی کردن شهر ایلام، گفت: ۱۰۰ گروه جهادی سازمان دهی شدند تا امشب ضدعفونی سطح شهر ایلام را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این عملیات، یگان ویژه، استانداری، آبفا روستایی، طلاب و سپاه انقلاب اسلامی پای کار هستند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، تصریح کرد: تا لحظاتی دیگر با نام مولای متقیان علی(ع) رزمایش بزرگ ضد عفونی کردن شهر ایلام با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود انجام خواهد شد.

سردار شاکرمی ادامه داد: این عملیات امشب به صورت گسترده با ۶۰ هزار لیتر و در نوبت دیگر ۶۰ هزار لیتر برای قسمت‌های دیگر شهر انجام می‌شود.

وی افزود:شهر مهران، ایوان، چرداول و شهرهای دیگر در جنوب را برابر پیگیری‌ها با قرارگاه غرب ضدعفونی خواهیم کرد.

این مقام مسوول با بیان اینکه هدف ضد عفونی نقاطی عمومی شهر است، بیان کرد: امروز چینی‌ها گفتند که این ویروس در حوزه بیوتروریست و کار آمریکایی‌ها بود. از این جهت رهبر انقلاب دستور  تعامل ۱۰۰ درصد با دولت را دادند.

سردار شاکرمی از همه مردم خواست تا از منازل خود خارج نشوند.

انتهای پیام/9708

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام انقلاب اسلامی رهبر انقلاب ضدعفونی کردن شهر ایلام هزار لیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۱۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مولفه قدرت سپاه داشتن افراد بصیر است

سردار رمضان شریف با اشاره به لزوم تربیت متعالی گفت: یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های قدرت سپاه و بسیج داشتن نیرو‌های آگاه و بصیر است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رامسر، سردار رمضان شریف معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران در آیین ویژه  به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم که در کانون فرهنگی تربیتی شهید سلیمان نژاد رامسر برگزار شد اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های قدرت سپاه و بسیج داشتن نیرو‌های آگاه، بصیر و آشنا به مبانی دینی و فرهنگ اهل بیت از روز اول تاسیس  است.

وی گفت: تاکید مسئولان و فرماندهان سپاه این است که تلاش کنیم دانش سیاسی و عقیدتی پاسداران و بسیجیان افزایش پیدا کند.

سردار شریف افزود: شهادت استاد مطهری معلم انقلاب به عنوان هفته تعلیم و تربیت فرصتی است که تاکید کنیم بر افزایش معرفت و دستیابی به اهداف سپاه در دفاع از ارزش‌های انقلاب که با بینش عقیدتی و سیاسی موفق‌تر عمل خواهیم کرد و راحت‌تر به اهداف می‌رسیم.

سردار شریف گفت: تلاش بر این  بوده قدرت سپاه و مولفه قوت سپاه روز به روز بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و همه امکانات و لوازم آن در محتوا، مربی و فضای آموزشی مورد توجه قرار بگیرد.

در این مراسم از مربیان و هادیان برتر تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دقیقا این ۳ مدل موشک به اسرائیل شلیک شد
  • ظرفیت تصفیه خانه‌های آب کرج ۶۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت
  • گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی درباره حمله به اسرائیل
  • گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی
  • گزارش ایرنا از راستی آزمایی خبر بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • مولفه قدرت سپاه داشتن افراد بصیر است
  • بیش از ۳ هزار لیتر چسب مایع بدون مجوز در خراسان شمالی کشف شد
  • واکنش وزیر کشور به گزارش ادعایی درباره مرگ «نیکا شاکرمی»
  • سندسازی درباره نیکا شاکرمی برای به حاشیه بردن اعتراضات علیه اسرائیل