Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی استان قم از تشکیل شورای تأمین در پی هتک حرمت به حرم حضرت معصومه(س) خبر داد و گفت: اجاره تعدی نمی‌دهیم. ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

سردار عبدالرضا آقاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به آماده‌باش کامل نیروهای انتظامی و پلیس در محوطه بیرون حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: در حال حاضر در جلسه شورای تأمین در داخل حرم مطهر تشکیل‌شده است و هرگونه تصمیمی که اتخاذ شود ما مجری آن خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با بیان اینکه حضور و ورود نیروهای پلیس به حرم مطهر لازمه دستور و مجوزهای لازم است، گفت: چنانچه ابلاغ به ما شود که با عوامل تحصن‌کننده برخورد کنیم توسط نیروهای حاضر در محل این اقدام را صورت خواهیم داد.

غذای متبرک حرم حضرت معصومه(س) میان بیماران کرونایی قم توزیع شدبازداشت فرد مرتکب اقدام غیرمتعارف در حرم حضرت معصومه (س)آیت‌الله سعیدی: حرم حضرت معصومه(س) تمهیدات مختلفی برای جلوگیری از شیوع کرونا دنبال کرده است‌

 آقاخانی تصریح کرد: نیروهای پلیس در آماده‌باش کامل قرار دارند و اجازه هیچ‌گونه هتک حرمت مجدد به ساحت مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) را نخواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: کسی اجازه  سوء استفاده از برخی از فیلم‌ها که در فضای مجازی منتشرشده است را ندارد و نیروهای امنیتی هم اجازه اجرایی شدن این تهدیدها را نخواهند داد.

انتهای پیام/451/ی

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حرم حضرت معصومه س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۲۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی بعدازظهرشنبه در دیدار با اعضای هیات علمی دانشگاه حضرت معصومه (س) که در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: فلسفه، اخلاق و فقه سه عامل تحول آفرین در علم و دانش هستند و تحقق آنها مسلتزم اهتمام به لایه‌های عملیاتی می‌باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور بیان کرد: امروز متاسفانه در برخی از حوزه‌ها از جمله معماری و شهرسازی اسلامی از الگوی اسلامی علی رغم وجود افراد فرهیخته در تاریخ همچون شیخ بهایی بی بهره هستیم.

امام جمعه قم ابراز کرد: زن و خانواده را مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است ضمن اینکه انقلاب اسلامی منطق قابل اجرایی در جهان دارد.

این عضو شورای نگهبان تصریح کرد: انقلاب اسلامی الگوهایی را در موضوع زن خلق کرده و دشمنان نیز با تمرکز به این مسائل قصد کمرنگ نمودن یکسری دستاورها را دارد.

آیت الله اعرافی عنوان کرد: تعهد به ارزش‌ها و الگوهای مبنی بر اسلام و انقلاب منطق یک زن مسلمان می‌باشد و این الگوها باید در جامعه نهادینه شوند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور اذعان کرد: دانش فنی و بنیه علمی باید در دانشگاه حضرت معصومه (س) و سایر دانشگاه‌ها تقویت بشود ضمن اینکه حضور موثر حوزه علمیه و دانشگاه در عرصه‌های فرهنگی بسیار حائز اهمیت است.

کد خبر 6090460

دیگر خبرها

  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • توجه به حفظ حرمت خانواده اولویت اصلی پلیس در طرح نور است
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم