Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی جوادی آملی گفت: ما تا زمانی که مباحث فکری و فرهنگی مطرح است می توانیم حرف بزنیم و اظهار نظر کنیم، اما وقتی به چنین مرحله ای می رسد اظهار نظرهای ما خیلی موثر نیست و باید بر اساس نظام قانونی اقدام شود.

وی با بیان اینکه کار روحانیون در حوزه مباحث فرهنگی و دینی است افزود: اظهار نظرهای ما اکنون نمی تواند فایده داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون وقتی این افراد از مرز قانون گذشته اند، صحبت های فکری و فرهنگی نمی تواند کاری کند.

این استاد حوزه علمیه گفت: باید با چنین مسائلی به طور قانونی برخورد شود. گاهی اوقات این رفتارها بر اساس جهل است و گاهی بر اساس غرض ورزی. البته بیشتر اینها حمل بر جهل و نبود آگاهی نسبت به مواضع دینی و جایگاه های مشرفه است. فکر می کنم این مرحله از حد گفت و گو و کار فرهنگی خارج شده است و لازم است که نهادهای ذی ربط مداخله کنند.

جوادی آملی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و فراگیر شدن آن در کشور افزود: آنچه ما باید به آن بیشتر توجه کنیم این است که برای رفع بلیّه ی فراگیری که به همه اقشار و همه افراد در همه سطوح آسیب و ضرر وارد کرده، باید یک اراده جمعی وجود داشته باشد. همه اقشار و نهادها نیز باید کمک کنند که با این بلیه به درستی مقابله شود. اکنون همه شخصیت ها از جمله مراجع در این رابطه اظهار نظر کرده و رهبری نیز سفر نوروزی سالانه به مشهد را لغو کرده اند. این نشان دهنده آن است که باید با یک برنامه خردمندانه تر پیش رفت. این کار اتفاقی است که همه کشور را توانسته به یک امتحان و آزمون همگانی مبتلا کند.

2727

کد خبر 1365826

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا حضرت معصومه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۹۲۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، طرح حافظان نور با حضور  یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر از ۳۰۰ مدرسه از نواحی شهر قم، خلجستان و شهرستانهای کهک و جعفرآباد امروز در شبستان حضرت زهرا (س) برگزار شد.

این برنامه دختران دانش آموز نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه عفاف و حجاب مدارس مطرح کردند.

در این طرح از هر مدرسه ۶ دانش آموز منتخب به‌عنوان گروه حافظان نور با هدف کنشگری این گروه‌ها در مدارس خود فعالیت می‌کنند.

در پایان این برنامه به قید قرعه به طرح های دانش آموزان جوایزی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • معصومه حائری، عروس امام خمینی درگذشت
  • عروس امام خمینی درگذشت؛ معصومه حائری که بود؟
  • آیت الله جوادی آملی: بهشت و جهنم محصول کار ما در همین دنیاست
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت